איך האירוע הקטן שלכם יראה ירגיש וכיצד יזכרו אותו האורחים שלכם? בעולם האירועים שכל הזמן בנוי על חדשנות על מקומות חדשים, חברות בר וקייטרינג שמנסות להמציא את המנות הכי עדכניות וספקים שרק רוצים להשאיר חותם על המוזמנים שלכם נקודת ההתחלה שלכם לא רעה בכלל. אז למה אנחנו שמים דגש על הופעות תוכן מופעים שנבנים לקהל ועבור הקהל? ובכן שהכל דומה בסוף ממה שמייחד את הדברים הקטנים או הגדולים. תקציב להופעה טובה יכולה לקחת את האירוע שלכם לרמה חדשה לגמרי. לפניכם מספר טיפים לכיצד תפיקו הופעות לאירועים קטנים, הופעות לאירועים פרטיים, וכמו כן גם ארגון הופעות לאירועים עסקיים.

אז בואו ננסה להעניק לכם מבט על עולם התוכן והמופעים

מה האפשרויות מה כדי להביא מה כדי לשלב מי מתאים לשיר איזה מופע מצחיק להביא ? מה משהו שיגרום לאורחים להתפעל ? איך יודעים באמת להעניק את התוכן הנכון במקום הנכון לאנשים הנכונים? אז אולי לא תוכלו לגלות את כל הסודות על ההתחלה אבל באמצעות מספר שאלות הכוונה נוכל לסייע לכם להתמקד ולבחור בתוכן הנכון עבורכם.

מספר שאלות שאנחנו שואלים את הלקוחות שלנו לפני שילוב תוכן לאורחים:

1. מי המוזמנים שלכם? מי העובדים? בני כמה הם?
2. באיזה שלב בשנה אתם מקיימים את האירוע שדורש את התוכן הנוסף?
3. מהו המקום הנבחר? מה הולך להיות באירוע?
4. באיזה סוג אירוע מדובר? משפחתי, פרטי, עסקי?
5. מתי חשבתם להכניס את התוכן, ההופעה לאירוע באיזה שלב? לריקודים? לקבלת הפנים? אולי בזמן הארוחה?

 

כך אפשר למקד את השאלות שלכם לפי סוג האירוע שזקוק להופעה הנכונה

הופעות לאירועים קטנים

כמה אורחים יהיו באירוע, מה הם אוהבים? מה זה אירוע קטן? איפה האירוע שלכם מתקיים? כן לאירועים קטנים צריכים להיות כל כך ממוקדים בבחירת האומן בגלל שהקהל מצומצם והדרישות שלהם גבוהות. תוכן טוב צריך להקפיץ להלהיב לסחוף לרגש או לעניין את המוזמנים ובאירועים קטנים האתגר קשה כי כל הפוקס של האורחים הוא על כל פרט ופרט.

הופעות לאירועים פרטיים

האם מודבר בחתונה? בר מצווה? יום הולדת? אולי ברית? ישנם אומנים רבים שניתן לשלב האתגר מצד אחד זה לתת חוויה מעולה ומצד שני לא לגנוב את הפוקוס מהאירוע עצמו. אנחנו מאמינים שתוכן גדול יוכל להעצים את האירוע כל עוד הוא במינון הנכון ובשלב הנכון באירוע שלכם. הרבה מאוד לקוחות פרטיים שוגים שהם מביאים מספר הופעות ביחד או שהם מכניסים יותר מידי תוכן זהה לאירוע. בנייה והפקת תוכן להופעה צריכה להיצמד ללוחות זמנים לקהל למקום וכמובן לרצונות בעלי האירוע. אם אתם מחפשים ליצור רחבת ריקודים סוחפת צריך לשלב אומנים מקפיצים כדי ש הDJ יוכל להרים את האירוע אחרי.

ארגון הופעות לאירועים עסקיים בואו נרים את השרוולים

כנראה שזה ההופעה הראשונה שאתם רוצים לארגן ואתם חייבים לקלוע בול. בין אם מדובר באירוע ענק לאלפי עובדים או אירוע עסקי קטן של עשרות או מאות חוגגים צריך להתאים תוכן שיתחבר לקונספט של האירוע. הופעה טובה רק תצליח כאשר אתם יודעים מה אתם רוצים. איזה מקום בחרנו האם מודבר בערב שיכלול עוד מופעים? כמה זמן מתוכן לאירוע ולמופע. האם אתם הולכים לשלב מנחה ומספר סגנונות מוזיקליים באירוע. בחירת תוכן נכונה תעשה את ההבדל וכדי לעשות אותה נכון תנסו לספר סיפור תנסו לנתק את האורחים מההופעות הרגילות שהם רגילים לראות את האומנים השונים תנסו להכניס את החברה והמופע לסיפור אחד שמתחבר וכך נוכל ליצור עניין חדש.

בחירת תוכן להופעות או תהליך לא קל וכמו שצריך עזרה במציאת מקום נכון לאורחים שלכם לאירוע שבאמת יתאים ויענה לכל הבקשות שלכם כך אנחנו ממליצים לכם לנסות אותנו ולהסתייע בצוות ההפקה שלנו שיודע להתאים הופעות נכונות לסוגי האירועים השונים.

אז בואו נרים את הקצב וניצור לכם הופעה שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליה- שלכם צוות אול פלייסס