All-Places עוסקת בהפקת אירועים בתחום העסקי, מכל הסוגים ובכל הגדלים. החל מאירועים לגופים גדולים כמו עיריות וכלה באירועים לחברות בינוניות וקטנות. ההתמחות שלנו היא ביצירת קונספטים שונים ומיוחדים לכל אירוע ובמציאת המקומות הנכונות לקיומם. ברשותנו מאגר ענק של מקומות לקיום אירועים ואנחנו יודעים להתאים את הספקים המתאימים לפי מיקום האירוע.

אחת הדרכים שלנו להפוך אירועים עסקיים לחוויות בלתי נשכחות היא היכולת ליצור בדיוק את מה שהמוזמנים שלכם מבקשים. ביכולתנו להתאים את כל נותני השירות והתכנים לרף הציפיות שלכם לאופי העובדים שלכם. העקרונות המנחים שלנו הם סדר, מקצועיות והתמדה בלוחות זמנים. חברתנו מתאימה לכל אירוע צוותי חשיבה המתכננים אותו לפרטים וכן צוותי הפקה מנוסים ביותר שיודעים לפתור בעיות תוך כדי תנועה. אנחנו משלבים מיתוג, עיצוב ודגש על הפרטים הקטנים בכל אירוע.

חלק מהשירותים שאנחנו מציעים

הפקת אירועים – אנחנו מתאימים לכל חברה אירועים בהתאם לתקציב, דרישות ומטרות. שילוב בין יכולות ההפקה של חברתנו לבין ליווי אישי וצמוד מבטיח שתקבלו את התוצר האיכותי ביותר.

הפקת כנסים ואירועי השקה – בין אם מדובר בכנסים שיווקיים, מקצועיים, תערוכות או אירועי השקה למוצר חדש, סוד הקסם שלנו מתחיל בהבנה עמוקה של הצרכים שלכם מהאירועים שאתם מבקשים לקיים.

הפקת ימי כיף וערבי גיבוש – בין פעילויותנו הבולטות ניתן למצוא ימי כיף מהנים, חווייתיים ומיוחדים. ניצול נכון של התקציב יאפשר לכם למקסם את החוויה ולחשוף בפני העובדים קשת של פעילויות מיוחדות ומהנות.

הפקת אירועי חברה ייחודיים כמו סדנאות, טיולים ופעילויות אתגריות – סדנאות מעשירות כמו בישול, יצירה ותיפוף, טיולים ברחבי הארץ או פעילויות אתגריות כמו ראפטינג, פיינטבול ועוד. נעזור לכם לשבור את השגרה עם אירוע ייחודי ומהנה.

 

למה כדאי לשכור חברה שתפיק לכם את האירוע?

אנחנו נעזור לכם לבחור ולתאם ספקים, לכל שלב באירוע, ולנהל בפועל את האירוע בעזרת מיטב כוח האדם בתחום. ההפקה מצריכה סדר, מקצועיות והתמדה בלוחות זמנים – חברתנו מתאימה לכל אירוע את צוותי ההפקה המתאימים ביותר, תוכלו לבחור מבין עשרות עד מאות מקומות בהתאם לרצונות והצרכים שלכם, נתאים לכם מבחר רב שיענה על כל הצרכים הרצונות והשאיפות שלכם.

הצטרפו לרשימה מכובדת של לקוחות עסקיים שכבר נהנים משירות מקצועי ויצירתי. אנחנו ניתן מענה מקצועי לכל שאלה, נמצא את המקום הנכון לאירוע העסקי שלכם ונלווה אתכם לכל אורך הדרך, מפגישת ההיכרות ועד ניהול והפקת האירוע. – לחצו כאן לפרטים נוספים