בשעה טובה הצטרפתם למועדון ששמור למותגים הגדולים. בעולם של חדשנות דיגיטלית שמידע צריך לעבור בצורה מהירה, בעולם שפודקסט וויבנירים מציפים את הרשת ומשנים את כל חוקי המשחק אתם צריכים לקחת שליטה על דרך הפצת התוכן שלכם וחיבור בין הקהלים השונים שאתם רוצים להגיע עליהם. כנסים דיגיטליים הפכו לפתרון זול מהיר ונגיש להרבה בעלי עסקים וחברות שמעוניינות לתפוס את קהל המשתמשים בדרך חדשה וסוחפת.

כנס דיגיטל – אז מה ההיתרונות?

אם עד היום חשבתם שמספיק רק לתכנן את הכנס השנתי שלכם ולהזמין את הקהלים למכור כרטיסים להשקיע בחסויות תחשבו שנית. העולם הולך ומתקדם והיום כנסים דיגיטליים נותנים מוצר משלמים מעולה. יש שאומרים שההפך הוא הנכון כנס דיגיטלי טוב יוכל לשפר את אחוז ההגעה לכנסים הפיזיים שאתם עושים ולשמש כמקדם מכירות טוב לקהל הלקוחות שלכם, שלאט לאט מתחבר למותג מבין את השירות והידע שאתם מעניקים ובכך אתם הופכים להיות אוטוריטה בתחום וכך תוכלו למשוך גם לקוחות משלמים לכנס הפיזי שלכם ומשם הדרך למלא את החלל תגיע במהירות האור.

בואו נפרק למספר נקודות עיקריות את היתרונות:

1. הופכים את בעל העסק למומחה.
2. חוסכים בזמן יקר
3. עלויות הפקה זולות בהשוואה לכנס רגיל.
4. יצירת מאגר לקוחות לדיבוב, פנייה ממוקדת למתעניינים חדשים.
5. קהל חם – קהל שמשתף ומגיב תוכלו להמיר אותו ללקוחות.
6. טכנולוגיה זמינה וקלה לתפעול – יצירת חדר מפגש אירוח פשוטה היום מהעבר.
7. הדרך שלכם להוביל את התחום שבו אתם פועלים.

כנס טכנולוגיה אתם מוכנים להיות על במה המרכזית?

נגמר העידן שהיזמים ובעלי העסקים התחבאו מאחורי הקלעים, היום כל בעל עסק צריך להיות בפרונט הכל חייב להיות שקוף ברור מדיד וזמין 24*7 כדי שהלקוחות שלכם יבחרו בכם ולא במתחרים שלכם. אז לא משנה אם אתם חברה קטנה גדולה או ענקית הגיע הזמן שתהיו על המפה ותתחילו ליישם את הטכנולוגיה של המחר. המשמעויות שאתם נציג מטעם החברה או אפילו פרזנטורים נבחרים לובשים את הפנים של העסק. היום צריך לחבר בין חברות מותגים ופנים כדי שקהל הלקוחות יוכל להתחבר ולהבין ממי הוא ומה הוא קונה. עולם הכנסים הדיגיטלי לא שונה הוא כי מעולה לעזור לכם לפרוץ לספר את הסיפור שלכם להעניק ידע לקהל הלקוחות שלכם בתחומים מגוונים ובכך לעודד את הקהל שלכם לרכוש את השירותים שלכם.

 

הפקת כנס דיגיטל ושיווק תצרו תחברו ותשתפו כך תשיגו תוצאות

אז אם הגעתם עד לכאן כנראה שגם אתם רוצים לקחת את העסק, הכנס והחברה שלכם למקום שיווקי חדש מאתגר מעניין שמורכב מתכנית עבודה מסודרת ושמציע הזדמנויות חדשות לפריצה העסקית הנוספת שאתם צריכים. אז מאיפה מתחילים אתם וודאי שואלים שתי המלצות עיקריות עבורכם:

כנסי שיווק ודיגיטל – תתחילו לעבוד על רשימות התפוצה שלכם, ווצאפ, טלפונים, מיילים, דפי נחיתה, פרסום, מחקרי שוק, בדיקה מה הקהל שלכם רוצה, צריך וזקוק. אחרי שעברתם את השלב הזה אתם מוכנים להתחיל לטעות מכנס לכנס עד שתצליחו לפצח את השיטה הנוסחה והדרך לפרוץ.

תשתמשו בטעויות שלנו כדי להצליח – אנחנו השקענו הרבה זמן מחשבה כסף ואנרגיה כדי לבדוק מה סוחף אנשים, במיוחד. אין תחליף ללמידה מצוות או חברה שעשתה את זה בעצמה. ניתן לבדוק מתחרים לראות מה הם עושים אבל שוב אם אתם רוצים להעתיק מהאחרים הקהל שלכם מהר מאוד יעלה על זה ויבין שמודבר בשכפול של משהו שהוא כבר ראה הכיר ויעזוב מהר מאוד את הכנס דיגיטל שלכם.

אז מה אנחנו יכולים להציע לכם  כדי שאירוע כנס דיגיטל  שלכם יהיה הצלחה?

1. פגישת הכירות, להבין מי הקהל, להבין מה המטרה ומה היעד שלכם.
2. תכנון אסטרטגיה שתוביל אתכם להצלחה בין כנסים דיגיטליים לבין כנסי דיגטל
3. הגדרת מטרות ברורה כדי להגיע לתוצאות.
4. תכנון נוסחאות להבאת לקוחות רלוונטיים לעסק שלכם.
5. בניית פאנל מומחים למפגשים העסקיים על גבי האינטרנט שתצרו.

אנחנו כאן כדי ללוות לקחת חלק לאתגר לשנות ולעניין את קהל הלקוחות שלכם, אם אתם זקוקים להכוונה ידע מידע נוסף זה הזמן להרים את הטלפון ולתאם פגישה עם הצוות.

שלכם צוות אול פלייסס