אז הגיע הזה בשנה שבא לכם להכניס קצת תוכן, תנועה, צחוק ושמחה. עכשיו מתחילה העבודה ובדיוק כדי להפוך את יום ההולדת שלכם לקל מהנה כייפי וזורם החלטנו לנסות לעזור לכם להכיר את האפשרויות השונות שיכולות להשאיר חותם מעולה על האירוע שלכם. אז מאיפה מתחילים, אילו רעיונות ליום הולדת יתפסו? ומה עושים קודם את וודאי שואלים? בואו נתחיל בבסיס.
כמה אורחים צפויים להיות באירוע? שעות? מיקום? אזור גיאוגרפי ? האם אתם רוצה לחגוג יום הולדת בצורה רגועה או בצורה יותר מסיבתית ? ברגע שאתם מגדרים את הבסיס של השאלות האלו. אפשר להתחיל לעבוד על האירוע שלכם.

כדי לקצר תהליכים ולתת לכם את המידע הכי מדויק ריכזנו עבורכם את הנושאים, התכנים והאפשרויות שיעזרו לכם לבחור בתוכן הרצוי במקום הנכון יחד עם האטרקציות הכי טובות והכל בדרך ובסגנון המיוחד שאתם רוצים.

רעיונות ליום הולדת – בפנים, בחוץ, עם הרבה חברים או בבית?

1. חלל פנימי קטן ומהנה – חשבתם אולי על מסיבה קטנה, בחלל מגניב ומעוצב? ישנם אפשרויות רבות לקבוצות ואירועים קטנים של 10-50 אורחים שיוכלם להתאים לחגיגות קטנות, בין אם מדובר על לופט נחמד, וילה פרטית, חלל עתיק, מסעדה בשחקים, או מועדון קטן ומגניב. הרעיון המרכזי מאחורי בחירת החלל צריכה להיות להבין מה אתם רוצים להשיג מהאירוע שלכם. אם מדובר על אירוע קוקטייל צבעוני, אולי ערב קונספט שמח, או שמודבר בערב ברזילאי מיוחד. שילוב ין חלל נכון ותוכן טוב עם תקליטן תפריט קליל יאפשר לכם להעניק לאורחים מסיבה מהנה ולכם יום הולדת שכולם ירצו להיות מוזמנים.

2. בחוץ – בגינה, בבריכה, מתחת לכיפת השמיים- יותר אוהבים את הטבע, מעדיפים אולי לחוגג בטיול לילי או יומי מהנה ? האפשרויות לאירועי ימי הולדת מיוחדים קיימות אתם רק צריכים להחליט אם זה הכיוון הנכון עוברכם. גינה פרטית תאפשר לכם להנות מאינטימיות, בבריכה תוכלו ליצור מסיבת בריכה ביום או בערב, בטבע העולם שלכם יוכל להיות מורכב מהרפתקה.

3. ערב עם כל החברים – רק אם אתם בטוחים שאתם מוכנים לזה.
ערב שמח שמשלב את כל ההנאה והכיף שאתם מכירים. מה עם בר שכונתי ? אולי נסגור לכם קומה שלמה עבורכם. תפריטי אוכל טעימים, משקאות וקוקטיילים ובעיקר פתרון אטרקטיבי למיקום, שעות, ומחיר שתשלמו. יתרון של מפגש מהסוג הזה שניתן להזמין חברים לחלל מעוצב שלא צריך להשקיע יותר מידי בדקורציה ובספקים כי את הבסיס של האירוע כבר יש לכם. לפעמים הרעיונות ליום הולדת שכבר אנחנו מכירים הם הכי טובים.

מקומות לאירועים וימי הולדת 70

הפעלות לימי הולדת לפי הכמות, בהתאם למחיר ולפי הסגנון

1. מנחה – ימי הולדת רבים לאחרונה בוחרים לשלב מנחה, דמות שלוקח על עצמו להעביר את האורחים בין החלקים השונים באירוע. זה יוכל להיות שימושי בהצגה של המצגת תמונות(במידה והחברים או המשפחה קצת יותר נבוכים לדבר). הוא יוכל לספר ולשלב בדיחות וקטעים מצחיקים או רציניים בועיקר לספר את הסיפור של חוגג יום ההולדת ולמה כולם הגיעו בצורה מהנה יותר. בין אם זה יום הולדת 60 או יום הולדת 10.

2. הרצאה – יש הרבה סוגי הרצאות שניתן לקיים ולהביא ליום הולדת. מהרצאות מנחים ויועצים שיוכלי לעזור לכם בתחומים רבים. מה שחשוב בבחירת מרצה ליום הולדת שיהיה מרצה שיוכל לסחוף לספר סיפור חיים מעניין, לספר על אתגר שעבר או להעביר הרצאה בנושא שאתם אוהבים בצורה המהנה ביותר.

3. סדנאות – תוכן זה המלך בימי הולדת. כל דרך שתוכלו להפעיל את החברים בין אם מודבר במשחקי קופסה ישנים, תחרויות בישול או הכנת קוקטיילים מהנים לכולם מטרה אחת ברורה לשפר את ההנאה והחיבור בין האורחים ביום ההולדת שלכם. לחצו כאן למידע נוסף על סדנאות

4. ערב קונספט – מתחברים לקו היווני? הפעלות זמר, שירה, אוכל נשמע מעניין? ניסתם הכל ראיתם בהכל בא לכם לבחור קצת מהשגרה אבל לא בא לכם לעזוב את הארץ? תנסו אולי ליצור תוכן משלכם. לעצב מתחם באווירה הנכונה לשלב נגן לקבל הפנים לבנות תפריט שמתחבר לאותה מדינה ולהכניס משחקים והפעלות קהל שתמצאו באותה מדינה.

אטרקציות ליום הולדת חיבור נכון שיעשה את ההבדל עבורכם

1. רק רוצים לרקוד – אם כבר מסיבה אז למה לא להביא תקליטן מעולה עם רקדנים מסכי LED מתקדמים ובעיקר ליצור עבורכם מסיבה שפשוט יהיה כיף להיות בה. אנימציות מיוחדת לכל שלב באירוע יום ההולדת שלכם יהפכו את החוויה על רחבת הריקודים למהנה ובלתי נשכחת.

2. מופעים – רוצים להכניס מופע חדש מעניין או שונה? מופעי אש, מופעי תיפוף לא קונבנציונליים, מופעי קרקס יכולים להכניס את האורחים שלכם לסיפור ולחוויה של הערב. אם שולטים על הקצב על הזמנים על מה קורה ואיך.

3. בר מולקולרי – באירוע במילה אחת לכו על זה. אין כמו בר קוקטיילים שמותחים אותו עד הקצה. קרח יבש, משקאות באוויר, מבחנות רק תדמיינו את כל האפשרויות האלה שהאורחים שלכם מגיעים לבר.

3. אומן חושים – להכניס קצת מסתורין לסחוף את הקהל ולדאוג שבעיקר הם יתפסו את הראש ולא יבינו איך הצלחתם לעשות את מה שעשיתם.

4. חדרי בריחה – אם צריך הפעלה קצרה לפני האירוע או לשלב אירוע עם מחשבה ואתגר יחד עם חגיגה קטנה, חדרי בריחה יכולים להיות פתרון מהנה עבורכם.

5. לייזר טאג או מרוץ מכוניות – צריכים יותר הפעלות ותוכן? פיינטבול שמור לחברים הפרועים שלכם שרוצים לרוץ להשתולל ולצעוק, אבל אם אתם עדיין רוצים פעילות מהנות המצריכות תזוזה מרוץ קארטינג בעל מספר סיבובים או משחקי לייזר עם ניקוד קבוצתי יכולים להעניק לכם את החוויה הנכונה.

5.רק רוצים לשיר – אלכוהול אוכל טוב, חלל פרטי ל25, 50 או 100 אורחים מסך גדול ובעיקר המון אבל המון צחוקים. קריוקי ומאז ומעולם נחשב כגרום בעל פוטנציאל פדיחות הגדול בעולם ואם עוד לא חגגתם לפחות יום הולדת אחת בצורה כזאת יש לכם הזדמנות לתקן זאת ולהצטרף למעגל הנפגעים : )

תיקחו יוזמה, תחליטו שאת האירוע הקרוב שלכם תעשו בצורה שונה, תכניסו תוכן הפעלות אטרקציות והפתעות ובעיקר תחגגו ותהנו כי המטרה שלכם היא לצחוק ולשמוח.

צריכים עזרה בספקים מקומות ורעיונות? יש לכם רעיונות ליום הולדת, או אטרצקיות שחשבתם עליהם אבל לא יודעים איך לבצע? תרימו לנו טלפון תשלחו לנו מייל ואנחנו נשמח לעזור,
המון מזל טוב שלכם צוות אול פלייסס.