עצרי! את עומדת להיחשף ליתרונות של השכרת חדרי ישיבות שישפרו את תפקוד העובדים.

אם את מחפשת את המקום הנכון לישיבות הנהלה, פגישות משקיעים, מפגשי צוותים או כל סוג של מפגש אינטימי וקטן מ5 ועד 20 אורחים יש לנו את המתכון המשולם עבורכם.
כל ישיבה טובה צריכה לכלול מספר מרכיבים שיתנו לכם את השקט והתנאים להגיע לתוצאות הרצויות מאותו יום. מפגשים בחדרים במשרדי החברה כמו שאת כבר יודעת לא מאפשרים להוריד את הלחץ והמתח ולכן הרעיון הוא למצוא חלל, חדר או מתחם שכולל את כל המרכיבים לפיענוח היום שלכם והצלחת המפגש העסקי.

חדרי ישיבות – עולם שמביא תוצאות, רק חשוב להגדיר מה צריך

חדרי ישיבות מאפשרים לך לנתק את הצוות מהסביבה הרגילה והשגרתית שלו, כאשר יום העבודה משנה את הנוף ובמקום להיות בסביבה הקבועה אנחנו מאגדים יחידו את הצוות במתחם שונה, נוצרת לנו הזדמנות מיוחדת במינה לנצל את תחושת השינוי שבאוויר ולרתום את כל העובדים שלנו למשימה המגודרת.

לקוחות רבים ממשך כמוך שמחפשים את השינוי הנכון נתקלים בבעיה. השכרת חדר ישיבות צריך כמובן לכלול את כל האמצעים הדרושים ממסכים, נקודות אינטרנט, שולחן ענק אבל האם חדר הנבחר לא דומה מידי לחדר אצלכם במשרד?

מהניסיון שלנו כדי להגיע להצלחה נכונה העובדים צריכים לקבל חוויות שיורת טובה יותר, אזורי מנוחה מפנקים, פינוקי בוקר וצהרים, מתחמם שיאפשר להם לחשוב מחוץ לקופסה.

 

 

חדרי ישיבות לאירועים – כן אם אתם רוצים תוצאות אפשר ללמוד המון מאירוע ולהפיק אותו עבורכם.

תדמיני את צוות העובדים שלך מגיע לאורחת בוקר על מדשאה ירוקה, עם פינות קפה וריהוט אלטרנטיבי. לאחר ארוחת הבוקר נדאג לפינוקים בחלל מעוצב עם מסכים ושולחן אבירי ארוך שיאפשר לכם ליצור דיונים ממושכים. הפסקות יהיו חלק מהשמך התהליך הודות לערסלים שאפשר יהיה לתלות בין העצים וכל זה עם המון פינוקים ושייקים טבעיים. אנחנו בדקנו עשרות ימי עיון, סמינרים, מפגשי עבודה והמסקנה שלנו הייתה זהה צוות עובדים שמוצאים אותו מהשגרה שלו ונותנים למוח שלו להירגע ( אפשר לשלב בימים כאלו גם סדנאות גיבוש כגון יוגה, מדיטציה לניקוי המחשבות) מביא תוצאות טובות יותר.

חדר ישיבות להשכרה מה לדעת, ממה להימנע ואיך ולשריין מקום

התחילי בהגדרת המטרות מהיום, מה את רוצה להשיג מה המטרה מה יגרום ליום הזה להיות מוצלח. לאחר שמגדרים מה רוצים אפשר להתחיל לדבר איזה חלל ואיזה חדר ישיבות כדי לכם להשכיר. שעות האירוע בוקר, צהרים, ערב לכמה שעות אתם צריכים את החלל איזה כיבוד כדי לשלב. תשאלי את כל השאלות האלה מראש כי זה המפתח להצלחת היום שלך.

איזה סוגי של חדרים יש?

ישנם חדרי ישבות באווירה של כפר, טבע, חדרי ישיבות בקומות גבהות עם נוף לים, חדרי ישיבות ל10 וגם ל40 אורחים במקביל. את צריכה להגדיר כמות משתתפים להבין מה המטרה של המפגש ובהתאם לבחור בחלל שיש בו מענה רחב ביותר לצרכים שלכם.

טיפים לפני שאת משאירה לנו פרטים ומקבלת את ההמלצות על המקומות הנבחרים לשנת 2019

מספר השעות יקבע עבורך את גדול החלל והאם צריך עוד חללים להירגעות ומנוחה. ימי עבודה או מפגשי עסקים לרוב יכולים לנוע בין 2-8 שעות. מאוד חשוב להבין כמה ריכוז ופוקוס יש לעובדים שלכם וכלל אצבע שלנו במידה ומודבר במספר שעות חשוב שיהיה מתחם פתוח גינה משהו שיוכל לסייע בהפגת המתח שנצבר.

כדי לקבל המלצות בהתאם לכמות האורחים שלך על המקומות הנכונים ביותר
נשמח לסייע, את יכולה להתקשר לשלוח מייל או פשוט להגיע לקפה ונמצא עבורך את המקום המושלם. לחצו לצפייה במבחר חדרי ישיבות לאירועים

שלך
צוות אול פלייסס