בואו נדבר למה בכלל לבחור בלופט לאירוע שלכם ? ישנם הרבה סיבות ואנחנו נדבר על כולן אבל כנראה שהחוויה של אירוח בחלל גבוהה עם נוף אורבני מכניסה אתכם ואת האורחים למקום מושלם אינטימי ומעניין לכל סוג אירוע שתרצו ליצור. ישנם מבחר גדול מאוד של לופטים החוכמה למצוא את המקום הנכון ביותר לאירוע ולצרכים שלכם.

ישנן מספר מרכיבים שיהפכו את האירוע שלכם בלופט להצלחה, אנחנו ננסה בקצרה לגעת בכל אחד מהם כדי לתת לכם מושג אם לאירוע שלכם יש הסיכוי להפוך לחוויה מעולה בלופט הנבחר.

המרכיבים שיהפכו את האירוע שלכם להצלחה

כמות אורחים – כמה אורחים יש לכם באירוע? מהו האירוע המודבר כמה אנשים במקביל יהיו בחלל? האם מודבר על מסיבה , אירוח חברה. כאשר אתם בוחרם לופט לאירוע שלכם חשוב שיהיה לחל מספיק שטח לכל האורחים אבל שלא יהיה גדול מידי. ישנם לופטים לסוגי אירועים רבים אתם צריכים למצוא את המקום הכנון קודם כל מבחינת כמות המוזמנים. חלל גדול לא יאפשר לכם ליצור את החוויה שיש ללופט להציע לכם.

מוסיקה – האם יש שכנים קרובים? האם יש אישור להשמיע מוסיקה ועד איזה שעה? מה עוצמת המוסיקה. חשוב לבדוק את הדברים מראש כדי להתאים את החלל לאופי האירוע שלכם. במידה ואתם מתכננים רחבת ריקודים באירוע בדקו את מיקום התקליטן באירוע וכיצד הוא מתחבר עם הרחבה. רצוי שיהיו כמה שפחות הפרעות בשטח.

ריהוט – איזה סוג ריהוט יש בחלל. האם מודבר על מערכות הושבה אלגנטיות אורבניות מודרניות? האם הציוד מתאים לאירוע ולקונספט שלכם? במידה ולא תבדוק את האפשרויות של שינוע ציוד לחלל האם אפשרי בכל והאם יש לאן לפנות את הריהוט מהמקום. לרוב היתרון של לופטים הם בכך שהם מגיעים מצוידים בכל הציוד בדרוש לאירוע. אם אתם פחות מתחברים לריהוט המשיכו בחיפושים כי סביר להניח שבמקום לשלם עוד כסף להשכרה על ריהוט תוכלו לקחת לופט יותר אלגנטי שיתאים לצרכים שלכם.

חצר, גג, גינה – מהם דרכי הגישה ללופט? האם השבילים מסודרים, מעליות או מדרגות? האם ללופט יש גג חצר גינה או חלל נוסף שאתם תוכלו להשתמש בו. הגדירו מה באמת הצרכים שלכם מכל חלל תכנון נכון מראש יבטיח לכם זרימת אורחים נכונה בכל שלב כך שיהיה קל לדעת האם אתם צריכים את כל החלל באירוע שלכם או לא.

אינטימיות – לופט צריך לשדר אווירה איכותיות שונה. לא עוד חלל צריכה להיות אווירה הרבה יותר אישית מעניינת. גם בעיצוב וגם בהרגשה של האורחים.

מחיר – מהו המחיר המבוקש ? מה כולל המחיר האם יש אטרקציות בחלל ? שולחנות משחק, מבני בר, איזה ציוד יש במקום? המחיר צריך לכלול כמה שיותר דברים. האם יש מערכות הגברה ותאורה שמתאימות לצרכים של האירוע שלכם?

 

 

 

לופט לאירועים, איך לבחור בנכון עבורכם

הגדירו תקציב – תקציב קשור באופן הדוק לכמות האורחים היום בשבוע הגדרה נכונה של תקציב תבטיח לכם סיפוק ממחיר מעולה רק שוב חשוב שבמחיר המבוקש יהיה כלול כל המרכיבים לאירוע. במידה ואתם מביאים אוכל מבחוץ+ בר חשוב שיהיו במקום את כל האמצעים להגיש את האוכל והשתייה.

הגדירו את הצרכים שלכם מהחלל מה אתם מחפשים לעשות בחלל, מה יהיה שם? מסיבה אירוח ארוחת ערב אולי איזה יום הולדת למשפחה. הלופט צריך ללבוש את הצורה הנכונה, ולהתאים כמו כפפה לאירוע שלכם.

מי הם האורחים שלכם? גילאים שלהם מה בתכנית לערב המבוקש. נקודות שחוב לדבר עליהם. מה הגילאים של האורחים צעירים או מבוגרים? בהתאם הסגנון יוכל להשתנות וכנ"ל האבזור וציוד ההושבה. איזה סגנון עיצוב הלופט צריך לשדר? לופט למסיבה או לופט לאירוח אלגנטי ? הקפידו לבחור נכון כי העולם של החללים המעוצבים לאירועים יוכל להיות מאוד שונה. יש לופטים יחסית צנועים ולא מושקעים במחירים זולים וישנם לופטים גם לאירועים מאוד יקרים.

לופטים לאירועים, איך ליצור את האירוע המושלם?

כמה כללים שיעזרו לכם לבחור במקום הנכון ביותר.

עיצוב – איזה סוג עיצוב יש בחלל, מודרני, אורבני, אלגנטי. העיצוב יוכל להתחבר עם סוג האירוע בצורה מושלמת הקפידו לנצל זאת לטובתכם.

תפאורה – מה יש במקום האם יש מסכים מקרנים, דקורציה בחלל, איזה מערכות הגברה ותאורה יש וכיצד הם מתחברות עם התפאורה הקיימת? פסלים מבני בר כיצד הכל מתחבר יחד.

סוג המוסיקה – באירועים של מוזיקה רקע או אווירה חשוב שהחלל ידבר בשפה עיצובית גבוהה, אם אתן מחפשים מקום למסיבה דרוש לכם חלל גדול שניתן יהיה לנצל כל שטח בו להגשת משקאות או ריקודים.

גודל המטבח, אפשרויות קולינריות במקום – במידה ואתם מביאים אוכל מבחוץ היתרון של לופט הוא בכך שיש בו אמצעי חימום, תנורים, מטבח מאובזר כך שאם מודבר על אירוע קטן יוכל להיות שתוכלו להשתמש בציוד הקיים כדי לבשל לעצמכם את האורחה המעולה או לפחות לחמם את האוכל שתזמינו מבחוץ.

איפה תמצאו את הלופטים המובילים בעבורכם

אנחנו מיקדנו ומצאנו מספר רב של לופטים באוזר המרכז שלכל אחד מהם יש יתרון אחר בהתאם לכל מה שניסנו להסביר לכם כאן. אנחנו ממליצים לכם לרשום במספר נקודות מה הצרכים העיקריים שלכם להגדיר אזור גיאוגרפי או טווח של מרחק ששם תוכלו לקבל התרשמות על סוגי המקומות שמתאים לכם.

רוצים יעוץ והכוונה בבחירת הלופט הנכון, צרו אתנו קשר ונשמח להתאים לכם בשיחה קצרה את המקום הנכון עבורכם.

בברכה צוות אול פלייסס

צפו במבחר לופטים לאירועים במרכז