אז מה באמת לא מספרים לכם? מה צריך לבדוק? ומה כדי להתעקש ולשים לב. ללקוחות עסקיים שמקפידים ליצור ולקיים תערוכות וכנסים יש רצון ומטרה ברורה, האם אתם הגדרתם לעצמכם מטרה אחת כזאת? החלטנו במקום לכתוב עוד מדריך משעמם החלטנו לספק הסברים ולעלות שאלות חשובות כדי שהדברים שפחות מדברים עליהם בתחום הפקת האירועים העסקיים יהיו הדרך שלכם לפרוץ. אנחנו רוצים להתייחס למה כדי לשפר, לבדוק ולהבין כדי שהאירוע העסקי שלכם יהיה מעולה. בואו נתחיל ונעבור על הדברים שיעשו את ההבדל עבורכם. להן מספר טיפים על הפקת כנסים ותערוכות

שאתם מסתכלים על עולם הפקת כנסים ותערוכות מה אתם רואים ומה אתם רוצים להשיג?

אם גם לכם נמאס להיות באותם מפגשי בוקר בלי אנרגיות, בתערוכות שרואים הרבה דברים אבל לא זוכרים בסוף כולם כנראה שהגענו לשנת 2019 והגיע הזמן לא רק לדבר על ערך אלא ליצור חוויות מעולות לאורחים. אז איך עושים את זה אתם שואלים? במילה אחת להגביר את המעורבות את העניין של האורחים בכנס.

במקום ליצור דף הרשמה משעמם ולהפציץ את האורחים השונים במידע צריך למקד את מאמצי הארגון והתכנון במקום אחד. צריכה להיות תכנית עבודה שתעבור על כל השלבים השונים ותאפשר מצד אחד לכם להביא את הרעיונות והתכנים ומצד שני תאפשר לקהל המשתתפים להשפיע.

למה זה חשוב שהאורחים והמשתתפים בכנס יכולים להשפיע כי בסוף אם אתם מוכרים כרטיסים לכנסים שלכם ואם אתם מארגנים מפגשים ללא תשלום אתם רוצים שהקהל יחזור ידבר עליכם ידבר על הכנס ידבר על התערוכה והדבר הכי טובה זה להתחיל לתת לו להשפיע.

מעורבות עם האורחים הפכה עם התקדמות הטכנולוגיה לפשוטה וקלה משלב ההרשמה ועד העדפות האישיות כל אורח אפשר למדוד את שביעות הרצון של האורחים ולדעת אם הרווחנו לקוח קבוע חדש לעסק שלנו. בנוסף ניתן לקיים דיון להציג נתונים לשתף באפשרויות של תוכן שהמזומנים שיאשרו הגעה יכולים להשפיע כלומר לתת את ההכוונה לשמוע ביקרות ומשוב על החוויות ולהיות מסוגלים להשתפר כדי להצליח.

 

הפקת כנסים תתחילו לחשוב מחוץ לקופסה שלכם

כמה יותר מעניין יהיה לכם עם מיקום הכנס יהיה הפתעה גמורה לאורחים. אם כדי ליצור עניין חדש אתם תתאימו את התכנים והמסרים שלכם לאוכל למוצר להרצאות. אולי מיקום האירוע יהיה חדשני מעניין. אולי סגנון הריהוט יגנוב את ההצגה ויאפשר לכם לתת חוויה טובה יותר לאורחים שלכם. חשבתם פעם מה הם מחפשים שהם מגיעים? האם זה ידע? קשרים? איך הם צריכים לספוג את המידע ממכם?

הפקת תערוכות – מיקוד וחדשנות מעולם אחר, רק כך יזכרו אתכם

בעולם שבנוי על חדשנות ולא משנה באיזה תחום תבחרו אם אתם רוצים להשפיע על הצלחת האירוע שלכם אסור לכם ליצור תערוכה משעממת. תחשבו על עצמכם בעוד אירוע שבלוני שנראה מרגיש ומתקיים באותו מקום, גם לכם כבר פחות כיף להיות שם ולהביא את האנרגיות הנכונות. נכון יש תקציבים להתחשב בהם אבל אם כבר הולכים ליצור סיפור הולכים להראות מה אתם שווים תעשו זאת ללא פחדים תנו הכל. תבנו מוקדי עניין תעבירו את המוזמנים בתהליך שיגרום להם להתחבר לחברה למוצרים תנו להם להבין כמה אתם עבדתם קשה כדי שלהם יהיה מעניין.

אם אתם רוצים ליצור חוויות חדשות לקחת את התערוכה או כנס שלכם צעד אחד קדימה להפסיק לעמוד במקום ולנסות ליצור עניין גדול יותר בכנס או בתערוכה שלכם יש לנו את התכנים הרעיונות הספקים והמקומות בשילוב הטכנולוגיה הכי חדשה כדי להפוך את האירוע העסקי שלכם להצלחה. יש לכם רעיונות חדשים, ולא יודעים כיצד ומאיפה להתחיל?
מחכים לאתגר שלכם – בברכה צוות אול פלייסס