תנו לנו להתחיל מהסוף בחירה בגן אירועים מבטיחה לכם קבלת פנים או טקס חופה מתחת לשמיים. ישנם גני אירועים שניתן לקיים את כל האירוע בחוץ וישנם גנים שמשלבים בין חלל פנימי וגינות יפות.

כדי לסייע לכם בתהליך בחירה בגן שלכם חלקנו את הגנים לשלושה סוגים מרכזיים כדי שאתם תוכלו להתמקד ולמצוא את סוג הגן הנכון עבורכם ובכך לחסוך זמן בסיורי שטח מיותרים.

תהליך בחירה בגן אירועים – שלב 1 הגדירו תקציב

לפני שאתם נכנסים כמו כל הזוגות והולכים לעבור בממוצע 8-12 גני אירועים תעצרו!
ניהול תקציב הוא הדבר החשוב ביותר בבחירת מקום לחתונה שלכם וההוצאה הכי גדולה באירוע תהיה על המקום שבו אתם הולכים להתחתן. כדי שבאמת תדעו איזה גן מתאים לאירוע שלכם, הגדירו תקציב ישנם גני אירועים באזור המרכז, השרון והשפלה שינעו בין 250-500 ₪ לאורח. לאחר הגדרת תקציב לגן הנבחר יהיה לכם קל יותר להתמקד בסגנון המבוקש ובעיצוב הנכון שלו.

הגדירו את הסגנון המבקש – שלב 2 לטעום קצת מהכל או להתמקד

בגדול יש 2 אפשרויות במידה ואתם סגורים על סגנון עיצובי מבוקש כגון סגנון כפרי או אלגנטי או מודרני בחרו 3 מקומות בטווחי תקציבים שמתאים לכם ותלכו לראות אותם באירוע או לפני אירוע כדי לראות שזה מה שאתם אוהבים.

אפשרות שנייה אם אתם לא יודעים כיצד לבחור בגן הנכון עבורכם ואתם רוצים לעשות סדר בבחירה בגן המעוצב עבורכם תנסו לראות מתחם בכל סגנון עיצוב שונה כלומר שלושה גנים שכל אחד מהם נראה אחרת כך תוכלו לראות למה באמת אתם יותר מתחברים ומכאן הדרך להתמקד בגן הנכון קלה יותר עבורכם.

 

חתונה בגן אירועים

 

שלב 3 – בואו נדבר על אפשרויות העיצוב

שלושה סגנונות עיצוב מרכזיים מלווים את כל הלקוחות שרוצים לקיים אירוע בגן אירועים, החלוקה הזאת מעולה עבורכם כי היא תחסוך לכם זמן ותעניק לכם את המיקוד הנכון בבחירת המקום הרלוונטי לצרכים שלכם.

גן אירועים כפרי

הסגנון הכפרי תמיד היה ותמיד יהיה טרנד מוביל שלא יעלם. המראה הפתוח הירוק של הטבע המאורגן בחוות או מדשאות או קיבוצים מאפשר לכם להרוויח אירוע כפרי במראה בסגנון ובעיצוב. ישנם מבחר גני אירועים כפריים שפרוסים בכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום וכמובן שהמחירים משתנים בהתאם. זוגות או לקוחות שבוחרים בגן אירועים כפרי רוצים להתחבר לרוב לטבע אבל לא רוצים לוותר על הנוחות והסדר של הגן יש להציע להם.

גן אירועים אלגנטי

הרבה אירועים דורשים סגנון יותר רומנטי או יותר נקי, יותר מרחבים מעוצבים בסגנון שמשדר איכות. ישנם גנים המשלבים במקום אווירה אלגנטית שמעניקה לאורחים מרגע ראשון את התחושה שהם הגיעו למקום הנכון. גני אירועים אלגנטיים לרוב יהיו מעוצבים במשטחי אבן דק מעוצבים, אלמנטים חדשים ונקודות פוקס מיוחדות כאשר האירוע ימשיך לחלל פנימי רחב ידיים.

גן אירועים מודרני

שנת 2018 הביאה איתה ללא ספק את חוויות עיצוב הגנים והמקומות האורבנית. יותר ויותר מקומות בחרו ללכת לכיוון מודרני חשוף אורבני שמעניק את המראה הטבעי אבל עדיין המעוצב שכל כך מושך זוגות ולקוחות. יש משהו בפשטות שהופכת את סוג העיצוב הזה למושך וקוסם לזוגות. מצד אחד מודבר בהשקעה ותכנון מרשים ומצד שני זה נראה כאילו לא השקענו יותר מידי אבל החוויה הכללית שלכם תהיה מדהימה.

 

גן לאירועים

 

שלב 4 בוחרים גן ומתחילים לסגור את הספקים

לאחר שהחלטתם מהו הסגנון המבוקש, הגדרתם את התקציב הנכון לאירוע שלכם ומצאם לפחות 2-3 גנים שמעניינים אתכם עכשיו כדי לכם לקחת מספר דקות לתת ציון כללי לכל אחד מהסעיפים הבאים ובכך להבין מה חשוב יותר עבורכם בבחירת הגן.

לרוב ציון ל 4 הפרמטרים הבאים יעזור לכם בתהליך הבחירה בגן הנכון והמתאים ביותר עבורכם: תנו ציון מ 1-5 לכל אחד מהסעיפים על 3 הגנים שבחרתם ובכך תוכלו להבין באמת מה הצרכים שלכם והאם הבחירה שלכם נכונה.

נראות ועיצוב המקום –עד כמה עד אוהבים את המקום, במידה ונתתם ציון ויש לכם הערה חשובה רשמו זאת ותנו לה משקל נוסף בבחירת המקום.

התפריט הנבחר – על זה ללא ספק שווה להתעכב. כבר בחרתם בגנים הנכונים ואהבתם אותם עכשיו יורידם לפרטים הקטנים או במקרה של הקייטרינג באירוע שלכם מדובר על פרט חשוב מאוד. דרגו את החוויה הקולינרית של האורחים. יתכן שאתם יכולים לתת יותר חשיבות לאוכל או פחות אבל השורה התחתונה שאתם רוצים לבחור במקום שהאוכל מדבר לאורחים וכמובן לכם.

מה יש בבר – כיצד הבר משתלב באירוע, איזה קוקטיילים, מה בר הבסיסי כולל, כמה עולה שדרוגים, האם אפשר להביא אלכוהול מבחוץ? רשמו תדרגו ותבדקו כיצד הבר באמת משפיע על הצלחת האירוע. ( טיפ זהב- תפקיד הבר בקבלת הפנים ליצור עניין, בזמן האוכל להשתלב עם המנות ובזמן הריקודים כל האורחים צריכים להיות בראש. הקפידו על יחס ברמנים של 1-50 לפחות כדי למנוע תורים ועיכובים בבר).

רחבת הריקודים – עד כמה חשובה לכם המוסיקה? מה המגבלות של השמעת המוסיקה בגן הנבחר. תמיד בקשו לראות אירוע כיצד האורחים רוקדים שם מה השטח של הרחבה. שווה להתייעץ עם התקליטן על המקום אם הוא יודע שיש איזה מגבלה במקום. תמיד בחרו מקום שרחבת הריקודים לא תהיה גדולה מידי ותתאים לכמות האורחים.

רוצים עוד עזרה? אתם קצת מבולבלים? נשמח לארח אתכם ולדבר על כל האפשרויות של גני האירועים השונים שיכולים להתאים לכם.

שלכם צוות אול פלייסס

לבחירת גן אירועים לחצו כאן