חודשי הקיץ קרבים ובאים ואתם מתחילים להרגיש את הרצון למצוא מקום לאירוע הקרוב שלכם. בריכה מתאימה כמעט לכל סוג של אירוע ובאפשרותכם להשכיר בריכות בגדלים שונים מחצרות של בתים פרטיים, בריכות ציבוריות, קאנטרי וממתחמים המשלבים בריכות מחוממות.

אז איזה סוגי בריכות להשכרה יש לעולם האירועים להציע לכם

עולם המים לא עוצר ולא רק שניתן למצוא בריכות בגדלים שונים אתם גם יכולים ממש לבחור את המקום הרצוי ובאיזה סוג נכס תמצאו בריכה, למה אנחנו מתכוונים: ישנם בריכות על גגות, במועדונים, בגנים, בוילות פרטיות, במוקדי ספא וכמובן בריכות של קיבוצים כך שאתם יכולים למצוא את סוג הבריכה הכי מתאים בשילוב עם האזור המועדף והסביבה הרצויה. אירועים רבים יכולים להתקיים ליד בריכה מסיבה פשוטה מקור מים מעניק מצד אחד שקט והנאה ומצד שני יוכל להיות מוקד מעולה למסיבת בריכה.

אירוע גדול מעל 500 אורחים האם יש פתרונות לאירוח סביב בריכה?

גם אם אתם מתכנים אירועים גדולים ישנם פארקי מים או בריכות אולימפיות שניתן לקיים שם אירועים עד 2000 או 3000 אורחים במקביל כך שגם לאירועים גדולים שמחפשים בריכה יש פתרון. אם אתם צריכים בריכה שתכיל את כל הכמות הזאת במקביל אתם תבחרו בפארקי מים מוסדרים עם כל האישורים הדרושים. בנוסף כדי להקפיד שיש מספר בריכות במתחם ובאירועים מהסוג הזה להפוך כל בריכה למתחם שונה ומעניין כאשר רצוי לבחור נקודה מרכזית לאוכל ריקודים ואווירה.

 

 

 

מתוך עולם החדש שכולל היצע גדול איך יודעים באיזה בריכה להשכרה לבחור? להלן מספר כללי זהב שיעזרו לבחירה שלכם הקפידו לבצע לפי סדר והצלחת האירוע שלכם קרובה מתמיד:

כללי זהב שיעזרו לכם לבחור בריכה להשכרה

1. הגדירו כמה מקומות הושבה צריך באירוע – האם מודבר על מסיבת בריכה רצוי לבחור בבריכה עם 30% הושבה כאשר הבריכה מתאימה ל35 % מהאורחים במקביל כאשר אתם לוקחים בחשבון כי יהיה התאספות קהל ליד אזורי הבר, עמדות הבופה וכמובן האטרקציות השונות.

2. מה סוג האירוע והאם צריך רחבת ריקודים סביב הבריכה או ליד? אירועי בריכה רבים מתקיים בשתי צורות עיקריות:
הראשונה אירוע מסיבת בריכה מוזיקת רקע ריקודים או אווירה שהDJ באירוע מעניק לאורחים את החוויה ממש בתוך המים.
האפשרות השנייה רחבת ריקודים ליד הבריכה שהבריכה בעצם משמשת כאפטר מהנה שניתן בסיום האירוע לקחת חלק בה.

אתם צריכים להגדיר מה החשיבות של הבריכה באירוע שלכם. האם אתם רוצים אירוע אלגנטי עם ריקודים ליד ובסוף האירוע מסיבה או שאתם בכלל מחפשים שמרגע ראשון לאורחים תהיה אווירה של אתר נופש שהכל פתוח זורם ומהנה.

בריכה להשכרה במרכז תגדירו כמות ובוא נצא לדרך

מספר אורחים, איה אירוע מדובר וכמה רעש צריך לעשות? זה הבסיס לבחירה שלכם בבריכה הנכונה. היתרונות של מרכז הארץ ידועות לכולם מה שמעניין הוא החיבור בין האפשרויות השונות שלא תמיד חשבתם שדווקא לסוג האירוע שלכם מתאים בריכה ופתאום את מגלים את היתרונות בברכיה באירוע הקרב ובא שלכם.

כדי שנועל באמת לסייע לכם אנחנו ממליצים לכם לעבור שוב על הנקודות המרכזיות שרשמנו בבחירת בריכה, הקפידו על אזור, סוג הנכס הרצוי, הגדירו האם יש צורך במסיבת ריקודים תחשבו על מספר האורחים באירוע והאם מודבר בהושבה של כל המוזמנים או חלקם, הגדירו שעות וזמנים לאירוע. מכאן וברגע שהגדרתם לעצמכם בדיוק מה אתם רוצים אתם מוזמנים לדבר אתנו ואנחנו נוכל להמליץ ואולי גם להפיק עבורכם את האירוע המושלם בבריכה.

שלכם צוות אול פלייסס

לבחירת בריכה להשכרה במרכז לחצו כאן