אז אם אתם בתחילת הדרך, בשלב חיפוש המקום, הספקים והרעיונות השונים לאירוע שלכם ואתם מתחילים להרגיש שהכל נהיה קצת מסובך, לחוץ, יותר מדי מידע וחוסר מיקוד. כנראה שגם אתם זקוקים למפיק חתונת מנוסה שיודע לחסוך לכם זמן, כסף ולתרגם את הבקשות שלכם בצורה הטובה ביותר. מפיקי חתונות צריכים למלא קודם כל תפקיד אחד מרכזי ועיקרי- מהו? לתת לכם שקט, ביטחון לדעת שהאירוע שלכם עובד לפי שעון, שהכל ברור שקוף וידוע לכם ושיש לכם יכולת השפעה על כל הדברים הקטנים או הגדולים שחשובים עבורכם.

ארגון חתונות מה צריך לדעת

כל חתונה טובה בנויה על סדר, על משימות שקורות בזמן ועל בחירת ספקים שאתם אוהבים. לא משנה אם האירוע שלכם עוד 3 שבועות או עוד חצי שנה הדרך הכי טובה להבטיח את ההצלחה שלו מתחילה בשלב איסוף המידע תרגום של מה שצריך לעשות לתוך רשימות מסודרות ובניית לחות זמנים לביצוע.

 

ארגון חתונות

ארגון חתונה הכלים שיעזרו למפיק שלכם

אז איך בעצם הופכים את התהליך של ארגון חתונה לקל מהיר מהנה ומקצועי? התחילו בקטן ומשם המשיכו לאפיין ולהגדיר כיצד האירוע צריך להיראות ולהרגיש. כמה אורחים מוזמנים לאירוע? מה טווח הגילאים? כמה אורחים מבוגרים כמה אורחים צעירים.

לאחר הגדרת כמות האורחים המשיכו לסוג המקום שאתם מתחברים ואוהבים, האם מדובר במקום פתוח או סגור? מיקום בארץ? שעות האירוע והיום.

ברגע שסיימנו עם כל החלק הרשמי והיבש נוכל להתחיל להכניס עניין בבחירת העיצוב הקונספט, לוחות הזמנים, כיצד החופה וקבלת הפנים ירגשו לאורחים וכיצד רחבת הריקודים צריכה להיות מעוצבת?

בצורה כזאת שעוברים בין משימות כתובות ובחירת ספקים ובין מיקום שלהם בפועל באירוע תוכלו באמת ליצור סיפור מעניין משלכם.

עיצוב חתונות סטנדרטי, מקורי, עם מעצבת או לבד?

סוג העיצוב יאפשר לכם לצאת קצת מגבולות השגרה ולהכניס יותר את האופי שלכם לשולחנות, לבר, לקבלות הפנים למזכרות וכן גם לרחבת הריקודים. היתרונות בעבודה עם מעצבת שכל רעיון מכל משמעות חזון וזוכה למענה שניתן לתרגם מרעיון למציאות, כן יש לזה משמעות כמה שהאירוע נהיה יותר מורכב והרעיונות יותר מקוריים העלויות עולות.

אפשר תמיד גם לעצב לבד או לקנות את המוצרים שאת אוהבים ולבקש את עזרת האולם או צוות עובדים מהמפיק שלכם שידאג לסדר לארגן ולעצב את המתחם בהתאם לבקשות שלכם. יתרונות שתחסכו תקציב, תיהנו מתהליך של הרכבת כל פרט בחתונה שלכם והאפשרות ליצור משהו שאתם אוהבים בתקציב שמסתדר לכם. לרוב החתונות שמעצבים לבד אנחנו ממליצים.

 

 

הפקת חתונה יכולה להיות משימה מאתגרת הכל תלוי בבקשות ובמיקום האירוע

לכל חתונה יש יכולת להפתיע, לחדש ולעשות הרבה כיף לאורחים שלכם ולכם. הפקת חתונה נכונה יכולה להכניס את המגע המדויק בדיוק בקבלת הפנים או ברחבת הריקודים או שינוי הדקורציה בחלל כך שהמקום הופך ליותר מיוחד, שונה ומסקרן למוזמנים. אם תקציב לא משחק תפקיד ובאמת בא לכם להפוך חלל למשהו שלכם תתחילו בתכנון בסקיצה בבחירת האזורים והגדרת הצרכים מכל אזור: מה תרצו שהאורחים שלכם יחוו בכל שלב? כיצד התאורה תשנה? מתי הלקה תעלה? ועם איזה שיר ה-DJ יפתח את הערב.

מפיקי חתונות כך תעשו זאת נכון

כדי באמת להפוך את האירוע שלכם למדויק, שונה מיוחד ומעניין שווה לקחת מפיקים שמתחמים בחתונות אבל אוהבים לחשוב מחוץ לקופסא. כדי שהאירוע שלכם לא יראה כמו עוד חתונה וכמו עוד כל אירוע צריך להכניס פנימה את האופי שלכם את הדברים שאתם אוהבים, בין אם מדובר על חתונת קונספט מדליקה, על אטרקציות מגניבות, עיצוב שונה או משחקי תאורה בחלל האירוע.

רוצים לחשוב אחרת? בא לכם חתונה שכל פרט בה מותאם לצרכים שלכם ועבור האורחים שלכם? אנחנו נשמח להכיר אתכם ולשמוע על הרצונות שלכם.

להפקת חתונה אחרת ומיוחדת התקשרו, השאירו פרטים או פשוט תקפצו לבקר,

שלכם צוות אול פלייסס