אז בשעה טובה מגיע לכם מזל טוב, אם בחרתם כבר מקום או שאתם רגע לפני במדריך הקצר שהכנו עבורכם תקבלו את הדגשים החשובים שיעזרו לכם להגיע בצורה הנכונה ליום האירוע שלכם. אנחנו מאמינים שכל זוג צריך סיוע והכוונה קצרה.
ולכן יצרנו עבורכם את המדריך המקצועי: "ארגון חתונה טיפים חמים לזוג" שרוצה להוריד לחץ מיותר מזוגות.

מעבר למידע החשוב שיחסוך לכם זמן והתעסקות אנחנו פשוט ממליצים לכל הזוגות שלנו ליהנות מהתהליך מהדרך ולהבין שתכנון נכון שמבוסס על עמידה בלוחות זמנים כולל אפשרות לשינויים תעניק לכם שליטה הבנה ורוגע שכל כך חשובים כדי שתוכלו באמת להיות שמחים יחד.

ארגון חתונה טיפים לשלבים השונים לבחירת מקום

1. גודל חלל – התאימו ובחרו את חלל האירוע לכמות האורחים לא לבחור במקום גדול מידי. הרעיון באירועי חתונות שגודל החלל יהיה מותאם למוזמנים במידה וכבר בחרתם בחלל גדול הכניסו אלמנטים גדולים שימלאו את החלל ויעבירו את האורחים לנקודות הפוקוס השונות באירוע.

2. גודל רחבת ריקודים – עדיף קטן על גדול. רוב האירועים נגמרים מוקדם מסיבה פשוטה הרחבה מתרוקנת ואנשים מאבדים עניין. הדרך הטובה ביותר ליצור עניין לאורחים לשמור על רחבה צפופה שנדאג למוסיקה אלכוהול והפתעות כדי להמשיך ליצור עניין ומשיכה.

3. קונספט ועיצוב המתחם לפי עונה – בכל עונות השנה יש את הריחות הצבעים הטעמים והזיכרונות. נסו לשלב חלק מהן בתוך האירוע שלכם מתפריט האוכל ועד עיצוב השולחנות. תבנו סיפור מהכניסה למתחם ועד רחבת הריקודים.

4. טעימות – חושב לטעום את האוכל בטעימות שנקבעות אבל אנחנו מאמינים שצריך להיות שקיפות. אם הקייטרינג מעולה בטעימות לא תהיה לו התנגדות שתוכלו לטעום את האוכל באירוע. המפתח זה להבין שאנשי הצוות נותנים שירות טוב לשולחנות שהתפריט בטעימות באמת עובר בצורה נכונה אירוע בכמות אורחים דומה. זה המפתח שצריך להקפיד עליו בבחירת התפריט.

5. מיקום וזמנים של טקס החופה – מתי מתחיל הטקס, מי מעביר את הטקס, כמה זמן אורך הטקס. בעולם שלנו שכל אחד יוכל להחליט אם להביא רב או רב רפורמי או חבר או מנחה האפשרויות ליצור טקסטים חוויות ורגעים חדשים מלווה את כולנו. הקפידו על תכנון נכון של זמנים וסדר. המפתח לחופה נכונה כוללת הגדרת שעת התחלה שבאמת תהיה תלויה בכמות האורחים שמגיעה.

6. בחירת תקליטן – להרים ולהוריד את הקצב. לשנות סגנון שצריך ולדעת להבין את הבקשות שלכם יחד עם אופי האורחים. תקליטן טוב צריך לדעת לעשות את החיבור בין כל הצדדים. בין הצד שלו שלה ושל האורחים. סגנון המוזיקה היכולת ליצור חיבור אישי עם הזוג ולבסוף הבנה בעולם יחד עם ניסיון, שליטה ברחבה ושילוב הבקשות שלכם בחלקים הנכונים יהפכו את התקליטן שלכם לסיפור הצלחה.

7.בחירת צלם – תקפידו לבקש לראות אירוע שצולם ואלבומים שלמים מכל אירוע. תנסו לדבר עם הצלם הנבחר על סוג התמונות והאופי המבוקש. צלמי סטילס צריכים לדעת לתת לכם את המרחב המבוקש יחד עם צילום ותיעוד כל החוויות והרגעים מהאירוע שלכם.

8. בחירת תפריט קוקטיילים לאירוע – אנחנו מאמינים ש20% מהאווירה לפחות נוצרת על בסיס החוויות והאלכוהול בבר. הקפידו על צוות רב בהתאם לתקציבכם. ברמן ביחס של 1-40 או 1-50 הוא המינימום לאירוע מוצלח. כאשר תגיעו לבחירת הקוקטיילים באירוע המשימה לא תהיה פשוטה. קוקטייל טוב הוא בדיוק מה שאורח או אורחת צריכים כדי להיות בראש הטוב. כבר משלב קבלת הפנים ועד הריקודים הקוקטיילים צריכים להתאים לחלקי האירוע השונים ולהתחבר ביחד.

אז איך באמת יודעים באיזה חברת קוקטיילים נכונה לבחור? התהליך לא מורכב בקשו לעשות טעימות, הקפידו על הפרזנטציה והנראות, האם יש מיקסולוג מקצועי בבר, כיצד הברמנים לבושים? כיצד הצוות עומס בבר. האם יש אירועים בסדרי גודל דומה שתוכלו לבקר בהם כדי להתרשם. האם כל קוקטייל מוכן בצורה אישית או שחלק מהקוקטיילים מוכנים מראש?

חתונה אינטימית במושב

טיפ לחתונה מה צריך לעשות 7 ימים, 3 ימים וכמובן יום לפני האירוע

1. נעלים – תנסו שבוע לפני החתונה ללכת עם הנעליים ולהתרגל. מומלץ גם לחתן וגם לכלה אתם תתרגלו לנעליים הנעליים יתרגלו לרגליים שלכם ובכך ההליכה לחופה ובזמן האירוע תהיה קלה ומהנה יותר.

2. פרטי לבוש – כמה תלבושת הכלה צריכה? כמה נעליים החתן הצריך להביא? מאוד תלוי בזוג אבל טיפס שיהיה גיבוי שיהיו לכם בגדים נוחים לשלבים השונים באירוע.

3. רשימת מוזמנים אישורי הגעה – מי לא מכיר את החבר שמתקשר בדקה ה90 להזמין אותך או את אחות הכלה או הטלפנית מטעם המשפחה שעדיין ממתינה לאישור סופי והגעה. רשימת מוזמנים והושבה שנסגרת 7 ימים מראש נותנת כל כך הרבה שקט לחתן לכלה ולמשפחה.

4. שינה לפני האירוע – שינה יום לפני האירוע צריכה להיות טובה, תנסו כדי להתרגל לצמצם משימות והתעסקויות מיותרת לפני האירוע. תעבדו לפי לוח משימות כך שאתם 3 ימים לפני האירוע מצליחים לישון. בצורה כזאת תהיה התרגשות אבל הגוף מרגיל את עצמו לנוח.

5. ארוחת בוקר טובה – כן כן כולם אומרים לכם לאכול, וכמה חשוב ארוחת בוקר. הקפידו לאכול דברים שאתם מכירים לא להשתגע במסעדות ונות מפוצצות מידי ביום האירוע. תלכו על תפריט שמורכב מדברים שקל לעיכול ויחד עם זאת שיהיה עשיר ומשביע.

6. להקפיד על אוכל במהלך האירוע – מונע לחצים, נותן לכם זמן להוריד קצת את כמויות האלכוהול בגוף ומאפשר לכם להוריד קצת את המתח באירוע.

ארגון חתונה טיפים חמים לזוג

עצות לחתונות – ארגון חתונה טיפים רגע לפני החופה

1.תכנון לוחות זמנים – מרגע סגירת התאריך ועד יום האירוע צריכה לעמוד מול העיניים שלכם טבלת משימות לפי חלוקה לתחומי אחריות, ציר זמן שמגדיר לכם שעד כל שלב מה צריך לסיים בצורה כזאת לא תשכחו דבר ויהיה קל לכם להגיע גם לתכנון נכון יותר של לוחות הזמנים גם באירוע עצמו.

2.מנהל אירוע – תורידו מכם התעסקויות מיותרות. כמה אורחים הגיעו כמה מקומות רזרבה אתם נפתחו. מי דואג לבדוק מה נפתח בבר, האם האוכל יוצא בזמנים ומי דואג לאורחים המבוגרים. מנהל אירוע יחסוך לכם זמן התעסקות ועצבים מיותרים.

צריכים עוד טיפים עזרה מידע או יעוץ בכל השלבים השונים מבחירת ספקים, מקום, קונספט ותכנון הסקיצה ולוחות הזמנים? אנחנו נשמח לחסוך לכם זמן להמליץ על הספקים שמתאימים לאופי לצרכים ולתקציב שלכם.

שלכם באהבה גדולה צוות אול פלייסס. לעוד טיפים ועצות לארגון חתונה – לחצו כאן