עולם החתונות מציע שפע רב של מקומות וספקים. זוגות רבים מפחדים להגיד שהם מתחתנים כי הם פוחדים מהקפצת מחיר בגלל שהם עומדים לפני היום המרגש והשמח שלהם. אז איך בכל זאת אפשר להתחתן בצורה שמתאימה לכם ולתקציב שהגדרתם? איך מוצאים אולם או גן ואיך משלבים את כל הספקים השונים במחירים שלא יקרעו לכם את חשבון הבנק?

כדי לענות לכם על כל המידע החלטנו לתת לכם טיפים ששווים הרבה מאוד כסף וזמן שצברנו במהלך ה12 השנים האחרונות כדי שהאירוע שלכם באמת יהיה הכי מוצלח וכלכלי שאפשר.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מוכנים להרים שרוולים ולהתחיל לחסוך כסף, בואו נתחיל – ארגון חתונה בזול.. מה חשוב לדעת?

דברים ראשונים שחשוב לדעת

מיקום האירוע יקבע את עלויות הספקים, מחירי המנה והעלות הכללית שתדרשו לשלם. כולם כבר יודעים שמחירי האירועים באזור המרכז יקרים בעשרות אחוזים מהשפלה, הדרום והדרום.

הסיבות רבות וידועות וישנה מגמה של התרחקות מהמרכז לטובת קיום אירועים זולים יותר. כדי להשיג מחירים אטרקטיביים מאוד במרכז כנראה שרק חתונות בדקה ה90 או תפיסת תאריכים של זוגות שביטלו אירוע יאפשרו לכם להשיג הנחה משמעותית.

יחד עם זאת יש דרכים נכונות להתחתן במקומות שאתם אוהבים או רוצים ובכל זאת לחסוך כמה אלפים בדרך לחופה.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

עונות בשנה

לוותר על הקיץ, חתונות חורף זולות יותר, ומאפשרות לאורחים לחוות את הספקים המעולים והמבוקשים במחירים שזולים ב20-30% בהשוואה לחודשי הקיץ. אז החופה לא תהיה בשקיעה ולא תחת כיפת השמיים אבל ירח הדבש כן יכול להיות בתאילנד.

חבילות ספקים

רוב האולמות והגנים יציעו לכם חבילות ומבצעים. במידה ואתם לא חייבים לקחת מהם את נותני השירות הטיפ הבא יעזור לכם. כדי לחסוך לא חייבים לקחת מותגים. כל המטרה של ארגון חתונה בזול היא לגרום לכם לשלם פחות על ספקים איכותיים. בחירת ספקים נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין ירח דבש בחו"ל לחופשה בארץ אחרי החתונה.

אפשר למצוא נותני שירות מעולים במחירים טובים שאתם תהיו מופתעים, צלמים תקליטנים ומעצבות צעירות בעלי ניסיון יכולים לעשות את ההבדל בין 10,000 שקל ביד שלכם או שלהם. אפשר כמובן להכניס גם למשוואה את עולם עיצוב החתונות בעצמך שצובר תאוצה מאירוע לאירוע ובכך להוזיל עוד יותר את עלויות החתונה שלכם.

ארגון חתונה בזול- תפריט קולינרי שיוכל להפתיע
תפריטים משובחים יכולים להפתיע אתכם שמארגנים חתונה נכון

איך להוריד עלויות במקומות

אז איך באמת עובדים אולמות וגנים ואיך אפשר לקבל הנחה ששמורה למביני עניין גדולים? בחירת התאריך תשפיע במידה רבה לפעמים גם יותר מהחודש בשנה.

אולמות וגנים יש עלויות קבועות ויחד עם זאת יש להם מינימום שכלכלי להם לפתוח מקום בין מחירי המנה הרגלים לבין להישאר סגורים או להכניס עוד אירוע בתאריך שנשאר פתוח ביומן או אירוע בהתראה קצרה יוכל לעשות את ההבדל לשני הצדדים.

אנחנו מאמינים שהעסקאות צריכות להיות כלכליות לזוג ולמקום. אם תפנו למקום ותבקשו לקיים תאריך ביום שפנוי בחודש פחות עמוס אל תצפו להנחה גדולה.

אם תגיעו בדקה ה90 לאחר סקר שוק ועלויות כמה המקום עולה ותבקשו לקיים אירוע בתאריך שפנוי אבל בהתראה קצרה מאוד, שם תוכלו לחסוך כסף כי רוב המקומות יהיו מוכנים לתת הצעות שלרוב הם לא יפרסמו. אם אתם ספונטניים ומוכנים לחכות לדקה ה90 כנראה שתוכלו לחסוך כסף רב במחיר המנה.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

איך לבנות תקציב נכון לחתונה שלכם

חתונה מורכבת מהמון מרכיבים שונים בואו נעבור עליהם ביחד ונראה כיצד אפשר להוזיל בעלויות האירוע. תקליטן, צלם, הזמנות, עיצוב, השכרת מקום, טבעות, אלכוהול, רב, שמלת כלה, חליפה, מאפרת, שיער והרשימה רק התחילה.

יש דברים שתוכלו להזמין מחול ולחסוך כסף. היום יותר מהעבר הודות לאינטרנט ולאופציה לקיים מדידות של הגוף אצל תופרות רבות תוכלו לקבל שמלה ברמה מאוד גבוהה ולהתאים אותה אישית לצרכים שלכם. שמלות כלה ניתן לשכור, להשאיל או לקנות הכל תלוי בתקציב שהגדרתם יש המון אפשרויות זולות שיכולות להתאים לכל כיס, גם כאלו שכוללות עזרה לכלות במחירים מצחיקים ממש.

חתונה זולה מפתחות להצלחה

אז מה הופך חתונה למוצלחת וזולה, התשובה קלה מחיר נכון? אז זהו שהמחיר הוא היעד אבל האתגר הוא לעמוד באיכות הספקים ולהתאים לכם את המוצר הכי טוב שתוכלו לקבל.

ארגון תכנון תקציב סידור עלויות, קניית מוצרים, חלוקת משימות לבני המשפחה. פיזור אחריות בין חברים טובים השוואות בין ספקים ומקומות דומים, בדיקת תאריכים ופשוט לבוא ולהיות ישירים.

ישנם ספקים רבים שישמחו פשוט לשמוע שהתחברתם עליהם וזה מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם ולרוב לא תמיד תוכלו לקבל מחיר ממש אבל ממש טוב מהספקים שבאמת רציתם.

ארגון חתונה בזול – הצלחה תלויה ברמת המחויבות שלכם

אז עד כמה אתם מוכנים לעבוד קשה בשביל לחסוך כסף בחתונה שלכם? על מה אתם מוכנים להתפשר? על המרחק? על הבר או האוכל? העיצוב? הספקים?

איך אפשר לבנות ולארגן את חתונות החלומות שלכם במחירים זולים? מה יאפשר לכם להיצמד למטרות שלכם, כל השאלות האלה אתם צריכים לכתוב להגדיר סדרי עדיפות ודירוגים לכל מקום וכל ספק ולהחליט מה חשוב עבורכם. בצורה כזאת ניתן לגלות שיש הרבה דברים שפחות חשובים לשני בני הזוג ובכך לחסוך במחיר החתונה.

רוצים עזרה, מתקשים לבנות חתונה זולה שתתאים לתקציב שלכם? חושבים שניסתם הכל ואין לכם פתרון קסם לחתונה שתעמוד בתקציב שלכם, אם הגעתם עד לכאן הקפה והפגישה הראשונה אצלנו ללא עלות. בואו ניפגש נדבר על העדפות שלכם ביחד ונחליט לאן אפשר לקחת את החתונה שלכם ביחד. למידע ופרטים נוספים על ארגון חתונה

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

שלכם צוות אול פלייסס