לכולנו יצא להרגיש כמו מפיקי אירועים גדולים, כל חג הכל מתחיל מחדש, העיצוב, האוכל הבישולים הרעש הריהוט. נכון להגיד שבישראל לכולנו יש ניסיון עם אירוח חגים וסידור שולחן חג לכל המשפחה והחברים. איך אבל לוקחים הכל צעד אחד קדימה?

איך באמת יוצרים אירוע קטן שאתם תהיו בו אורחים ושהאורחים שלכם יתפעלו מכל החוויות והרגעים הקטנים שיצרתם עבורם. כאן נכנס לתמונה הבנה של מרכיבי האירוע השונים שמגלים רק לאחר שנים של ניסיון ועבודה בתחום.

מוכנים לקבל את הידע והניסיון שצברנו? מעל 365 ימים של הפקות ארגון ותכנון אירועים מגיעים עליכם עכשיו במספר צעדי מפתח- בואו נתחיל. להן מספר דגשים לארגון והפקה של אירועים קטנים עד 30 איש.

אירועים קטנים עד 30 איש למה לשים לב – עשה ואל תעשה

לקוחות רבים בוחרים לקיים אירועי קטנים מסוג: ימי הולדת, בריתות, חתונות, בר מצוות וגם אירועים עסקיים קטנים עד 30 איש. לא משנה מה הסיבה מה שחשוב שתדעו שיש שלבים שחשוב לעבור עליהם כדי שהאירוע הקטן שלכם יהיה מוצלח ומהנה.

1.בחירת החלל – אז אם החלטתם לבחור חלל ולהשכיר חלל לאירוע הקרוב שלכם, חשוב שתדעו את האפשרויות השונות העומדות עבורכם. ישנם חללי בוטיק קטנים, וילות, מסעדות ושלל מתחמי אירוח שיציעו לכם בהתאם לימים לסגור את כל המתחם עבורכם. בחירת החלל שמדובר על אירועים קטנים היא דבר משמעותי וחשוב מאוד. אתם צריכים לשדר אינטימיות תחושה של ביחד לא תרצו חלל ענקי שהאורחים יהיו רחוקים אחד מהשני.

2.סוג הריהוט – במידה והמקום לא מציע לכם את אפשרויות ההושבה שאתם אוהבים ורוצים, ניתן להשכיר מחברות השכרת ציוד, ריהוט שמתאים לכל קונספט. בין אם מדובר על שולחן אבירי ארוך או בניית שולחן מרובע או עגול לכל האורחים האפשרויות מגוונת ותלויות בעיקר בתקציב שתקבלו.
בחרו קווים לאירוע על תנסו להרכיב דברים בנפרד על תמיד תחשבו על התמונה השלמה ואיך הכל זורם ומשתלב ביחד.

3.עיצוב – מסידורי פרחים על הבר ועד מנורות גופי תאורה או צמחים שתלויים באוויר. עולם האירועים מציע תמיד שפע של רעיונות ועיצובים. העיצוב הנבחר צריך להתאים לתאריך לעונה למטרה של האירוע ולסוגו. האם מדובר על מפגש עבודה או חתונה קטנה.

ההבדל יהיה לא רק ברמת ההשקעה אלא בתכנון ובגישה. קלאסי, רומנטי, נועז, חצוף, או אולי בכלל משוגע. אין חוקים עיצוב יוכל להיות מאוד בסיסי אבל מוסדר נכון כך שאתם תוכלו לקבל אווירה מעניינת סביב אזור ההושבה. במידה ומודבר באירועי ערב משחקי התאורה ביחד עם העיצוב יכולים ליצור עולמות חדשים. (רק תדמיינו שולחן אבירי עגול כמו בסרטים המלך ארתור שבמרכז השולחן יהיו צמחים תלויים מהאוויר עם מנרות שמאירות כל אחת את הצלחת של האורח. 30 מנורות שונות שיחידו יוצרות חוויה מדהימה.

 

4.מוסיקה שברקע – מה יהיה הקו המנחה איזה סגנון יתאים לאירוע שלכם? אולי אנחנו נקיים את האירוע על גג בקומה ה18 ולמספר שעות נרגיש ממש כמו בNY ולכן נשלב קצת מוזיקת דייפ קצבית או אולי שבכלל בחרתם לקיים אירוע ביקב עתיק ומוזיקה מהעבר הרבה יותר מתאימה.

5.התפריט – לב אירועים קטנים היה ותמיד יהיה האוכל. שף טוב שרוצה להשאיר חותם יבנה תפריט שמתאים למתחם המבוקש. הסעודה צריכה להיות ארוכה לא עוד אירוע בופה רגיל אלא חוויה קולינרית שמשלבת הפתעות ומספר מנות בגדלים שונים. המטבח המולקולרי אוהב לגוון ולחדש וליצור טעמים וחוויות חדשות ניתן לבחור בכל סוג תפריט מבישול צרפתי קלאסי ועד סעודת בשרים.

6. מה נגיש בבר או מה יהיה על השולחן – אז בגדול יש לנו 3 אפשרויות עבורכם. או שיהיה בר מרכזי באירוע, או שיהיה בר מרכזי ושתיה לשולחנות או שיהיה גם וגם. התקציב יקבע הכל. יתרון בשילוב חברת בר באירוע שתוכלו ליצור טעמים ומשקאות מוכרים לאורחים ולהעניק להם טעמים שיעוררו להם את כל החושים.

7.תוכן מיוחד – מה יוכל להפוך את האירוע שלכם לבתי נשכח? אולי דווקא נמרוד הראל או אומן חושים אחר יוכלו להדים את האורחים? אולי מופע קצב בסגנון מיומנה או מחזה מעניין ? מה אם ליצור סיפור שהאורחים שלכם הם הדמויות ?

8.אווירה מבוקשת – להקה, תקליטן, נגן, זמר או אולי בכלל מוזיקת רקע מהנה. בהתאם לאופי האירוע תדעו מיהו הספק הנכון עבורכם.

אירועים קטנים

הופכים להיות מוקד לחיקוי וגאווה. בשנים האחרונות חברות רבות ולקוחות פרטיים מעדיפים להשקיע סכומים גדולים במספר אורחים קטן יותר ובכך ליצור עבורכם אינטימיות ורגעים מאוד מהנים ואיכותיים שלא ניתן ליצור בקנה מידה גדול.

הפקת אירוע קטן כך אנחנו היינו עושים את זה עבורכם!

רוצים להיכנס לראש שלנו רוצים לשמוע איך אנחנו היינו בונים שולחן עגול ענקי שבמרכזו תמצאו מטבח פתוח ובר מסתובב כך שכל אורח מקבל את המנה והקוקטייל הנבחר עבורו. אנחנו לא מפחדים מאתגרים ואוהבים תמיד ליצור דברים חדשים מעולמות אחרים למוזמנים שלנו.

אם אתם רוצים להעניק לכם לחברים ולמשפחה עולם חדש סיפור שונה רגעים אחרים מכל מה שהכרתכם שיש ביניהם חיבור ושילוב בין הספקים האורחים והמתחם הדרך שלכם מתחילה כאן ועכשיו אתנו.

תנו לנו להפתיע אתכם ולקחת את האירוע הקטן שלכם למקום הכי גבוהה שאפשר. אנו מציעים לכם הפקת אירוע קטן שלא תשכחו.

שלכם צוות אול פלייסס.

צפו במבחר המקומות שלנו לאירועים קטנים עד 30 איש