ישנם כללי יסוד בבחירת מקום לחתונה בטבע, אנחנו ננסה בקצרה לעבור אתכם על כל האפשרויות. מקומות לחתונה בטבע מצריכים ארגון של מספר כלים ומפתחות. במאמר זה תוכלו למצוא את התשובות לקיצור החיפושים שלכם אחר המקום לחתונה הטבעית. בנוסף תצאו עם הידע הבסיס כיצד חתונת שטח צריכה להיראות ומה צריך לשלב באירוע שכזה.

לוקיישנים לחתונה בטבע אז מהן האפשרויות שלכם?

זוגות רבים כבר מזמן לא רוצים לקיים את יום החתונה שלהם בעוד אולם או גן רגילים. מה שבעבר נחשב לאירוע בעל מחירים גבוהים מאוד היום הופך לטרנד מוביל שמאפשר לזוגות רבים לצאת ממחסום 4 הקירות או הגנים הרגילים ולהיפתח לחוויה טבעית שונה ומעניינת. כדי למצוא מקומות לחתונה בטבע שיתאימו לכם חשוב שתדעו מהן האפשרויות שעומדת עבורכם.

איפה אתם יכולים להתחתן?מקומות לחתונה בטבע מומלצים 

ביער

ישנם מספר יערות ברחבי הארץ שניתן לקיים אירועים מזריחה עד שקיעה ובהם ניתן לקיים אירועי חתונה מוצלחים ומהנים במיוחד. היתרון הגדול שתזכו לקבל רישיון חד יומי לאירוע מה שיאפשר לכם לקיים אירוע ללא דאגות מרשויות שונות.

צריך להצטייד במפיק עם פוליסת ביטוח לאירועים בשטח ובנוסף לדאוג ללוגיסטיקה בסיסית לשטח שמבוקשת על ידי הגורמים המוסמכים.

חוף הים

זוגות רבים רוצים להתחתן על חוף הים. ישנם חופים ומקומות שצמודים לקו הים ושם תוכלו לקיים את האירוע. חתונה על החוף טקס חופה אפשרי במעט מאוד מקומות אבל עדיין האפשרי רק העלויות בדרך כלל מאוד יקרות.

למי שמאוהב בים כנראה שגם מחירים גבוהים לא יפריעו אבל חשוב להדגיש שיש גם פתרונות המשלבים אירוע מול הים באווירה יותר מסודרת ועדיין תוכלו להרוויח את החופה על צוק מול השקיעה.

 

בחורשה

שאין גבולות שאין בתים שאין שום דבר שמפריע לכם להיות מוקפים בטבע כנראה שהגעתם למקום הנכון. היתרון של חורשה שאין מגבלת שטח או דברים שמפריעים. אתם מקבלים פיסת טבע חלק מהאדמה שעליו תוכלו לבנות את האירוע בהתאם לבקשות שלכם.

יקב

ישנם יקבים הפזורים ברחבי הארץ שבהם אתם תוכלו לקיים אירועים קטנים או גדולים. יתרונות של יקב שלא תצטרכו לרכוש יין לאירוע שלכם, יש יקבים בעלי שטחים מסודרים עם נוף טבעי של כרם ונוחות כללית לאירוע.

בחצר הבית

לפעמים הטבע הכי מפתיע נמצא בחצר הבית של ההורים. במידה ויש לכם גינה גדולה עם נוף פתוח ללא יותר מידי שכנים כנראה שקיום אירוע שלכם היא הבחירה הנכונה. מעבר ליתרונות ולמראה יש משהו מרגש להתחתן מתחת לכיפת השמיים בחצר של ההורים.

בחווה

היתרונות של חווה מצד אחד להתחבר לטבע, לקבל חלק מתשתיות קימות ישנם חוות שמשלבות חיות מה שיוכל להוסיף לאווירה ובעיקר התחושה של להיות בחוץ אבל עם יתרונות קטנים של סדר ותכנון נוף שמאפשר לכם להביא את הספקים הרצויים ולא לבזבז כסף על הכשרת שטח כי הכל כבר מתאים עבורכם.

 

מקומות לחתונה בטבע – כך תעשו את זה נכון

כמות אורחים – הקפידו על רשימות מוסדרות של אורחים. תנסו להבין כמה אורחים צעירים יש לכם וכמה מבוגרים. כאשר אתם מבינים מי קהל היעד שלכם אתם יודעים גם לדעת כיצד הקהל יתחבר למקום וכיצד להתאים את צורת ההושבה לאורחים.

סידורי הושבה – ארגון והפקה של חתונה בטבע חייבת להיות סופר מדויקת. בחרו בצורת הושבה במתאימה לשטח. אם מדובר על ריהוט של שולחנות וכסאות מסודרים השטח צריך להיות ישר.

מומלץ לבחור בכיסאות יצבים כמה שאפשר כדי למנוע נזקים לציוד וכמובן לתת נוחות מקסימלית לאורחים שלכם.

ריסוס בשטח – חשוב להקפיד באזור המוגדר שבחרתם לקיים ריסוס מקצועי וירוק. באזורים שבהם תרצו למקם מזנוני אוכל ועמדות בר הקפידו לתדרך את המדביר ובקשו ממנו הגעה יומיים ממועד האירוע לפיזור חומרים נכונים.

היתרון של תכנית עבודה מסודרת עם מדביר שאתם מונעים גם ממעופפים וגם מנמלים להופיע במסות גדולות באירוע שלכם.

בחירת ריהוט נכון – למקום האירוע זה בסיס של ההצלחה. כמובן כמו כל אירוע מה שחשוב זה להתאים את אזורי הישיבה השונים לחללים השונים והמתחמים שאתם יוצרים בשטח.

בין אם מודבר על ריהוט לקבלת הפנים, לטקס החופה, לאזורי ההושבה ועד ריהוט לעמדות הקפה וספות ליד רחבות הריקודים. הכל צריך לזרום ביחד ולהשתלב בצורה נכונה.

הקמה והכשרת השטח – בהתאם למקום הנבחר צוות ההקמה שיגיע לסדר את הסקיצה ולפזר את הציוד במקומות הנבחרים צריך להיות עם ראש גדול כדי לראות שבאמת הכל יושב בצורה נכונה.

מומלץ בחום לפני פיזור ציוד להזמין את מנהל ההקמות לבדיקת השטח כך שאם תצטרכו התאמות של השטח כגון ניקיון המתחם, שיטוח האדמה, סילוק אבנים או מכשולים, שטח למקם שירותים כימים, כל זה יקרה לפני שהצוות יגיע.

 

ארגון חתונה – כדי שהכל יעבוד לפי שעון חשוב להקפיד על הדברים הבאים

1. סקיצות – הלב של כל אירוע מדבר על פיזור אורחים בצורה נכונה בשטח. בחתונות בטבע יש אתגר כפול מצד אחד ליצור מתחמים בנקודות פתוחות וטבעיות ומצד שני לא ליצור למתחם גדול מידי כדי שהאורחים לא יתפרסו על יותר מידי שטח והאירוע יראה קטן מידי.

2. אישורי הגעה – כמו כל אירוע אישורי הגעה חושבים. שאנחנו מדברים על אישורי הגעה לאירועי שטח הדגש חשוב יותר. צריך להקפיד לשלוח מיקום להסביר על אמצעי השילוט והגישה למתחם. חשוב ליצור סמנים מזהים לאירוע שלכם שלאורחים שלכם יהיה קל להגיע.

3. מנהל אירוע – בהתאם לכמות האורחים הקפידו על יחס של מנהל על כל 75-80 אורחים מדוע? מנהלי האירוע צריכים לבצע מספר משימות כגון ללוות את החתן והכלה לדאוג לכל הצרכים שלהם ובמקביל לדאוג לזרימת האירוע. מהניסיון שלנו צוות של מנהלי אירוע שיש ביניהם חלוקת תפקידים טובה וברורה מאפשרת לאירוע להיות מבוקר על כל צדדיו יחד עם יחס אישי לזוג.

4. תכנון לוחות זמנים – הדבר האחרון שניגע בו הוא כנראה הכי חשוב. בהתאם לשטח הנבחר אתם צריכים להיות מודעים לשעת ההתחלה ושעת הסיום האפשרית במקום בטבע שבחרתם. ישנם מקומות עם הגבלה לשעת הסיום ושם נדרש תכנון נכון של האירוע כך שתוכלו להספיק את כל מה שתרצו.

רוצים לשמוע על המקומות הכי מעניינים לשנת 2019 לחתונה בטבע? צריכים יעוץ נוסף ועזרה בארגון האירוע הטבעי שלכם? אנחנו נשמח לקחת חלק ביום השמח והמיוחד שלכם ולעזור לכם בכל השלבים השונים. לעוד מידע המלצות ורעיונות צרו אתנו קשר ונשמח לעזור.

שלכם צוות אול פלייסס.

לחצו כאן לבחירת לוקיישנים לחתונה בטבע