אז מה הם הדברים הכי חשובים אתם וודאי שואלים? כל ארגון אירוע מצריך תכנון סדר והבנה. בעיקר אם אלו אירועים קטנים ואינטימיים עד 100 איש. מה שאתם רוצים לעשות בכל שלב באירוע יקבע את צורת החיבור בין הספקים השונים. בואו ננסה ביחד לבנות את האירוע הקטן שלכם על בסיס הידע שרכשנו כך שנוכל לקצר לכם את תהליך בזבוז הזמן.

אספנו קצת המלצות מעניינות על סידורי הושבה זמני הגשה, אטרקציות נבחרות ורעיונות שונים לעיצוב שיגרמו לאירוע לבלוט.

אירועים עד 100 איש  – מה חשוב לדעת

באירועים עד 100 איש, יש לכם אפשרות ליצור יותר אינטימיות, להעניק לאורחים מקומות קטנים וחדשים ובעצם לקים אירוע פחות קונבנציונלי ורגיל ויותר מעניין וחדשני. בין אם תיקחו את האורחים לאחד מ22 הקונספטים השונים שהכנו לכם במקומות לאירועים ובין אם מודבר על אירוע אצלכם בבית הדגשים תמיד יהיו זהים.

5 דגשים שפשוט לעשות

1. אוכל טוב – תקפידו על שירות לא רק על חומרי גלם.

2.בר קוקטיילים – החיוך אצל האורחים יגיד הכל.

3. עיצוב – פרחים ונרות או תבלינים ובולי עץ? כל סוג עיצוב יוכל לעבוד המפתח הוא לעבור בין האזורים השונים ולהעניק חיבור לכל אזור עם אלמנטים דומים שמתחברים יחד בעיצוב האירוע.

4. מוסיקה – תגוונו גם את הסגנון המוסיקלי גם באיזה נגן או להקה מגניבה וגם במסיבת הריקודים אורחים אוהבים את המוכר אבל כדי שהאירוע שלכם לא יראה זהה לשאר האירועים אתם צריכים לקחת קצת יוזמה. מה שטוב באירועים עד 100 איש, הוא שתמיד ניתן להתאים את סוג המוזיקה לזו שכולם יאהבו.

5. תוכן – איזה אטרקציות נשלב, מה בתכנית של האירוע, מהו לוח הזמנים הנכון שנבנה, האם יש איזה הפתעות ברכות נאומים או מצגות. חשוב להבין באיזה אירוע מדובר ובהתאם להכניס את הדבר שייחד אותו משאר האירועים. תמצאו משהו אישי שלבו מישהו מוכר או דמות שרוב האורחים מוכרים שיכניס קצת עניין. לפעמים מופע טוב מכל סוג שתבחרו יוכל להשאיר טעם טוב לכולם.

חתונה עד 100 איש מהם הדברים הקטנים שכולם מחכים להם

אז לכולנו יצא להיות באירועי חתונות שונים ומשונים. הדברים לרוב קבועים והדרך להפתיע ולרגש את האורחים נהיית קשה יותר ויותר. אז איך בכל זאת יוצרים ריגוש ומפתיעים את האורחים אתם וודאי שואלים? התשובה במפתיע לא כזאת מסובכת. אנשים אוהבים פינוק תשקיעו באוכל ובבר וכבר הדרך להצלחת חתונה קטנה עד 100 איש תהיה נכונה ומתאימה בול.
אם תרצו להעניק להם מתנות קטנות אז משלב הכניסה תוכלו לחלק כובעים ומניפות ועד כפכפים ומגבות באירועי בריכה. כן מזכרות ופינוקים זה הדרך להגיע ללב האורחים, כמובן שהרבה אלכוהול בעורקים רק יעזור להרגשה. ביציאה אפשר לחלק שוקולדים קטנים, עציצים או פרחים או בכלל שתתפרעו ותפתיעו במתנות ממותגות ומזכרות מהנות וגם אם לא תמיד אפשר לשלב את צלם המגנטים המכור והאהוב.

קייטרינג לחתונה בבית הפרטי במושב

בר מצווה ל 100 איש תפעלו נכון והאירוע שלכם יעבור בהצלחה

אירועי בר מצווה לרוב מלווים בהמון התרגשות מצד ההורים. אתם בתהליך ראשוני של הפקת אירוע משמעותי לילדכם ובעיקר עברו כמה שנים טובות מאז שהחתונה שלכם התקיימה. אז בואו נכניס אתכם בקצרה לדברים החמים שיהפכו את אירוע בר או בת המצווה שלכם להצלחה

הקפידו על הבסיס של 3 המפתחות ואירוע בר מצווה הקטן שלכם יהיה הצלחה

נאומים – תכנון, סדר ומעבר חלק בין כל מי שצריך לדבר. החלק החשוב לדעתנו באירועי בר מצווה זה הנאומים. ללא ספק שסדר נכון עושה את ההבדל בזרימה ובמקצועיות של האירוע. לאחרונה התחלנו לצלם את כל הנאומים מראש כדי ליצור חיבור קל יותר עם המצגות השונות ובכך נמנע התרגשות מיותרת ביום האירוע.

מצגות – תלכו עד הסוף אם כבר יש מסכים באירוע בואו ניצור מצגות שכולם יזכרו. בואו נכניס את האורחים שלכם מעבר למצגות הרגילות לחוויות חדשות ומעניינות. וידאו ארט זה הדבר החם בשנתיים האחרונות ואם כבר יש מסכי LED שמלווים את האירוע א שווה להשקיע באנימציות ותכן מעניין שיוכל להתחבר לחלקים השונים באירוע.

אטרקציות – למבוגרים או לילדים אתם חייבים להעז ולקחת הכל צעד אחד קדימה. בין אם מודבר על הפעלות לילדים או תוכן ויזואלי ומופעים לכל האורחים תבנו קונספט נכון תשמרו על מבנה אירוע נכון אטרקציות והפעלות קהל בעיקר ילדים בהתחלה מצגות לאחר האוכל או משולב ומופע ומסיבה אחרי. מבנה נכון שמתוזמן נכון מבטיח אירוע שמתנהל ועובר בשלום.

אירועים של 100 מוזמנים הם מומחיות שפיתחנו לעצמנו במהלך השנים לא משנה אם מודבר על חתונה בר מצווה יום הולדת ברית או אירוע חברה יש לנו את צוות ההפקה והמפיקים המעולים שכל אחד מהם מתמחה בתחומו כך שאתם תרוויחו מהידע של כולנו אבל תקבלו מפיק מקצועי שמבין את העולם שלכם ויודע לשלב את הספקים המובילים בתחום.

שלכם צוות אול פלייסס.

 

צפו במבחר המקומות של לאירועים עד 100 איש