אז לא משנה מתי רוצים לקיים את האירוע שלכם, כנראה שאירוע בחלל סגור הוא הפתרון המועדף על רוב הלקוחות. בין אם מדובר על חתונות, בר מצוות, ימי הולדת, אירועי חברה, בריתות, כנסים והפקות של אומנים. לחלל סגור יש יתרונות רבים משליטה על הטמפרטורה בחלל, אקוסטיקה מעולה, תיחום האירוע לחלקים שונים בצורה שהאירוע נראה מעולה בהתאם לכמות המוזמנים. כמובן שבחירה בחלל סגור לאירוע מושלם לאירוע בכל חודשי השנה כאשר אירועי מעבר בין חורץ לקיץ וקיץ לחוף יכולים תמיד לשלב בין גן פתוח ואולם סגור.

אנחנו ננסה לעזור לכם למצוא את המקום הנכון לאירוע שלכם יחד עם אלמנט של הפתעה חדשנות ובעזרת דרך אחרת להסתכל על החוויות שאתם רוצים ליצור לקהל המוזמנים שלכם, בוא נעבור לשלב הבא.

אז מה האפשרויות שלכם לקיום אירוע בחלל סגור?

סוגי המקומות לאירועים בחללים סגורים הולכים ותפוסים תאוצה והיום יש כל כך הרבה אפשרויות שאנחנו ממליצים לקחת דקה להגדיר מה אתם באמת מחפשים מהמקום, מה אתם רוצים שהאורחים שלכם יחוו ומה השימוש שלכם בחלל ובספקים השונים שתוכלו לקבל. תגדירו לעצמכם את כמות האורחים שתגיע לאירוע, השעות, האם הולכת להיות מסיבה מטורפת ומה שעת הסיום הצפויה.

הכנו לכם כמה רעיונות למקומות שיכולים להתאים לאירועים שונים ואולי גם לאירוע החורפי או האירוע בחלל שלכם:

לופט – למעלה, עם נוף בדרך כלל נוף אורבני, עם חלל שהוא אינטימי מצד אחד ועדכני מצד שני. ישנם מספר רב של לופטים חלק מתאימים לאירועים קטנים וחלקם אף מתאימים לאירועים גדולים וחתונות. יתרון שאתם מודרניים אתם בעצם אומרים לקהל שלכם שאתם מחפשים את האירוע המהנה אתם תשקיעו באוכל בבר ובתוכן. בחירה בלופט אורבני לדוגמה אומרת שאתם לא צריכים להוכיח כלום לאף אחד ודווקא הבחירה במתחם כזה היא הנכונה עבורכם.

בית פרטי – ישנם בתים פרטיים בעלי תקרות גבהות חלל מרכזי גדול ופתוח עם המטבח. מושלם לאירוח ויצירת אינטימיות בקבוצות קטנות ימי הולדת וחוויות מיוחדות. חשוב לבדוק ולהיות מודעים לנושא שעת הסיום כדי להימנע מהפרעות לשכנים.

מועדון – הגיע הזמן לרקוד בלי הפסקה, ישנם מספר רב של מועדונים בגדלים ועיצובים שונים. ניתן לקיים בהם כמעט את כל סוגי האירועים ממסיבות חברה ועד מסיבות חתונה הרעיון ליצור ולהעניק לאורחים ערב מהנה עם מוסיקה ללא הפסקה במתחם שעוצב והותאם למטרה אחת ריקודים.

חלל בוטיק – השילוב הנכון בין מתחם אינטימי מעוצב ומסגנון לבין אפשרויות של ריקודים הופעות ואווירה טובה. בחירה בחלל בוטיק מלמדת את המוזמנים שאתם אוהבים טרנדים בוחרים במתחם שמתאים לאירוע סולידי ועדיין יכולים ליצור אווירה טובה עם להקה חיה.

אולם אירועים – אם יש לכם הרבה אורחים ודורש לכם חלל גדול מסודר מוכר עם ספקים וניסיון מוכח יש הרבה אולמות אירועים שיהיו הבחירה הנכונה עבורכם בהתאם למיקום הגיאוגרפי שתבקשו. יתרון של אולם שהכל קיים, הלוגיסטיקה פשוטה המקום לטעויות קטן יותר ורמת הביטחון והצלחת האירוע לא מוטלת בספק.

מרכז כנסים – מעולה לימי עיון, תערוכות, הרצאות, מפגשים וכן כמובן לכנסים. ישנם מרכזי כנסים שיכולים להתאים גם להופעות ואירועים פרטיים הכל בהתאם לגודל שלהם ולצרכים שאתם מחפשים.

מסעדה – ישנם מסעדות רבות שיצעו לסגור עבורכם את כל המתחם או אזורים רק למוזמנים שלכם. היתרונות ברורים חוויה קולינרית מעולה ואווירה מהנה. מומלץ לאירועים סולידיים ורגועים שהבסיס זה התקשורת והחיבור בין האורחים.

גלריה – הרמת כוסית, יום הולדת או איזה השקה מעניינת ישנם מספר רב של גלריות הפרוסות ברחבי הארץ שמעוצבות ומותאמות בדיוק עבור סוג האירוע שלכם. בין אם אתם צריכים גלריה קטנה או גדולה האפשרויות קיימות וניתן לנצל את התערוכות השונות במתחם לקונספט מרכזי באירוע שכלם. להזמין אומנים לדבר על הציורים או הפסלים שלהם לשמוע הרצאות בנושא ולשלב את התוכן הזה כבסיס פתיחה מעניין לאירוע שלכם.

 

אירועים בחללים קטנים – לפעמים זה בדיוק מה שצריך

ישנם סוגי אירועים רבים שצריכים מקום קטן אינטימי מפנק שכולל את כל המרכיבים השונים במקום אחד. דווקא בחירה בחלל קטן יכולה לרוב להפוך את האירוע למוצלח ומהנה היותר. האורחים יכולים באמת לעבור ולהכיר אחד את השני, האווירה הרבה יותר שמחה ויש אפשרות ליצור חוויות מעולות בחללים קטנים בהנחה שהמתחם אכן מושקע.

אירוע בחלל סגור למה לשים לב לפני שסוגרים
תפעלו לפי ההנחיות הלוו כדי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח:

1. ניקיון המתחם
2. צוות העובדים
3. השירות בבר
4. איכות התפריט
5. גודל החלל האם מתאים לכל מה שאתם רוצים
6. מערכות ההגברה והתאורה האם מתאימות לכם?
7. האם דרושים מסכים באירוע? מצגת נאומים הופעות ?
8. מרחק החניה ממתחם האירוע? האם יש חניון צמוד במקום
9. האם יש רק חלל סגור או שחשוב לכם גם קבלת פנים במקום פתוח?

רוצים לשמוע עוד? זקוקים לעזרה בבחירת החלל הטוב ביותר עבורכם?
אנחנו יודעים להתאים את המקום הנכון לכל סוג אירוע תרימו לנו טלפון נשמח לעזור

בברכה צוות אול פלייסס

לחצו כאן לצפייה במגוון מקומות לאירועים