מאמר זה עוסק בשאלה שמטרידה זוגות רבים התשובה שלנו פשוטה איך עושים חתונה ומחזירים את ההשקה. יש דרך ומסלול שצריך להבין כדי למצוא את הפתרון הנכון עבורכם. בואו נתחיל.
בטח במצב שאנחנו נמצאים בו כיום יש רצון אמיתי לחגוג ולשמוח מבלי להיכנס לחובות כבדים. החלטנו לתת לכם מספר רעיונות, דרכים וכלים שיאפשרו לכם להתחתן בדרך שתתאים לכם ותאפשר לכם לשמוח עם החברים והמשפחה הקרובה. הקפידו לעבור על השלבים השונים כדי לראות מה הכי מתאים עבורכם. מקווים שתוכלו לקחת מכאן טיפים והמלצות שיקלו על בניית התקציב שלכם ובכך לעמוד ביעד של החזרת ההשקעה מאירוע החתונה שלכם.

איך להתחתן ואיפה ? עד איזה מחיר כדי להגיע

איך עושים חתונה ומחזירים את ההשקעה טמונה ללא ספק בבחירת המקום. זה לא סוד ישנם אולמות אירועים שמתחילים מ250 שקלים לחתונה ומגיעים עד 500 שקלים ויותר. אנחנו רוצים להתמקד אתכם באפשרויות השונות ותקציב שרצוי לנסות להגיע עליו מבלי להיכנס לחובות. הדרך שלכם להחזיר את ההשקעה של החתונה שלכם תלויה במספר דברים שבסוף צריכים להתחבר יחד.

אולם, גן, בית כנסת ? נכון לכל אחד ואחת מכם יש את הפנטזיה על החתונה המשולמת שלו. הגיע הזמן לעשות תיאום ציפיות בין האפשרויות השונות וסדרי עדיפויות שיעזרו לכם. בחירת מקום שכולל בתוכו את כל המרכיבים יכולה לצמצם את העלות לאורח. בנוסף תוכלו להתעסק בדברים החשובים שזה בכם ובאורחים שלכם. בחירת מיקום פחות מרכזי ומבוקש יוכל לסייע בקבלת ימים יותר טובים ובנוסף מחירים יותר טובים.

אם המציאות משתנה למה לא לשנות את הקונספט של החתונה המסורתית או לשנות את המבנה שלה שתתאים עבורכם. שבו יחד ותנסו לעלות על מה חשוב לכל אחד מבני הזוג. האם טקס החופה, רחבת הריקודים או האוכל. לאחר קביעת סדר עדיפויות זה תוכלו לצאת עם מידע טוב יותר.

יוכל להיות שהדרך שלכם לחתונה בתקציב נכון תשלב בין ריקודים טקס חופה בבית כנסת וארוחה יותר קלילה. צריך להבין מי הקהל כמה חברים צעירים יגיעו, כמה בני משפחה ואורחים מבוגרים ובהתאם לבנות את האירוע עבורכם. הדרך לתקציב הנכון צריכה להיות פרקטית . התקבלה החלטה לחתונה מחליטים האם יהיה טקס דתי -חופה, שואלים האם כדי לקיים בבית כנסת ובמידה ויש צמוד מדשאה יפה לארוחה אתם תוכלו בהחלט להתקדם לכיוון הנכון. פתרון לחתונה לזוגות שמתחתנים בפעם השנייה או שמחפשים חתונה זולה עבורכם ובכל זאת רוצים לשלב חלק מהמסורת יחד עם דגש על האווירה באירוע שלהם.

דרך נוספת לוותר על הוזלת עלויות היא האפשרות לוותר על שירותי בר ולהביא משקאות בעצמכם יחד עם עזרה מחברת הקייטרינג. בדרך זאת תוכלו לחסוך קצת בתקציב. בחירת תפריט קליל ופשוט יחסית כגון אוכל רחוב תוכל להוזיל עלויות נוספות. המטרה שלכם מבחינה קולינרית להתאים את התפריט לאופי האירוע ולסגנון. כמה שהאירוע שלכם יהיה יותר קל לתפעול תצליחו לחסוך עלות מצד אחד ומצד שני לתת מענה לרצונות שלכם ולבקשות האורחים.

מה אפשר לעשות לבד כדי לחסוך עלות?

הוצאות האישיות של כל זוג משתנות בהתאם ליכולת ולהעדפות. ניהול תקציב נכון וחלוקת התקציב בין כל הדברים שצריך לחתונה יאפשר לכם להבין מה חובה ומה מותרות עבורכם. כלל אצבע שלנו לא להשתגע עם ההוצאות האישיות שלכם כי שם טמון המפתח להחזר השקעה.

שמלות כלה הם אתגר לא פשוט ישנן הרבה כלות שקנו שמלות משכירות או מוכרות ותוכלו במספר תיקונים להרוויח שמלה מושלמת במחיר זול יותר משלמה חדשה. אפשרות נוספת הזמנה מחו"ל או שינוי הקונספט של השמלות רגילות ובחירה בשמלה שתתאים לקונספט שתצרו.

ביגוד נעליים תכשיטים חליפה לחתן אפשר בכל הדברים למצוא מקומות לקיזוזים ומספיק בהגדרת תקציב בגוגל לחיפוש פריטים עד סכום מסוים תקבלו הרבה אפשרויות. בנושאי הזמנות מקום להתארגנות עיצוב שיער ואיפור יש הרבה שחקנים ונותני שירות ובכך הדרך להגיע לספקים הטובים במחירים זולים תיקח זמן אבל עבודה קשה משתלמת וחיפוש מקיף יאפשר לכם להגיע בסופו של יום לאנשי מקצוע פחות מוכרים אבל בדיקת טיב העבודה וההמלצות תגרום לכם להשתכנע יחד עם מחיר מתאים.

עיצוב אירוע מה חשוב לדעת – זמן הוא היתרון הכי חשוב שלכם. במידה ויש לכם מספיק זמן תוכלו ליצור, לקנות ולהכין סט של עיצובים ליום החתונה שלכם ובכך לחסוך סכומי כסף גדולים. ראשית תנסו להבין מה כלול במחיר שסגרתם יוכל להיות שהעיצוב הבסיסי בשילוב תבלינים או פרחי גן של משתלה יעשה את העבודה. במידה ואתם מחפשים משהו קצת יותר מזה ויש לכם קצת חוש לעיצוב מבחינה כלכלית יצא לכם הרבה יותר זול להזמין מוצרים לבד ולהיעזר בצוות המקום שידאג לסדר ביום האירוע.

ספקים נכונים במחירים משתלמים

בחירה של צלמי וידאו וצלמי סטילס היא לא תהליך פשוט. מצד אחד אתם מנסים לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר ומצד שני יש רצון לצמצם עלויות. איך עושים חתונה ומחזירים את ההשקעה ? בואו נדבר על כמות האורחים שלכם ולבקשות השונות תוכלו לדעת על מה לוותר. לדוגמה: אלבומים זה לא משהו שחייבים לקחת מהצלמים ובכך ניתן להוזיל במחיר. תמיד שמורה לכם האופציה ליצור בעצמכם אלבום מעוצב לפי הסדר שתבחרו ובכך להוריד במחיר. אופציה נוספת צמצום משך הזמן של הצלמים ובחירה בחבילה יותר פשוטה. צילומים יותר קצרים, סרטון ביום האירוע ללא קליפ ארוך, דברים קטנים שיכולים לתרום להורדת המחיר.

DJ טוב חשוב אם אתם מתכנים מסיבה, אבל גם בעולם זה יש הרבה מאוד DJS טובים שאם משא ומתן טוב תוכלו לקבל מחירים טובים ולא לשם סכומים מופעים שיגרמו לכם לחרוג מהתקציב.

מפתח להחזרת השקעה רשימות מוזמנים איכותיות

ללא ספק בחירת קהל המוזמנים הקרוב ביותר יסייע לכם מבחינה כלכלית לקבל את החזר ההשקעה הגדול ביותר. ללא קשר למתנות מההורים ומהמשפחה הקרובה שאין לזלזל בכך-לרוב בזכות מתנות אלו אנחנו יוצאים ללא הפסדים. הכלל שכמה שיש יותר אורחים יגרום להוזלה בעלויות האירוע לא עובד הפוך שכמה שיש יותר אורחים בהכרח יצמצם את האפשרות שתצטרכו להביא כסף מהבית. אם העלויות מסביב יהיו גדולות ומחיר המנה יהיה יקר אז גם מתנות מעל הממוצע לא יעזרו לכם לכסות עלויות.

אז מה עושים? הנוסחה שתעזור לכם לשלוט בעלויות החתונה

המשוואה שלכם די פשוטה, להגיע למחיר זול ביותר על מחירי מנות מהמקומות שאהבתם להוסיף את כל ההוצאות האישיות שלכם וקיבלתם את המפתח לעלות הכללית לאירוע. כדי לנסות ולהבין איך לא להפסיד כסף לצאת ללא הפסד או אולי להרוויח תחלקו את ההוצאות של האירוע בכמות המוזמנים שלכם(חושב להוריד אורחים שאתם יודעים שלא יגיעו).

אתם תקבלו מפתחי שיוכל לנוע בין 350-400 שקלים כולל הכל בהתאם לכמות המוזמנים שלכם. השאלה כמה אורחים יש לכם והאם המוזמנים שלכם אכן יעמדו במתנות של 350-450 שקלים בממוצע לאורח. לכן קרבה ובחירת מוזמנים שחשוב להם להיות אתכם יעזור לכם להגיע ליעד הרצוי.

לעוד מידע טיפים המלצות ורעיונות על מקומות לחתונה שלכם בקרו אותנו בבלוג (לחצו כאן) או חפשו מקום מתאים ממאגר מקומות לאירועים וחתונות שמצאנו עבורכם (כאן)