יש סוד גדול בענף האירועים בכלל ובתחום ימי ההולדת בפרט שפשוט לא מספרים לכם. אנחנו בפעם הראשונה ננסה לתת לכם את הכלים לחוגג עם החברים הקרובים את יום ההולדת הכי מטורף שתוכלו במינימום עלויות, רוצים לשמוע איך לעשות את זה נכון?

איך להפיק את המקסימום מהמינימום

כדי להצליח להרים מסיבה מעולה ישנם מספר אפשרויות בוא נעבור על על כל אחת מהן וננסה לגלות ביחד מה הכי מתאים עבור יום ההולדת שלכם:

להצטרף לאירוע קיים– כן כן אחד הדרכים להצטרף לערב קיים בחלל אינטימי או במועדון או בר גדול ולהיות חלק משולחן פרטי משלכם ששולם מראש ובכך להוציא בקבוקים ושתייה בהתאם לכמות האורחים. יתרונות של אירוע כזה שלא תצרכו לדאוג לאווירה כי מעבר לשולחן שיהיה שמח טעים ומלא באלכוהול יהיו אורחים נוספים שיתרמו לאווירת המסיבה.

להקדים את שעות האירוע בחלל או לסגור בשעה מוקדמת יותר אזור רק עבורכם- אם טרנד האוכל או הבילוי מושך אתכם ישנם מקומות שישמחו לסגור לכם אזור בין אם מדובר על ברים או מסעדות שתוכלו לארח שם אך ורק את החברים הקרובים שלכם למספר שעות מבלי שאף אחד יוכל להיכנס למתחם שלכם. פתרון מעולה לחגיגה במקום איכותי מבלי צורך לסגור את כל המקום.

ישנם הרבה חללים קטנים שבשעות הצהרים בימים כגון שישי או שבת יהיו שמחים לאחר את הקבוצה הקטנה שלכם. תמורת הסכום הנכון תוכלו לקבל גם אוכל ושתייה. יתרונות שוב מקום שכולל את כל הריהוט והאווירה רק מבלי כמויות האורחים הגדולה ואינטימיות מופלאה.

סגירה של מתחם קטן כגון גלריה, לופט או בית פרטי- יתרון של אירוע קטן ואישי עבורכם ועבר החברים שלכם. אירוע כזה יוכל להיות משתלם ולא יקר אם תדעו לשלב ספקים נכונים אתו ולפתור נושאים כמו שתייה אוכל הגברה תאורה וכמובן DJ טוב.

מה חובה ועל מה אפשר לוותר?

אווירה טובה ומוסיקה זה הבסיס של האירוע שלכם, בגלל שמודבר בחגיגה קטנה דברים כגון קייטרינג או שפים אפשר להחליף במשלוחי אוכל או תפריט אוכל קר שמגיע עד למתחם או בכלל לבדוק את האופציה שכל אורח מביא בעצמו מספר דברים שביחד יצרו עבורכם אחלה טעמים באירוע. כנ"ל מבחינת שתייה חלוקה נכונה של סוגי השתייה והמבחר שלהם יכולים לחסוך לכם בחירה בחברת בר ובכך להשקיע באלכוהול יותר איכותי. על מקום האירוע הנראות שלו והעיצוב אנחנו תמיד נמליץ לבחור במקום שיש לו קטע ויודע להעניק את האווירה שאתם מחפשים שם לא שווה לחסוך אבל זכרו את מגבלת התקציב יש עוד דברים וחשוב להיצמד לעלויות.

אז איך אתם רואים את החגיגות שלכם?

המתכון לחגיגה גדולה מתחיל בבחירת המוזמנים הנכונים תדאגו להזמין את החברים שאתם יודעים שהם באים "להרים" את האווירה ואוהבים לשתות. שילוב של הרבה אלכוהול עם מוסיקה טובה יבטח לכם חגיגה נכונה כאשר המקום הנבחר וקצת אוכל טעים מסביב בהחלט יעזרו לכם ליצור את חוויות היום הולדת המשולמת לכמות האורחים שלכם במינימום השקעה ומקסימום הנאה.  

">