זוגות רבים ממש כמוכם שקראו את ההמלצות שלנו על ניהול תקציב חתונה נכון הצליחו להבין מה באמת חשוב להם מאירוע החתונה וחלוקת "העוגה" נעשתה בצורה מהירה ופשוטה ברגע שמבינים מה הם סדרי העדפות שלכם.

מאיפה מתחילים את ודאי שואלים?

התשובה קלה, כל ארגון חתונה כולל את הספקים הקובעים שאם עדיין לא התחלתם להתעסק בהם הגיע הזמן לעלות הכל על אקסל (ואם אין לכם אחד מוכן אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולקבל מאתנו קובץ אקסל במתנה להוצאות נכונות לאירוע ).

כל ניהול תקציב נבון צריך לכלול את הבסיס של ההוצאות שלכם

הוצאות חתונה מתחלקות בעיקר ל 2 תחומים עיקריים:
ה וצאות אישיות שלכם והוצאות שקשורות לאירוע עצמו ולספקים שבחרתם בהם.

הוצאות אירוע

בחירת מקום ( לרוב מקום מגיע עם קייטרינג, בר, הגברה ותאורה), תקליטן, צלם, מעצבת, הזמנות לחתונה.
לאחר מכן אתם עוברים לשלב התוספות: שדרוג בר ומשקאות, אטרקציות לאורחים, דברים לרחבת הריקודים, מתנות או מזכרות לאורחים. בנוסף תצטרכו לשלם – לאקו"ם, מנחה טקס/רב

הוצאות אישיות

ההוצאות שלכם כוללת את כל ההשקעה שלכם בעצמכם, למה אנחנו מתכוונים. יש הוצאות לכלה ויש הוצאות לחתן. חשוב לרשום את כל ההוצאות שלכם כדי שבדוח התקציב שאנחנו מנסים לבנות יחד יהיה התייחסות לכל הכסף שהחלטתם להשקיע באירוע. ההוצאות האישות שלכם יכללו: תלית, חליפת חתן, נעליים, טבעות נישואים, שמלת כלה, נעליים לכלה, תלבושת לאחר החופה, עיצוב שיער, איפור.

 

 

 

ארגון חתונה נכון הופך את ניהול התקציב למשימה קלה

אז איך בעצם תדעו לחלק את התקציב שלכם בצורה נכונה. מה שאנחנו אוהבים לעשות עם הזוגות שלנו זה לתת סדר חשיבות לכל דבר מרמת העיצוב והאוכל ועד בחירת הספקים השונים. ענף החתונות מאופיין בספקים רבים שניתן למצוא ספקים מעולים שהם קצת פחות מוכרים ועדיין לקבל מהם מחירים מעולים. הרעיון פשוט של השיטה פשוט לרשום על מה אסור להתפשר ובמקומות החשובים שם לבדוק את האופציות והאפשרויות השונות שיש לכם. בחירה באולם יקר שכבר מעוצב ונראה מעולה תכריח אתכם לבחור בספקים טובים אבל לא יקרים מידי כדי לנסות להישאר במסגרת התקציב הנבחר.

ארגון חתונה מכריחה אתכם לחשוב על כל פרט וזה בעצם היתרון במידה ויש לכם את הזמן

ברגע שאתם יודעים מה אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם ויש לכם תכנית עבודה שכוללת את סגירת כל הספקים והמקום אתם עוברים לשלב שלדעתנו הכי מעניין באירוע. שלב ההפקה מאפשר לכם לחושב מה יקרה בכל שלב באירוע שלכם כיצד הכל הולך להתחבר ביחד ומה חשוב באמת שהאורחים שלכם יגלו בערב שלכם. שמסתכלים על האירוע מנוקדת מבט כספית יותר קל להחליט מה צריך להיכלל במסגרת תכנון האירוע ועל מה אפשר לוותר כי הוא לא תורם לקונספט לרעיון או למסרים ולחוויות שתצרו להעניק לאורחים שלכם.

מקומות לחתונה בחירת מקום נכון יכולה להיות שווה לכם ירח דבש מפנק

ההוצאה הכי גודלה שלכם בניהול התקציב תהיה בחירת המקום שבו אתם הולכים להתחתן. במידה ובחרת באולם או גן שכוללים כבר במחיר המנה את השכרת המקום, הבר והקייטרינג הבחירה שלכם במקום שמתאים לתקציב שלכם משמעותית מאוד.

באזור המרכז גדרה עד חדרה תמצאו טווחי מחירים רבים הנעים מ 250 שקלים לאורח ועד 500 ₪ ויותר לאורח. הכל תלוי בכמות המוזמנים, סוג המקום ומיקומו בארץ, כמה זמן חלל האירועים קיים וכמובן מי הם הספקים שבמקום. בחירה במקום הנכון לחתונה שלכם חשוב לא רק מבחינת נראות וסגנון אלא גם מבחינת כספית. היצמדו לתקציב מוגדר במידה והחלטתם לעלות בתקציב שלכם וודאו שאתם לא חורגים במקומות אחרים ותנסו לאזן זאת ע"י שינוי ספקים.

לעוד מידע על ניהול תקציב חכם ובחירת ספקים נכונה לחתונה שלכם את מוזמנים לדבר אתנו.

אוהבים צוות אול פלייסס.

צפו במבחר מקומות לחתונה במרכז