עולם האירועים הפרטיים והחתונות בפרט מציע שפע גדול מאוד של ספקים. ספקים לחתונה נבחרים לרוב ע"י זוגות על בסיס המלצות או שיקולים שלא תמיד מביאים אותם לבדוק את הספק ויכולת ההתאמה שלו לאירוע שלכם. אחת הבעיות הגדולות שאנחנו נתקלים בהם לאחרונה זה הרצון של לקוחות לבחור בעצמם את הספקים לאירוע מבלי להבין את רמת הניסיון והיכולות להשפיע על החתונה שלכם בצורה הנכונה. לפעמים עודף ספקים זה לא יתרון אלא כאב ראש גדול.

אז איך בעצם בוחרים בספק הנכון בין כל עשרות ההמלצות שקיבלתם מהחברים, ההורים, המפיקים והמקומות? איך תדעו שבאמת מה שמתאים לכם ומה שאתם מצפים מהספק הנבחר או המומלץ הוא הנכון עבורכם?

כדי לסייע לעזור ולהקל את תהליך בחירת ספקים לחתונה, רשמנו לכם כמה דגשים כיצד ניתן לקצר את תהליך בחירת הספק הנכון לחתונה הנכונה. הקפידו על הבסיס של ההנחיות האלו וגם אתם תעשו את הבחירה הנכונה שאתם והאורחים שלכם לא תצטערו עליה.

ספקים לחתונה – בין ספק לספק יש הנחיות שונות אבל העקרונות זהים בואו נתחיל

רמת התקשורת וההבנה עם הספק הנבחר היא חשובה ולפעמים קריטית להצלחת האירוע. על הספקים הנבחרים צריכים להיות קשובים לבקשות לצרכים ולרעיונות שלכם. כן מדובר על אנשי מקצוע שעושים הבה אירועים והם מנוסים בתחומם אבל חשוב לבחור בספק שתרגישו נעימים שילווה אתכם ביום שלכם.

אתם לא רוצים לבחור בשמות ומותגים שפגישת ההכרות יגרמו לכם לחוש אי נעימות לחץ או חובר הבנה. הספק הנבחר בכל תחום צריך להסביר לכם על עצמו לספר לכם כיצד הוא יוכל לתרגם את הבקשות והצרכים שלכם לידי ביטוי, ובהתאם למה שתספרו לו איך הוא הולך להתאים עצמו לאירוע שלכם.

חיבור אישי ניסיון והבנה הם הבסיס. תוסיפו לכל זה המלצות מאירועים בקונספט שדומה לאירוע שלכם ותמצאו את הדרך הנכונה לבחירת הספק.

נסביר בשורה קצרה איך לבחור ספקים לחתונה בכל תחום

צלם

אלבום שלם, לדבר על מה חשוב לכם סוגי התמונות סגנון התמונות הרצוי, תמונות שלפני, תמונות באירוע, איך הוא מביא את עצמו לידי ביטוי, איך נראים חתונות בסגנון שלכם ואם יצא לו לעשות דברים שאתם יכולים להתחבר עליהם.

DJ

חד מודרני אסרטיבי שיודע לקרוא קהל, שיודע לשלב את המוסיקה שאתם אוהבים יחד עם רצון האורחים. שיבוא לעשות לכם את המסיבה הכי טובה בעיר אם זה מה שאתם מחפשים או את המוסיקה הרגועה והנעימה. תקליטן טוב מבין את הבקשות שלכם יודע להמליץ להבין את הסגנון שלכם בשלבים השונים. תוך כדי פגישה השמעת קו מוזיקלי ומעבר בין שירים שונים שמראים את החיבור שלו לעולם המדובר.

מעצבת

עיצוב קונה אורחים ב15 השניות. מרגע הכניסה יש לכם הזדמנות אחת להשפיע. אנחנו ממליצים לבחור במעצבות שמבינות את הסגנון בקשו לראות קונספטים שונים שעיצבו. תבינו את רמת הגימור הסופית עיצוב קל לשפוט לפי העדפות שלכם, במידה ואתם מתחתנים במקום מסודר תוכלו לבקש לראות כיצד המעצבות השונות מתאימות ומבחרות בין האזורים השונים. טרנדים אחרונים קולקציות צבעים לקיץ או לחורף המדובר. המעצבות צריכות להיות עם יד על הדופק ולחדש ולהתאים סגנות עיצוב חדשים.

שמלת כלה

אחד הדברים הכי חשובים באירוע. איך יודעים לבחור בין שפע השמלות ? ובכן השמלה צריכה לשבת טוב על הגוף. איכות העבודה צריכה להיות מושלמת. הקווים הסגנון והעיצוב צריכים להיות מותאמים לתקופה למה שמודרני למה שאת אוהבת. את צריכה להרגיש בנוח בשמלה. שמלת כלה צריכה לגרום לאורחים להתפעל, תעברי על הקטלוגים השונים תסתכלי על העיצובים השונים חפשי את השמלה שתגרום לך להרגיש כמו וונדר וומן.

קייטרינג לחתונה מה צריך לדעת?

הגיע הזמן לדבר מהבטן. קייטרינג לחתונה, או לאירועים שונים צריך להיות מותאם לקהל המוזמנים. המנות מצריכות להיות לא רק טעימות אלא מעוצבות בצורה מודרנית וחדשנית. בעולם הקולינרי שכל אחד צובר ידע ויש לו דעה נחרצת על סוגי המנות צריך להיות מסוגל לבחור בספק חדשני שיודע לקיים אירוע לכמות המוזמנים הנבחרת ויודע להעניק שירות טוב יחד עם טעמים מופלאים.

אז יודעים לבחור מי הנכון ביותר עבורכם? ערבי טעימות זה מהדד הראשון לבחירה וקיצור תהליך הסינון בין הספקים השונים. אנחנו אוהבים להמליץ על הגעה לאירוע בסדרי גודל כמו שלכם ולהקפיד לבדוק את הדגשים הבאים:

מלצרים – לבוש, האם יודעים מה הם מגישים, האם הם נחמדים, כמה זמן לוקח לפנות צלחות וכוסות ממתחם האירוע.

עיצוב המנותבאירועי בופה – כיצד האוכל מוגש באיזה כלים, כיצד נראה המזנון, כמה זמן ממתינים האורחים בתור מרגע שהתחיל האוכל העיקרי.

הטעם – נכון אז יצא לכם לאוכל בטעימות והיה מעולה אבל שמגיעים לאירוע שכמות האורחים גדולה כאן זה המפתח לראות שהטעמים אכן נכונים ומתאימים לבקשות ולצרכים שלכם.

בחירת קייטרינג לחתונה יכול להיות פשוט ביותר.. רק צריך לדעת מה אתם רוצים, לאילו דברים אתם מחברים יותר ולזרום לפי תחושת הבטן

בר לחתונה – בר קוקטיילים דגשים חשובים

אלכוהול שווה אווירה. עיצוב המקום האוכל המעולה כולם חשובים אבל בסופו של דבר כדי להפוך את החתונה שלכם למהנה ומוצלחת המרכיב של הבר חייב להיות נכון. עולם הברים כולל שינוים וסגנונות רבים וישנם מספר מפתחות ודגשים שיעזרו לכם לבחור בר לחתונה שיתאים בול עבורכם.

בבחירת חברת הבר עבורכם, תצטרכו לשאול את עצמכם שאלה מרכזי אחת חשובה. מה תקציב האירוע? במידה ואתם צריכים להיצמד לתקציב בחרו בספק המציע חבילות כוללות רק תקפידו על יחס הברמנים, על סוג הקוקטיילים המוגשים ועיצוב מבנה הבר. השירות תמיד חשוב אבל ישנם אירועי חתונות רבים שהתפריט לא מורכב ושירות טוב יכולים לתת פתרון מספק.

 

על מה אנחנו ממליצים להתמקד:

כמות ברמנים – מהו יחס הברמנים באירוע שלכם? ברמן על כל 40/50 אורחים מבטיח לכם חווית שירות מעולה, שווה להתמקד ביחס זה לפחות כדי שהאורחים לא יתלוננו.

נראות ולבוש – כיצד הברמנים נראים? עד כמה הם מקצועיים כמה זמן לוקח להם למזוג משקה ולתת שירות? האם הם מחייכים ושמחים? התפקיד של הברמנים הוא לספק הנאה ריגוש ושמחה לאורחים שלכם. חשוב לבחור בר לחתונה שיכול לספק לכם צוות מעולה שמבין את גודל האחריות שלו.

מבנה הבר – במידה והמקום הנבחר צריך מבנה בר בדקו האם יש לספק מבנה בר שמתאים. במידה ולא ניתן להשכיר או להתאים מבני בר לצרכים שלכם. חשוב שמבנה הבר יהי ממוקם בצורה נכונה ויוכל לשרת את האורחים על הצד הטוב ביותר. מומלץ לקיים פגישת ספקים עם חברת הבר ולדבר על זרימת האורחים בחלקים השונים באירוע.

סוגי הקוקטיילים – כמה קוקטיילים מציעים לכם? כמה הם מגוונים? כמה הם מורכבים? כמה זמן לוקח להכין כל קוקטייל ? האם מודבר על הכנה פרונטלית או קערות שמכינים מראש? תשאלו תבדקו ותטעמו הכי חשוב.

מיקסלוגים מקצועיים – אם כבר בחרתם בר קוקטיילים אתם צריכים שחברת הבר תגיע לתת הצגה! אין מקומות לבינוניות רמת האלגנטיות התחכום והמשקה צריכה להיות עוצרת נשימה במקרה הרע ומטריפה חושים במקרה הטוב. הטעם חייב להיות לא פחות ממושלם ממש כמו שאתם מצפים לקבל בבר האהוב והמוכר שלכם.

אז ממשיכים מכאן אתם וודאי שואלים?

אם אתם צריכים עזרה יעוץ והמלצות על הספקים הנכונים, אל תהססו תשלחו לנו מייל תתקשרו או תשלחו הודעה. אנחנו ננסה ביחד אתכם להבין מה חשוב לכם נבין את מסגרת התקציב העומדת לכל ספק ובהתאם נוכל לשלב לכם את הספקים המומלצים עבורכם.

לחבילות הספקים שלנו לחודשי הקיץ או החורף צרו אתנו קשר ותהנו ממחירים מעולים.

שלכם צוות אול פלייסס!