אם אתם מחפשים חברת הפקה לאירוע הקרוב שלך ולא יודעת איך לבחור בין שלל חברות ההפקה הפועלות בשוק, כנראה שהמדריך שלנו לזיהוי חקיינים יעזור לך לגלות מי באמת יוכל לא רק להבטיח את הירח וגם את הכוכבים אלא גם מי יוכל להביא אותך לשם עם כל המחמאות על אירוע מושלם.

בואי נתחיל בבסיס מהו האירוע הקרוב שאת מתכננת, האם מדובר באירוע חברה, אירוע למחלקה, או שמדובר על מסיבה או כנס חשוב שצריך שם הרבה עזרה. לאחר הגדרת סוג האירוע הרצוי אנחנו ממליצים לפרק למשימות ולחות זמנים את כל מה שיש לעשות. ברגע שאת תביני כמה משימות יש לעשות יהיה לך את היכולות להבין כמה עזרה את זקוקה לה ומכאן להחליט עם את צריכה חברת הפקה או מפיק או קצת עזרה.

חברות הפקת אירועים למה לשים לב בבחירת החברה הנכונה

הדבר שחשוב להבין לפני שמתחילים בהשוואות בין חברות זה להבין את התקציב המבוקש מהאירוע שלכם. לרוב חברת הפקה שעובדות עם תקציבים שמתחילים ב 100,000 ₪ צפונה לוקחות עלויות הפקה של 8-12% מעלות האירוע. המטרה שחברות יכולות להוריד ממך התעסקות לספק עבורכם מחירים מעולים מול כל הספקים ובעצם להרוויח את הכלכליות של לעבוד אתם ולהרוויח את הסדר והשקט שאת מחפשת.

שילוב רצון הלקוחות – שבוחרים חברה להפקת אירועים חשוב לבחור בחברה שמבינה מה הן הצרכים שלכם. מה המטרות של החברה, מה העובדים רוצים לקבל באירוע וכיצד את תפוסת את הצלחת האירוע. אנחנו אוהבים לעודד את הלקוחות שלנו להגדיר לאירוע שם, להתחיל לדבר בשפה המבוקשת בכך התהליך של להיכנס לעולם מתחילה לרקום עור וגידים בדרך להצלחה.

יתרון של צוות – כמה אנשים עובדים בחברה, כמה מהם מפיקים בפועל את האירוע, מי מתעסק במיתוג ובעיצוב, איזה תכנים הם מציעים עבורכם כמה אנשים בפועל יהיו באירוע. כמובן שהכל נגזרת של התקציב אבל שיש צוות איכותי וגדול ניתן להפוך כל אירוע ליותר מדויק מאורגן ומסודר.

כוח אדם מגוון – איזה סוגי אירועים החברה הנבחרת יודעת להפיק? מהניסיון שלנו כמה שיש יותר ניסיון בקשת של אירועים שונים אין תקיעות על דרך אחת בלבד ובכך נפתח עולם חדש של אפשרויות ורעיונות עבורכם.

תפעול וליווי טוב יותר – כמה שעות הפקה סגרתם עם החברה, כמה פגישות בפועל נקבעו. אחת הדרכים להבטיח את הצלחת האירוע שלכם הינה לחלק לשלבים ומשימות ולרדת לתאריכים ומשימות שצריכות לקרות עד תאריכים מוגדרים. את צריכה לבקש פגישות ספקים לפעמים גם 2 פגישות ספקים, לוחות זמנים, תכנון השלבים באירוע, הגדרת המטרות מהאירוע הקרוב כלומר הרעיון לסמן את תאריך המטרה והיעד ולהגדיר מה קורה עד הגעה לתאריך וכיצד מורידים לחץ מיותר.

 

חברה להפקת אירועים

אז רגע לפני הבחירה הרצויה 4 נקודות נוספות שתעדי שאת בדרך הנכונה:

חדשנות – האם בפגישות שמעת רעיונות חדשים. האם ביקשת מהם להציג נושא מובקש קונספט או רעיון איך להפוך את האירוע שלכם ליותר מעניין. לפעמים בשחה קצרה ניתן להתרשם עם לאנשים שעומדים מאחורי המותג באמת יש מושג מה הם עושים ועד כמה הם יכולים להתאים לך.

יצירתיות – להמציא אבל במחירים הנכונים. יצירתיות בעולם אירועים היא מצרך חשוב יש שיגידו שהוא חלק משמעותי. נכון לפעמים התקציב מקשה על הכנסת עניין אבל גם שינויים קטנים בחלקים שונים באירוע כגון הגברה, תאורה, עיצוב של אלמנט יכולים לתת עוד נקודות פוקס קטנה ששווה את ההתעקשות שלכם.

הבנת הטרנדים – יש דברים שקורים ממש עכשיו ושיודעים לנצל נכון את הזמנים ניתן להכניס עוד מימד של עוצמה לאירוע שלכם. עד כמה מהר ובאיזה מחיר הצוותים הנבחרים יכולים לייצר לכם את הבקשות והתוספות הרצויות.

מקוריות לעומת העתקה – לא לקחת דברים מהעבר. העובדים שלכם כבר ראו הכל שמעו הכל ומכירים את כל מה שהיה אתמול. תנסו לבקש רעיונות חדשים שיכולים להכניס את כולם לחוויות מאתגרות יותר. מקוריות זה סימן טוב לחברה שלוקחת את עצמה ברצינות ולא מוכנה לשחזר אירועים קודמים. כל אירוע צריך להיות שונה כי העובדים שלך שונים מעובדי חברה אחרת ולכן צריך להתאים להם את מה שהם אוהבים.

 

מפיקי אירועים מה היא הטעות הכי גדולה

אז ישר ולעניין את בטח רוצה לשמוע מה היא הטעות הכי גדולה בבחירת מפיקי אירועים, אוקי מהניסיון שלנו ללא ספק מודבר על זמן שהם מוכנים להקדיש עבורכם יחד עם חוסר הבנה של האירוע והקהל. זמן צריך להיות קריטי צריך להגדיר ולקבל הערכת שעות מה קורה בכל שלב זה החלק היותר קל שכבר בו תוכלו לדעת מי רציני ומי לא. החלק היותר מעניין זה כמה ניסיון יש למפיקים הנבחרים בעבודה עם הספקים שבחרתם לאירוע וכמה אירועים בסדר הגדול שלכם הם עשו בעבר. אותנו תמיד מעניין הבין את רמת ההשפעה של מפיקי האירועים על הספקים הנבחרים. יש ספקים שיהיו מוכנים לתת 110% יותר בגלל שהם עובדים עם מפיק שחשוב להם לעשות עבורו עבודה טובה.

מפיקת אירועים

לפעמים החברה הכי טובה שלך יודעת מה היא אומרת ולפעמים היא צריכה עזרה. מה היתרון בעבודה עם מפיקת אירועים על האירוע שלך? את וודאי שואלת את עצמך? הורדת עומסים הבנה התמונה מנקודת המבט שלך, מחויבות להצלחה של האירוע. המפתחות זהים בסוף זה עניין של ההגשה האם היא באמת תענה על כל הקריטריונים ותדבר בשפה שאת מחפשת.

זקוקים לעזרה ליועץ על האירוע הקרוב שלכם, רוצים לשלב מפיקת אירועים עם נפיק אירועים וליהנות מחברת הפקה מקצועית שתספק לכם את הגב הידע והאנשים הנכונים. אתם מוזמנים לדבר אתנו ונשמח לאתגר אתכם ברעיונות השונים עבורכם.

שלכם
צוות אול פלייסס