בין אם אתם מחפשים וילה לאירוע או וילה לאירוח משפחתי חשוב להקפיד על הכללים הבאים כדי שבאמת תוכלו למצוא את הבית המתאים ביותר לצרכים שלכם. אנחנו ממליצים לך להכין רשימת בקשות, להגדיר מה בדיוק הצרכים שלכם מהחוויה המתוכנת.

מה אתם רוצים למצוא בוילה הנבחרת שלכם?

חשוב לבדוק שהמקום הנבחר שלכם יוכל לספק ולעמוד בכל הצרכים מחניה, מערכת הגברה, חדרי ישנה, אפשרויות בישול בוילה, כמות חדרי שינה וכמבון הנוף הנשקף מהבית.

בקיץ או בחורף בריכה או ג'קוזי

האם צריכה להיות בריכה? מה הגדול שלה מיקום הבריכה בגינה, האם יש שטח ליד הבריכה בנוסף לאירוח? האם יש מערכת הגברה צמודה למתחם האם מותר להשמיע מוסיקה ועד מתי.
במידה ומודבר באירוח או אירוע בחורף חשוב לבדוק האם הבריה מקורה, האם יש אפשרות לחמם את המים? האם המתחם באמת נעים גם מחוץ למים והאם ניתן לשבת סביב הבריכה גם עם הקירוי. באירועים או באירוח של קבוצות קטנות חשוב להקפיד על תקינות הג'קוזי, כמה אורחים יכולים להשתמש בו במקביל והאם המיקום שלו במקום שניתן לארח אורחים מסביב או ליד האזור.

צפו במבחר וילות להשכרה בצפון

 

 

איזה ריהוט תוכלו למצוא בבתים השונים והאם וילות להשכרה לאירוע או לינה דרושות תוספות

כאשר אתם מחפשים בית ללינה חשוב להקפיד שלמספר האורחים יהיו מספיק חדרים, מיטות וריהוט כגון שולחנות וכסאות לארוחות הבוקר, צהרים או ערב. במידה ויש יותר אורחים בדקו אפשריות של מזרונים והשכרת ציוד. במידה ומצאתם וילה בצפון לאירוע וכמות האורחים שלכם עולה 50 אורחים חשוב להשכיר ציוד הושבה אחיד למראה לסגנון ולעיצוב המבוקש.

טיפ ששווה לבדוק – במתחם הבריכה יש ריהוט ? לכמה אורחים מתאים האירוח תחת כיפת השמיים.
בנוגע לשכנים האם יש שכנים קרובים? האם יש שטח חנייה שמיועד לאורחי הוילה ? בכמה כלי רכב את רוצים להגיע למתחם?

וילות להשכרה מה כולל שטח האירוע המבוקש

אחד הדברים החשובים להגדרה בחוזה שלכם צריך לדבר איזה אזורים ומה אתם מקבלים לטובת האירוח או האירוע שלכם. בבחירה של וילות להשכרה שאלו כמה שאלות. האם יש שטחים שהם מחוץ לתחום? האם יש איזה מגבלות כלשהם שאתם צריכים לדעת? עדיף לבדוק הכל מראש כדי שהיום או החופשה שלכם יהיו מהנים וללא מתחים מיותרים. האם יש מגבלה לכמות אורחים? האם צריך לעדכן על אורחים נוספים שיגעו ? האם מחיר השכירות של הנכס מדבר על כמות אורחים או שמדבר על מחיר גלובלי. חשוב לבדוק את כל הסעיפים הקטנים כגון ציק ביטחון, נזקים לרכוש וכו כדי שלא תמצאו את עצמכם חשופים לבעיות.

וילות בצפון בגלל הנוף הבידוד או ההרפתקה

אם כבר החלטתם להתעניין בחוויה צפונית לפחות תבחרו במתחם, ביתי פתוח עם מדשאות גדולות נוף ירוק, הרים טבע מכל צד. זאת הפלטפורמה שתעטוף כל אירוע בהמון רומנטיקה מסתורין ויחידות שלא תמצאו באזורים אחרים בארץ. בונוס נוסף לאירוע בצפון הארץ מדבר על מקומות ווילות שניתם למצוא ללא שכנים קרובים ולכן בעיות רעש פחות קיימות, פחות הגבלות יותר חוויות והנאות.

מה עושים עכשיו

לאחר הגדרת כל הצרכים והבקשות מהמתחם ולאר שאתם יודעים ומשוכנעים שהבנתם כיצד האירוע שלכם צריך להיראות ( כפרי, אלגנטי, לכמות קטנה או גדולה של אורחים, עם לינה או ללא) אתם יכולים לעבור לשלב סיור השטח. אנחנו תמיד ממליצים לבקר בעד 3-4 מתחמים שעומדים במסגרת התקציבית שאותה תבררו בטרם אתם יוצאים לסיור יחד עם זמינות התאריך במקום.

רוצים עוד עזרה ויעוץ על בחירה בוילה הנכונה והתאמת התכנים הנכונים שיהפכו את האירוע שלכם למושלם ? דברו אתנו ונשמח לעזור ולסייע לכם לבחור נכון. צרו אתנו קשר

שלכם

צוות אול פלייסס