השכרת בתים פרטיים ווילות באזור המרכז הפכה לתופעה רחבה ואירועים רבים מתקיימים בוילות פרטיות. הגידול בביקוש הביא איתו היצע רחב של וילות שנבנו עבור סוגי השכרות שונות כגון: לינה, אירוח, ואירועים משפחתיים \ פרטיים.

כדי שתוכלו באמת למצוא את הנכס הנכון ביותר לאירוע שלכם לקחנו את שלושת התחומים המובילים בהשכרה ונתנו מספר דגשים חשובים שיקצרו לכם את זמני החיפוש ויקרבו אתכם למציאת הבית המושלם.

וילות ללינה במרכז – מספר החדרים, האם יש בריכה, האם קיים מטבח מאובזר בוילה, האם יש מתקני גריל, מגרשי ספורט, חדר כושר, מיקום של הוילה בסמוך לאטרקציות מבוקשות, סוג העיצוב של הוילה, אופן התשלום על הנכס, אפשרויות הביטול.

וילות לאירוח במרכז – אירועי משפחות, מפגשי הרצאות, ארוחות שף. כאשר אתם מתכנים לשכור נכס עבור אירוח בוילה הקפידו לבדוק את גודל הגינה, גודל הסלון, גודל המרתף. אמצעי ההקרנה בוילה מסכים, LED, אפשרויות ההושבה מקומות ההושבה

וילות לאירועים פרטיים במרכז – חתונות, בר מצוות, ימי הולדת.

צפו בוילות שלנו באזור המרכז

בבחירת וילה לאירוע פרטי חשוב להקפיד על הנושאים הבאים

1. השטחים החיצוניים – גודל הגינה כמה אורחים יכולים להתארח בבית. האם אתם צריכים אזורי קבלת פנים, אזורי הושבה, אזורים לריקודים. מה היא שעת סיום האירוע, שעת התחלת האירוע. האם הבית נמצא באמצע א סוף המושב או הכפר או בקצה מבודד.

2. הגדרת אזורים – הגדרת אזור לחברת הקייטרינג, נקודת חשמל ומים קרובות צריכת החשמל באזור המטבח ובנוסף בנקודות השונות. מיקום גנרטור גיבוי ופריסת החשמל עד לנקודה הרצויה.

כיצד בנוי עולם ההשכרה של בתים פרטיים, וילות ודירות ולמה לעבוד מול בוקינג ו – Airbnb לא הדבר הנכון לעשות.

אם תנסו למצוא וילות להשכרה במרכז שבאמת יתאימו לציפיות שלכם בעולם האירועים, אתם תצפו לאכזבה גדולה. היתרון הגדול של חברות כגון בוקינג, AIRBNB והדומים להם הם גם נקודת התורפה שלהם. כפלטפורמה שמנסה להעניק לכם אפשרויות בחירה רבות הדרך לבדיקה ראשונית של הנכס לא באמת קיימת ומכאן נשאלת השאלה איך באמת אפשר לדעת שמה שמתאים למישהו אחר מתאים לצרכים שלכם.

כחלק מהבעיה הזאת הגענו למסקנה שחיבור צוות אנשי התיווך שהתעסקו בהפקת אירועים יחד עם אנשי מכירות סבלניים יאפשרו לכם לקבל המלצות מאנשים שבאמת היו בשטח בדקו את הנכסים ומסוגלים להגיד לכם בשיחה קצרה את היתרונות והמגבלות בכל וילה כאשר יוכלו גם לסייע לתהליך המכירה שלכם.

וילה בוטיק בשרון במרכז

איך לנצל וילות להשכרה או למכירה לטובת האירוע שלכם

נכסים רבים שמוצעים בשוק כל יום מרגישים נראים ומתנהגים אותו דבר. אותם יתרונות אותם חסרונות אין כאן מעוף אין כאן בית עם עיצוב שבאמת מספר סיפור עתיק, חדש או מודרני. אפשר להגיד שיש מספר קטן מעוד של בתים שהמחירים הגבוהים של הקניה שלהם לא מאפשרות השכרה חד יומית אבל לפעמים דווקא שם נמצא עולם חדש שבאמצעות האנשים הנכונים תוכלו להשיג הפתעות. בשכונות יוקרה כגון כפר שמריהו, קיסריה, הרצליה פיתוח וסביון ישנם מספר רב של וילות שיכולות להתאים לצרכים רק צריך לקחת בחשבון את המגבלות על השמעת מוסיקה, אזורי חניה והאם יש בעיות להשכרת הכנס באזורים המבוקשים.

כולם מחפשים וילות במרכז – כולם בעצם מחפשים וילות בת"א וכולם בסוף יסגרו וילה במרחק של 15-40 דקות.

כמעט כל שיחה שניה למוקד הטלפוני שלנו מדברות על אירועים בוילות בת"א. היתרון של ת"א מבחינת מיקום הוא החיסרון שלה מבחינת עלויות גבוהות, הגבלות השמעת מוסיקה, והעדר שטחי חניה. דמיינו לעצמכם מתקשרים עכשיו ומצפים לשמוע על וילות בתא לחתונה או בר מצווה שאפשר להפוך אותם לגן אירועים במיוחד לאירוע שלכם. לרוב זה לא יקרה ולא באמת תוכלו לקבל את התמורה הנכונה לאירוע שלכם. מכאן צמח לו תחום נוסף ומעניין של שילוב בין וילות המציעות לינה ווילות להשכרה ולאירוח בכך בעצם התרחקנו לנקודה עם פחות בעיות מצאנו פתרונות לינה הצלחנו לקים את האירוע בהתאם לתנאים המבוקשים ועדיין לתת לכם ערך גבוה לכספכם.

אז איך ממשיכים מכאן?

שלב ראשון חיפוש במאגר האינטרנטי שלנו לנכס המתאים עבורכם – כאן תוכלו לראות מספר סוגי נכסים לקבל מידע כללי לראות את סגנונות העיצוב ולהחליט מה בכל רלוונטי.

שלב שני – קבלת הצעת מחיר בהתאם לצרכים שלכם, מחיר ליום, לאירוע, לשעה ובהתאם לכמות האורחים ומה אתם מתכננים לעשות. ברשותנו מחירון מסודר שיסביר לכם בדיוק מה העלויות בשוק והאם יש דרך על הבית הנבחר והמתאים לכם להשיג מחיר טוב יותר.

השלב השלישי שמור ללקוחות ממש כמוכם שרוצים את הסיור האישי הסבר הנכון תוך כדי סיור שטח. אנחנו קוראים לזה מסלול להורדת לחצים ומניעת הפתעות שלא אוהבים. סיור שטח עם תכנון והעמדה של אירוע זה המפתח להצלחה של כל אירוע ובטח לאירוע שלכם, לכן תוכלו לשכור את אחד מאנשי ההפקה שלנו שמתמקד בהתאמת נכסים לאירועים לסיור של עד 3 שעות במחירים מעולים.