כך אנחנו ממליצים לך לבחור את המקום לכנס הקרוב שלך. יצירת כנס דורשת תכנון מקודם, חשוב שתאספי את כל המידע הרלוונטי הבא כדי שבחירת המקום והצלחת האירוע יהיו בראש.

כמות אורחים

כמה אורחים צפויים להגיע? חשוב להגדיר כמות אורחים כדי לסדר נכון את הסקיצה ולדעת שהמתחם אכן מתאים לכמות הקהל המבוקשת בצורה נכונה. בחירת אולם חייבת להיות בהתאם לכמות האורחים. כל כנס טוב נשען על זרימה טובה בין אזורים וחללים כאשר השטח יהיה קטן או גדול מידי נוצרות בעיות שונות לכן חשוב לבחור במקום שמייצר אינטימיות או שטח גדול שיתאים לכמות האורחים.

אזור בארץ

בחירת מקום ואזור יכולה להיות המפתח להצלחה. חשוב לבחור באזור נכון שבאמת יתאים לרוב האורחים שמגיעים לכנס שלכם. להגיע ל100% היענות זה בלתי אפשרי אבל כנס מעניין אם מקום שמותאם בצורה נכונה וטווח נסיעה הגיוני יגדילו את מספר האורחים.

סידורי ההושבה בחלל

איזה ריהוט יש בחלל? איזה מערכות הושבה, איזה כסאות? האם יש מספיק כסאות לסידור מול במה האם אתם רוצים ליצור כנס סביב שולחנות? האם ארוחת הבוקר והצהרים באותו אזור. חשוב להפקיד על הזרימה ועל החללים. שאת נכנסת למתחם בראש שלך צריכה להיות כבר התמונה המלאה איפה כל דבר הולך לקרות כדי שהמעבר בין האזורים השונים יהיה קל ונוח יותר.

ארוחות בוקר, צהרים

מה התפריט שמוגש? האם הוא מתאים לצרכים שלך? כמה זמן יש לאורחות ? לכמה זמן את מקבלת את החלל והאם במסגרת הזמן של הכנס יש מספיק זמן לשלב 2 אורחות מלאות או שמודבר על ארוחת בוקר קלילה יותר וצהרים של שעה? חשוב לטעום את האוכל ואת התפריט בכנס או אירוע דומה.

 

 

אמצעי הקרנה, מסכים, מקרנים

האם יש מספיק אמצעי הקרנה בחלל? האם צריך להוסיף ?
חושב לבדוק של המצגות והתכנים שלכם עובדים מראש. חשוב להקפיד להביא ציוד גיבוי בנוסף למחשב. כל התכנים של הכנס רצוי 2-3 אמצעי גיבוי כדי להבטיח גיבוי. איש טכני שילווה את הכנס מאוד חשוב שהיה נוכח בכל השלבים של הכנס. אמצעי ההגברה וההקרנה הם המפתח אז חשוב שיהיה את הטכנאי הנכון בשטח.

הפסקות קפה וכיבוד קל במהלך כל הכנס

אנחנו מאמינים בפינוקים, שיורת ברמה גובהה עובדים שכל הזמן מחייכים. שיש עמדת פירות, עוגיות, קפה מעולה, מיצים טבעיים וצוות אדיב ונחמד מגיש כל כוס עם חיוך זה בהחלט עוזר בבחירת המקום. את רוצה שלאורחים שלכם יהיה שירות מעולה ושיקבלו יחס טוב מצוות העובדים כדי שהפוקוס והאנרגיה שלהם תהיה לתכנים שאת יוצרים להם.

נאומים, פאנל, הרצאות

כמה מקום יש באולם? האם יש במת נאומים? האם יש במה שכלולה במחיר? ריהוט לפאנל ? הכל תלוי כמה את רוצה להתעסק בדברים. לפעמים יותר קל לבחור מקום שכבר הכל קיים ולך נשאר רק להגיע לחבר את המחשב לחשמל והאירוע שלכם מתחיל.

עמדות רישום ובקרה

האם מסופק ע"י האולם, האם צריך חברה חיצונית ? מי נותן תגיות שם ביום האירוע? חשוב להגדיר את הדברים בהתחלה רק כדי שיהיה לך סדר.

מיתוג – כמה עבודת מיתוג דרוש במקום

ישנם אולמות שקל יותר למנתג אותם מאולמות אחרים. האם המקום מאפשר עבודות תלייה כלשהם בחלל? האם צריך להעזר בחברה חיצונית למיתוג הכנס או שיש אזורים קלים לתליית מוצרים המיתוג השונים שלכם?

 

 

 

אולם כנסים איך לבחור במתאים ביותר?

אז יש לך כנס קרוב ועכשיו צריך להתמקד ביצירת החומרים, להזמין מרצים ולהתחיל לעבוד על כל הדברים הקטנים. הבסיס שלך זה בחירת מקום אבל אין לך יותר מידי זמן לצאת לסיבובים נכון? כך אנחנו ממליצים לך לקיים בחירה באולם בצורה מהירה.

במה הכנס הקרוב מתוכן להיות? תנסי לחשוב על איזה קונספט לכנס נושא מיקוד הדרך הקלה לבחירה היא חיבור בין הקונספט שיצרת לאולם לדוגמה כנס בנושא התחדשות טכנולוגיות או שימוש בטכנולוגיות מהעבר יוכל לקבל מקומות אורבניים ומודרניים או מקומות עתיקים שבפנים העיצוב יהיה יותר מודרני. בצרה כזאת אנחנו קושרים טוב יותר ומבצעים חיבור בין הכנס המסרים והטיזר הראשוני שאת תוצאי למקום האירוע הנבחר.

אולמות כנסים כי לפעמים צריך מחלל אחד

במידה ויש לך כנס מסובך יותר או שמדובר בכנס של מספר רב של משתתפים את צריכה לבחור במתחם שיש בו מספר אולמות, בצורה כזאת אזורי האורחה הכיבוד קבלות הפנים יהיו באולם אחד ואזורי ההרצאות והנאומים יהי באולם צמוד. קישור בסגנון העיצוב תחבר נכון את האולמות. ישנם מספר אולמות אירועים שמשלבים מספר אולמות בחללים שלהם. דוגמאות טובות זה בתי מלון גדולים שיש להם לפחות 2-3 אזורים שיכולים להתחבר יחד ולשמור על כל המאפיינים של הכנס שלכם. כמובן שגם באולמות אירועים ניתן לקיים תהליך דומה, למרות שלרוב יש הפרדה בין אזורים אז צריך לבחור בחלל המתאים.

מרכזי קונגרס – פתרון גדול

ישנם מרכזי קונגרסים שהתחילו לעשות דברים מעניינים אפשרות לשימוש בחלל גדול יחד עם חלוקה למספר חלקים קטנים. הרעיון שאם מדובר על פעילות קטנה תוכלו לקיים אותה במתחם ועדיין לנצל חלל אחד גדול לארוחות או הצגת מוצרים שונים שתרצו.

רוצה לראות מקומות מתאים לכנס שלך? ספרי לנו על התאריך התקציב מה הקונספט של הכנס המתוכנן ואנחנו נמצא לך את האולם המתאים ביותר.

שלך
צוות אול פלייסס

לבחירת אולם כנסים לחצו כאן