דגשים לבחירת אולם, לפני שמתחילים:

בין כל החללים, האולמות והמקומות לאירועים שיש לעיר תל אביב להציע צריך להתמקד ולבחור במקום שיענה לכל הצרכים שלכם מהכנס הקרוב. זה הזמן לקחת עט ודף ולרשום את הדגשים שיעזרו לכם לבחור את האולם המתאים ביותר.

התחילו בבסיס כנס עסקי בתל אביב האם יש מקומות חניה קרובים לאורחים? בהתאם לכמות המוזמנים תוכלו לשריין מקומות חניה קרובים במידה ולמקום אין חניון או הסדרי חניה במתחם חשוב למצוא פתרונות כגון הסעות שייקחו ויחזרו את האורחים.

למה הגדרת כמות המוזמנים כל כך חשובה? סקיצה סידור המתחם האפשרויות לשימוש באזורים השונים. שינוי כמות אורחים בצורה גדולה מידי יוכל לפגוע בתכנון של האירוע לכן הקפידו תמיד להיות כמה שיותר מדויקים היעזרו בשירות של אישורי הגעה במייל, בהודעות ובטלפון.

המסרים של הכנס צריכים להיות ממוקדמים מתוכננים נכון בתוך כל לוחות הזמנים, חלוקת זמן נכונה בין שלבי הכיבוד, ההרצאות והמסרים השונים ידאגו שאורחי הכנס יישארו ממוקדים ומפוסקים, לא לוותר על פינת קפה משולבת בפירות ומאפים מלוחים ומתוקים עם עוגיות- מוכח שכיבוד מסוג זה עוזר לשמור על ערנות ומיקוד בכנסים ארוכים.

שאתם חושבים על אולם כנסים בתל אביב מה אתם מדמיינים?

אחת השאלות הכי מעניינות שאנחנו נתקלים בהם כיצד נראה חלל או אולם כנסים בשנת 2019, השימוש במילה אולם כנסים מעלה אצל רוב הלקוחות בדמיון חלל ישן עם שטיח כנראה בבית מלון. המציאות היא שהאפשרויות כל כך רחבות היום שניתן להתאים אולמות וחללים בצורה טובה עבור האירוע שלכם.

אולמות כנסים אז מה האפשרויות לשנה הקרובה ?

רוב הלקוחות והעסקים שמפיקים כנסים יגידו לכם שהחשיבות לפרטים הטכניים היא הכרחית אבל יחד עם זאת, הדגש על הנראות של המקום, סוג הכיבוד ותכנון האירוע משפיעים רבות על הצלחת האירוע. בהתאם לכמות האורחים ולאופי האירוע יחד עם העונה הנכונה בשנה תוכלו לקיים כנסים הרבה יותר מעניים מרק " חלל" לדוגמה קבלת פנים על גג, גינה או חלל בוטיקי מעוצב שלאחר מכן תוכלו להיכנס לחלל הפנימי. אזור אוכל מהחלק הרשמי של היום. האפשרויות יכולות להיות כמו שימוש במספר חללים שלכל חלל יש אזור עבור הכנס שלכם ותפקיד שמעביר את המסרים בצורה נכונה.

אולם כנסים בתל אביב גודל, תקציב ומטרה

תתחילו עם כמות האורחים, הגדירו מה הצורך מהחלל הנבחר או מהאזורים השונים שאתם מחפשים ותסיימו בבדיקת האפשרויות התקציביות. האם מדובר בכנס בוקר או אירוע ערב? המחירים של כנסים בת"א מתחילים מ220 שקלים לאורח ומגיעים עד 500+ הכל תלוי במקום הנבחר, התפריטים המבוקשים התכנים שתבקשו להכניס וההרצאות השונות.

כל הרעיון שלכם למקסם את התקציב לספר סיפור מעניין יותר ולקיים את האירוע בנקודה מרכזית כמו תל אביב.

אז איזה אזורים בתל אביב מתאימים לכנס הקרוב שלכם?

בצפון ת"א ישנם מספרים חללים המשלבים גנים או שטחים פתוחים+ חלל פנימי + חדרי הרצאות, במרכז ת"א תמצאו מקומות יותר אורבניים בסגנון בעיצוב שלרוב כוללים שטח פנימי או חלל קטן למובאה לאירוע לקבלת הפנים, בדרום העיר יש מקומות המשלבים רק חללים סגורים ומקומות המשלבים גם וגם.

הפקת כנסים ואירועים בתל אביב כדי להכניס עוד קצת עניין

לאחר בחירת המקום ובהתאם לתקציב שלכם אפשר לשקול להיעזר בחברת הפקה שתסייע בכל תהליך אישורי ההגעה, רישום האורחים, בניית קו מיתוג ודקורציה לאירוע או לכנס שלכם ובהתאם לבקשות שלכם. הפקת כנס בת"א צריכה להכניס בתוכה קצת עניין, קצת לצאת מהשגרה. היתרון שבעיר תוכלו לקבל ליווי ממספר רב של חברות לאירוע שלכם כך וכך להיעזר במעצבות, מפיקים

הפקת כנסים עסקיים בתל אביב

הגבול בין הפקת כנסים עסקיים מקצועיים הולך ומטשטש בשנים האחרונות וחלק גדול מזה הינו הצורך להפיק ולחדש את עולם הכנסים כמו שהכרנו. כן חשוב להעביר מסרים בצורה מקצועית ולהעיר את המידע הדרוש בכנס בצורה ברורה מהירה ונוחה אבל המפתח היום בנוי על החוויה מהכנס והיכולת לספר לשתף ולתת ערך בפרק הזמן שהבקרים נמצאים בחלל. תשתמשו בכל החידושים והאפשרויות השונות שקיימות בלב העיר של תל אביב יחד עם יכולת הפקה שמשתפרות מכנס לכנס כך שתוכלו באמץ להשאיר חותם על האורחים שלכם.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.