לכל שכבת גיל יש את האטרקציות המקומות הרעיונות והדברים שמתאימים רק עבורה. בואו נעבור על כמה תחנות בדרך ששווה לציין כדי שהחגיגות שלכם יהיו מיוחדות.

יום הולדת 12 הזמן שלך לעמוד על שלך ולהגיד מה שאת רוצה

חגיגות בת מצווה מתקיימות במועדונים, וילות עם בריכות ואולמות אירועים. מדובר בעצם באירוע החגיגי הראשון שתעברי. בין הקפדה על תלבושות צלמים אלבומים ובר מתוקים חשוב להגדיר גם מי את? האם את מעדיפה אירועים שהחברים במרכז וכולם ביחד במסיבת בריכה טובה או שאת אוהבת שכל תשומת הלב אלייך בכניסה מרשימה באולם אירועים.

יום הולדת 13 בר מצווה בוא נעשה את זה כמו שצריך

זה הזמן שלך להיות גבר, לפחות זה מה שאומרים לך. אז רגע אחרי העלייה לתורה ואחרי הטקס בבית הכנסת הגיע הזמן לתכנן את האירוע שאתה מחכה לו עם החברים והמשפחה. יש לך הזדמנות ליצור חוויה שלא תשכח. כמה רעיונות שווה לך לשקול מוכן ?
בר מצווה ביום או בערב סביב בריכה עם מסלול נינגה ישראל ענקי שמשלב תחרות ממש כמו בטלוויזיה מנחה רחפנים צלמים וזוכה אחד גדול. בין לבין יהיה אחלה אוכל בגריל בשר פרונטאלי מול האורחים ועמדות של שייקים ומיצים טבעיים. וכן בסוף האירוע תהיה בטוח שתהיה מסיבה גדולה מלא ברבה שמחה וכיף.

יום הולדת 16 – Sweet Sixteen הכי אמריקאי שאפשר

כן כן גם הגיל המיוחד של 16 והחגיגות המתלוות עליו עולות מדרגה. לא מודבר בעוד אירוע בת מצווה מדובר במסיבה לכל דבר שכל התכנים הרעיונות והעיצובים צריכים להיות מאוד אלגנטיים ומדויקים. אנחנו רוצים לציין שמחה כיף בגרות ובעיקר לשמוח. בוא לא ניכנס לתוך הפרשנות האמריקאית לגילאים ופשוט ניצור מסיבה טובה שתגרום לכולם להגיד שזאת הייתה אחלה יום הולדת. המלצות כדי להשאיר חותם גלריות, גגות או מסיבות בריכה מטורפות.

מסיבת גיוס משולבת ביום הולדת 18 לך או לה מוכנים?

סמל הבגרות הישראלי וכנראה השלב האחרון שבאמת תוכלו עוד להיחשב כילדים (לפחות בעיני הציבור). גיל 18 טומן בתוכו כל כך הרבה הפתעות. גיוס לצה"ל חברים חדשים, אחריות ותפקידים שתורמים לביטחון המדינה וגם התחלות חדשות בסביבה לא מוכרת. לכן חגיגות 18 שלכם צריכות להיות הכי מהנות שאפשר עם החברים. זה יוכל להיות בבר, מועדון או מסיבה פרטית אבל בעיקר מה שצריך לעשות זה לשמוח והרבה. DJ טוב זה המפתח כי לא באמת משנה עם זהאת תהיה מסיבת יום הולדת במדבר ביער או בחווה פרטית סביר להניח שכל החברים ישתו הרבה אז לפחות תסגרו אוטובוס כדי שכולם יחזרו בריאים.

מסיבת שחרור ויום הולדת 20 או 21 מוכנים היכון -מזל טוב!

חזרתם לאזרחות ורגע לפני הטיול הגדול לחו"ל, הלימודים או החבר או החברה הרצינית צריך לעשות מסיבת פרידה לחברים או ציון דרך משמעותי אחרי סיום השירות. לרוב מסיבות ומסיבות ארוכות הן פתרון מעולה. רצוי לקיים אירועים של 100-200 אורחים לפעמים שווה לאחד מספר ימי הולדת ומסיבות שחרור יחד כדי ליצור אווירה מחשמלת. תסגרו בריכה תתכננו לקיץ את האירוע כי בסופו של דבר זה הזמן של החופש וההנאה ובריכה היא הפתרון הטוב ביותר להכניס את כולם לאווירה הנכונה. אטרקציה שחשוב לזכור לסגור בר שייקים אלכוהוליים בשילוב הרבה קוקטיילים -השילוב עם בריכה ושמש יהפוך לסיפור טוב שכולם ידברו עליו.