כמו בכל אירוע טוב יש דבר אחד שרוב האורחים זוכרים ולא מפסיקים לדבר עליו הרבה אחרי האירוע שלכם. הכנו לכם 5 רעיונות קולינריים לאטרקציות שתוכלו לשלב בנפרד או ביחד כדי שכל חלק באירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. מוכנים ?

שהקולינריה הפכה לחוויה שחייבים לצלם לשתף ולהשוויץ

בשנים האחרונות מעמד השפים בארץ ובעולם הפך להיות כמו של גיבורי תרבות, כוכבים ומקור להשראה לדור שלם שגדל וחולם לקחת את העתיד שלו לכיוון היצירה והמטבח. איך מתרגמים את כל הטרנד הכל כך טעים ומרשים הזה לאטרקציה שתשדרג לכם את האירוע את וודאי שואלים? ובכן להביא שף מפורסם שיוכל לקחת חלק באירוע שלכם ולהצטלם עם האורחים בהחלט יוכל להוסיף לחוויה הטעמים. לאורחים שלכם תהיה הזדמנות לדבר עם השפים שהם רגילים לראות רק בטלוויזיה ממש על עמדת הדגשים או השר לשמוע קצת מי הם וכן לעשות איזה תמונה מגניבה ביחד.

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שכל דבר ניתן לשתף במהירות שיא- לכן מתבקש בעולם כזה לשלב מנות שיגרמו לאנשים לצאת מהשגרה- אז איך עושים את זה?

אחת הדרכים האי לבנות פרזנטציה נכונה למנות שבחרתם. בכל זאת 40 אז למה לא לפנק את עצמכם בחוויה מתוקה שלל קינוחים בגבהים צורות וגדלים על מצע של קרח או אולי קרח יבש או שילוב של מנות מהמטבח המולקולרי. אתם צריכים לצאת מהתפיסה שכל מה שהיה עד עכשיו לא רלוונטי והדרך שלכם ליצור חוויה שתיחשב ככזאת שידברו עליה מתחילה במראה שאי אפשר להתעלם עד כדי כך שאנשים ישלפו טלפונים ויגיעו למצב שהם עושים סלפי עם הצוות.
המלצה: קינוחים מולקולריים המשולבים יחד עם קרח יבש ומזנוני או רכבים מיוחדים. חשוב להקפיד על תלבושות שונות לעובדים.

חוויות אכילה בחושך? מתי יצא לכם לקחת חלק בארוחה שלמה שהייתה תחת אפלה מוחלטת?

חוויה שמעוררת כל חוש וחוש אצלכם והופכת כל ביס למסתורי מאתגר וחושני. יש משהו בסגירת כל החושים ומיקוד רק בחוש אחד שהוא חוש הטעם שהופך להיות החוש הדומיננטי כי לא תראו דבר. מוזיקה נכונה יכולה להשפיע על כל שלב בארוחה ואנחנו חושבים שאם עדיין לא ניסתם ארוחה בחשכה שווה לקחת בחשבון חוויה שכולם ידברו עליה.

מקצה לקצה מתי אכלתם את ארוחת הערב שלכם בגובה של 10 קומות באוויר הפתוח בלי רצפה מתחת לכפות הרגליים?

חווית ארוחות במסעדות קולינריות שלוקחות אתכם לערב של שעתיים עם אוכל מדהים משקאות שיעורו את כל החושים אבל בעיקר התמונות שיצאו לכם ממסעדה צפה באוויר הפתוח שמתחת לרגליים שלכם יש רק עננים זה חוויה שאתם חייבים לנסות לפחות פעם אחת.

ואם חשקה הנפש שלכם באלכוהול שישדרג את האירוע מה עושים?

אין דבר טוב יותר מאלכוהול כדי להרים את מצב הרוח, האתגר נהיה קשה יותר שמבקשים לא רק ליצור קוקטיילים מיוחדים אלא שאומרים לכם כדי ליצור יום הולדת בלתי נשכחת צריך לקחת את זה צעד אחד קדימה. עד כמה רחוק שווה ללכת כדי שהאורחים שלכם לא יפסקו לצחוק? מה עם מגלשת אלכוהול שבנויה מפסל קרח עצום שכדי להיכנס לאירוע שלכם את צריכים להמתין בסבלנות יחד עם עוד 4 חברים שכל אחד מכם בתורו יתנסה בחוויית שתייה הכי מטריפה שהוא עבר. וכן התמונות יהיו משהו שכולם אבל כולם ירצו לראות.

מה אתם תבחרו ?

ניסינו להסביר לכם את היתרון הקולינרי בשנת 2020 ואיך באמצעות שילוב של אלמנטים נכונים כל חגיגות יום הולדת שלכם יכולות להפוך לבתי נשכחות. לא משנה אם אתם חובבי אלכוהול או מזון בחרו בחוויה המתאימה לכם כדי שהאטרקציה הסופית תהיה אחלה סיפור שכולם יזכרו לכם עד יום ההולדת העגול הבא שלכם.