אז איזה אטרקציה תוכל להפוך את חגיגות ה60 שלכם לבתי נשכחת ? אוכל אולי מרצה טוב ? האם דווקא אומן חושים היא הבחירה הנכונה? או להקה שתמיד חלמתם לראות.
כל אחד ואחד מאתנו שונה ברצונות ובבקשות שלו, יש כאלו שירצו לחגוג את ה60 בבית מלון מפנק עם החברים בארץ או בחו"ל ויש כאלה שירצו לקחת את האתגר למסיבה או טיול מסעיר בשטח. חלקנו לכם את האטרקציות בהתאם לשלושה סוגים כדי שלכל אחד מכם יהיה את הדרך הנכונה לחגוג ולשמוח בהתאם להעדפות האישיות שלו, בואו נתחיל:

חושב שאתה הטיפוס המטייל ?

חיי ונושם את הטבע, ההרים מסלולי ההליכה המשלבים מים ? חולה על טיולי ג'יפים ומסעות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלך? למה לא להכניס לחגיגות ה60 השנה את כל המשפחה והחברים הקרובים. בוא נבנה ביחד מסלול שישלב את כל ההנאות שכל כך חשובות לך יחד עם מסלול והרפתקה שמותאמת למשפחה ולחברים הכי קרובים. מאורחת בוקר לפני הזריחה ועד מסלולי שחייה ועד ארוחת שף בלב מדבר שאין נפש חיה. הפנטזיה יכולה להיות כל כך מסעירה שאין צורך באטרקציה כי הצלחתה להרכיב את החוויה המושלמת. יעדים בארץ: מדבר יהודה, רמת הגולן, הרי ירושלים, יעדים בחו"ל: גיאורגיה מתגלה כחוויה מושלמת למטייל במרחק של שעתיים.

הנופש והמתפנק

בית מלון מסעדה הרצאות או הופעות שפים מתארחים? בוא נתחיל מהסוף מגיע לך להתפנק 60 זה אחלה גיל להתחיל להנות מכל רגע וכדי לעשות זאת בצורה הכי טובה תקראו לזה אטרקציה תקראו לזה חופשה או אורחה מופלאה צריך לקחת זמן למנוחה טובה. בתי חלון בארץ ובעולם יכולים להעניק אחלה חוויה. במידה וכסף לא משחק תפקיד חופשת בזק מלווה במסיבות מסעדות ואירוח במלון בוטיק באי מיקונוס ביוון ששמורה לאלו מכם שרוצים שכל העולם ידע איך צריך לחגוג 60 בחו"ל. חגיגות בארץ יכולות להיות גם בקבוצות קטנות של 10-50 אורחים עם סגירה של מלונות בוטיק משולבים בהרצאות, מופעים וסדנאות שביחד יעניקו לכם חווית יום הולדת מושלמת.

הטיפוס האנרגטי

מסיבה טובה לתוך הלילה אולי שישי צהרים מול הים או בכלל אירוח של החברים בבית הפרטי עם מוזיקה טובה. מסיבה אווירה קוקטיילים היא המתכון התמידי להישאר צעיר. אוכל טוב חברים מוזיקה יהפכו גם את יום ההולדת שלך למשולם. נכון 60 מצריך קצת יותר מחשבה מעוד חווית אירוח רגילה אבל תכנון טוב של מופעים וקו מוזיקלי נכון יוכל לחדש לגוון או להפתיע את האורחים. אם את חי ונושם את עולם המוזיקה והריקודים יהיה קל ליצור תוכן מופלא של מספר שעות שיוכל לתת לכל אורח חוויה שהוא יוכל לקחת לעצמו.
מומלץ: שילוב DJ מעולים, זמרים, להקות, נגנים ובעיקר מופעי קצב ותנועה בכל חלק באירוע מקבלת הפנים הברכות מופע מרכזי ורחבת הריקודים. פיזור של מספר אטרקציות מוזיקליות בשלבים שונים של האירוע תהפוך את יום ההולדת שלך לקצבי במיוחד.

המלצות שלנו על חגיגות, מקומות ואטרקציות מיוחדות

60 זה גיל מופלא תמצאו את הדרך ואת התכנים שאתם אוהבים, הקיפו עצמכם המשפחה האוהבת החברים הקרובים ובהתאם לאופי שלכם שלבו את הדברים שפשוט גרומים לכם להרגיש הכי טוב. לא משנה אם מדובר על יעד בארץ או בחו"ל או על אירוע קצבי וסוער או אתגרי בשטח או חגיגות של משולבות פינוקים במלונות – צאו תחגגו והכי חושב תצלמו : )