לכל שכבת גיל צריך להתאים את האטרקציה הנכונה, האטרקציה שכולם ידברו עליה ביום שאחרי. בין שכבות הגיל השונות מגילאי 10 ועד 16 הרבה במשותף. בחירת סוג המקום יוכל להיות דומה בין הגילאים השונים. ההבדל מתחיל בתכנים ובנראות של כל אירוע ושילוב של מתקנים חדשים שיכולים לעשות את ההבדל בחגיגות. הכנו לכם מבחר רעיונות תכנים והמלצות לכל שכבת גיל כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה, בואו נתחיל:

10-12 מה אפשר לשלב באירועים כדי לגרום קצת התרגשות

ילדים בגילאי אלו נחשפים לאט לתכנים ופעילויות מסעירות, נכון להביא את האטרקציות כמו  בפארק שעשועים זאת משימה לא קלה אבל בהתאם למיקום הנבחר אפשר לבנות אחלה אטרקציות שיהפכו את האירוע כולו לחוויה מהנה.

אז על מה אנחנו ממליצים? בוא נתחיל מהבסיס מתקנים שגורמים לילדים לקפוץ בין אם זה טרמפולינות, עמדות צילום משוגעות אולי איזה מתקן באנ'גי מגניב או אולי שנלך על מתקנים שיורדים ממנופים. החכמה בגילאים האלו לבחור בקונספט נכון כי בכל זאת גילאי 10,11 זה רגע לפני בת מצווה ושם אין מקום לטעויות.

לשכבת גיל זאת ניתן לשלב אטרקציות לבריכה, בכל זאת חגיגות בת מצווה בשנים האחרונות זולגות מאולמות ומועדונים למקורות מים כגון וילות ובריכות. אז מה אפשר לשלב למים חיות ענק מתקני מים משוגעים אולי ליצור איזה מסיבת קצף מגניבה. הרעיון צריך להיות פשוט בחרו קונספט ועליו שלבו מספר חלקים שמתחברים ביחד.

13-14 הצד שלו אז בואו ננסה לשלב קצת אתגר או קונספט מתאים

לרוב במוקד החגיגות בגילאים האלו תמצאו השקעות באירוע בר מצווה. כאן המשחק צריך להיות נכון. מצד אחד הבנים מבוגרים בשנה אחת מהבנות ואחרי חגיגות בת מצווה יש רצון לא לחזור על אותם תכנים ורעיונות דבר שיוכל להיות אתגר לא פשוט. אז איך בכל זאת תצליחו לשלב רעיונות מעולים באו נחלק את החגיגות לשלושה סוגים שלכולם יש מפתח שיקרוץ גם לבנות.

חובב האקסטרים -נינג'ה ישראל או ראליטי הישרדות איזה קונספט יותר יתאים לכם? ללא ספק הוצאת אנרגיה ריצות ומשימות אישיות וקבוצתיות יכולות להיות חוויה מהנה במיוחד בגילאים אלו. פתרון של חידות אתגרים אישים או בדיקת קצה גבול היכולות הגופנית ללא ספק יוכל להיות כאן אתגרים משני עולמות שונים שיעניקו לכם אחלה חגיגה.

אוהב הקונספט – בואו נחזור אחורה לתקופה של עולם המשחקים המטורף של שנות ה80 או ה90. בין הקונספטים האהובים תמצאו עדיין עומד בראש את המערב הפרוע קונספט שלעולם לא נמאס כי כל הזמן משדרגים ומשפרים אותו. מדמוית שטח, עגלות ישנות, משחקי בוקרים, מרוצי עגלות, תחרות קליעה למטרה, עמדות צילום מגניבות ובעיקר הרגשה שהגעתה לתקופה אחרת בזמן. כמובן שקונספטים כגון משחקים מהעבר יוכל להיות מגניב לגמרי עם צוות נכון מפעילים שידעו להעביר את הילדים בין התחנות השונות.

עולם במציאות מדומה – חוויה מטורפת שתשלב מתקנים כגון משקפי מציאות מדומה, משחקי עמדות ריקוד סימולטורים של טיסות, סימולטורים של גלשנים, מתקן קורת הפחד שהילדים הולכים עם משקפי מציאות מדומה בין שני בניינים על גבי קורה דקה. הרעיון להכניס קצת מציאות מדומה לחוויות באותו יום.

המפתח הסודי DJ מעולה שיודע לדבר עם  הילדים לשלב את השירים הנכונים להכניס עניין עם קטעים מה TikTok ובעיקר לדעת להרים את האורחים למצב שזוכרים את המסיבה המעולה שהייתה.
15-16 הדגש עובר למסיבה

בגילאי 15 ו16 רוב הפוקוס עובר לעיצוב המתחם המשקאות והאוכל שמשלבים. החלק הכי חשוב שהופך להיות האטרקציה של האירוע הוא שלב המסיבה. רצוי לבחור במקומות מיוחדים כגון וילות עם בריכה, חללי בוטיק או מועדונים שיכולים להתאים לחגיגות מהסוג הזה. אוכל טוב ועיצוב מרשים שמשתלבים עם מסיבה מטורפת המשלב הופעות או נגנים יכולה ללא ספק ובקלות להפוך לדבר החם שכל כך רציתם.

זאת רשימה חלקית עם רעיונות לאטרקציות עבורכם

  • עמדת צילום משולבת טרמפולינה
  • שור זועם, גלשן גלים, קורת הפחד.
  • סימולטור טיסה, סימולטור גלשן
  • חדר בריחה, קופסאות בריחה
  • מתקני הישרדות, השורד האחרון, הפל אותי
  • מבוך לייזר
  • עמדות יריד, עמדות מערב פרוע
  • מתקני וואיפאוט למים, מתקני נינגה ישראל
  • קונספט- הישרדות, מערב פרוע, קזינו,
  • גיבורי על- עמדות צילום, עולם בהשראת גיבורי קומיקס, קיר גרפיטי 

רוצם לשמוע על עוד אטרקציות ומקומות מיוחדים לחגיגות שלכם?
השאירו בפרטים ונשלח לכם מדריך הכולל קונספטים אטרקציות ורעיונות לחגיגות יום הולדת בלתי נשכח.