מה תמצאו בעמוד שלנו:

 

  •  אטרקציות – איזה אטרקציות כדי לשלב.
  • רעיונות ליום הולדת 30
  •  מקומות לחגיגות- איפה כדי לחוגג מסיבה לחברים או למשפחה.
  • המלצות למתנות- מה אפשר להביא לגבר,לאישה,לבעל, לבן, לבת.

כולנו יודעים ש30 זה ה20 החדש. ואחרי הפתיח המרתק הזה בואו נדבר על האטרקציות והרעיונות ליום הולדת 30 שכדי לשלב בחגיגות יום ההולדת הקרב ובא. בואו נתחיל מההתחלה. אטרקציות ליום הולדת צריכות להתאים לחוגג או לחוגגת יום ההולדת. בגיל 30 אפשר לנסות הכל.

מקפיצה חופשית בנג'י סנפלינג שייט אתגרי, טיולי בספארי באפריקה והרעיונות לא יעצרו שם. המפתח תמיד הוא ההפרדה בין הפעילות והתכנים שאתם יכולים לעשות לבד או עם קבוצה קטנה של חברים לבין פעילות גדולות יותר. תיקחו מספר דקות תקראו על יתרון של כל אפשרות ותחשבו אם בא לכם לציין 30 עם כל החברים במסיבה טובה או שאתם בוחרים להתנתק קצת מכולם ולעשות משהו יותר קטן ואינטימי.

רוצים להפיק אירוע פרטי? לחצו

יום הולדת 30 לגלות מי נמצא בפנים

אז אין חכם כבעל ניסיון ואחרי 29 ימי הולדת אתם צריכים לדעת כבר מה אתם אוהבים. הדרך הטובה ביותר לדעת מה אתם רוצים ליום ההולדת השנה זה להעיר את הענק שבפנים. עכשיו זה הזמן לשים הכל על השולחן ולהחליט איך תראה השנה שלכם, להגדיר לעצמכם את כל המטרות החשובות ולדעת שצריך לפנות זמן גם לכיף והנאות. לכבוד 30 האביבים שלכם נאחל לכם שתיקחו את האומץ להגשים את כל החוויות שפחדתם.

יום הולדת 30 רעיונות

5 אטרקציות ליום הולדת 30

אז מה יוכל להתאים ליומולדת שלכם? הכנו עבורכם סקירה של 5 רעיונות למקומות ואטרקציות שיעשו הרבה כיף ויגרמו לכם לחייך בלי הפסקה.

קודם כל צריך לבחור מקום ליום ההולדת 30. מקום הוא לב האירוע, הכל צריך לקרות בו בצורה הכי נכונה, השירות האוכל האווירה צוות העובדים הסביבה והתכנים. יום הולדת 30 מדבר על חופש על הרפתקה על ריגושים ובמעמד כזה מחייב החלטנו לתת לכם את 5 ההמלצות שלנו לחגיגה:

תשכירו בית פרטי – וילה עם בריכה לאירוע צהרים או אירוע ערב מהנה. אווירת החופש הפרטיות מסיבת הבריכה החבר שתבקשו ממנו להפוך את הבשר בגריל והקוקטיילים הכי טעימים בעיר יגיעו עד לבית הנבחר.
(למעבר לבחירת בית או וילה פרטית עם בריכה לחצו כאן או על התמונה) 

30 ליד הבריכה

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מועדון קטן – כמה חברים מוזמנים לאירוע? 50,100,150,250 או יותר? בהתאם לכמות האורחים נמליץ לכם לבחור במועדן קטן איכותי שתוכלו ליצור שם את המסיבה הכי טובה. כולם רוצים לרקוד ובחירה במועדן קטן יכולה להעניק ערב מצחיק ומהנה. (למעבר לבחירת המועדון הנכון לחצו כאן או על התמונה) 

יום הולדת 30 מקומות לחגוג

יאכטה – חובבי ים מחפשים קצת ריגושים? האוויר הפתוח מדבר עליכם? רעש הגלים והים הכחול תמיד ליוו אתכם? יאכטה קטנה עם החברים הכי טובים יכולה להיות פתרון מושלם למסיבה קטנה עם כיבוד קל וטעים בלב הים ועם הרבה תמונות שכולם יקנאו!

ערב קולינרי – במסעדה או בבית? אם אתם יותר חובבים מזון ומשקאות ובא לכם ערב יותר רגוע אפשר להזמין מקום בכל המסעדות הכי משוגעות שיש לעיר להציע. אם אתם יותר בקטע של לאחר אצלכם תמיד אפשר להזמין גם שף פרטי ולהתפנק עם החברים הקרובים.

רעיונות ליום הולדת 30 קייטרינג

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

תוכן ומקום – כן כן אפשר היום לבחור גם מקומות שמגיעים עם תוכן וחדרי אירוח שמתאימים למסיבות וארוחות וגם לריקודים. חדרי בריחה הבינו את הפוטנציאל ביצירת מספר חדרים שוני וחלל מרכזי שניתן לסגור לחוגגים. חדרי קריוקי שונים שניתן לשיר לצחוק לרוקד ולאכול, ברים שניתן לשכור קומה שלמה רק עבורכם.

 

רעיונות ליום הולדת 30 לבעל

אז את רוצה להפתיע את בעלך? האם את מחפשת משהו רומנטי וקטן אולי ארוחה עם שף במרפסת שלכם? אולי תמיד רצית להזמין לא את החופשה המשולמת? או שבכלל בא לך לפנק אותו בערב עם החברים? ימי הולדת לבני הזוג הם תמיד מאתגרים במיוחד שמודבר על יום הולדת 30 לגבר. רעיונות ליום הולדת 30 לבעל:

אני ואתה – הפינוקים שהוא ירצה לעשות רק איתך

1. חופשה ביעד המקום הראשון שביקרתם עוד לפני שהוא היה בעלך
2. טיפול ספא מפנק עיסוי ארוחת ערב ומופע טוב (להקה שהוא ממש אוהב או אומן שהוא מעריך)
3. טיול בצפון – מסע קולינרי מלווה בחוויות והפתעות שיגרמו לשניכם להתרגש

מסיבות, הפתעות וחברים – חוגגים 30 לבעל עם המשפחה והרבה אורחים

1. לסגור מועדון, מסעדה או בר למשפחה ולחברים הקרובים
2. יום של פיינטבול, מרוצי מכוניות והרבה אקשן עם החברים
3. בר קטן עם הרבה בירה ואוכל לחברים – חשוב לבדוק שיש משחק טוב שמקרינים

לא משנה במה תבחרו תצאו תבלו תחייכו מלא והכי חשוב תנצלו את הזמן ובחרו בדברים שיגרמו לכם להיות שמחים עם האנשים שחשובים לכם בחיים. בנוסף אל תשכחו את העוגות או הקינוחים המושלמים לאירוע(רוצים המלצות על מקומות שמוכרים עוגות מטורפות ליום הולדת 30? תכתבו לנו ונשלח לך המלצות )

יום הולדת 30 עוגות

ליעוץ ועזרה בבחירת המקום הנכון באנשי המקצוע האטרקציות הספקים ומבחר רעיונות ותכנים תרימו לנו טלפון או תשלחו מייל ואחד מאנשי הצוות שלנו יעשה הכל כדי שתוכלו לחגוג בהתאם למה שתבקשו. אם יש לכם עוד רעיונות ליום הולדת 30 שתצרו לשתף, ואתם צריכים עזרה בעניין אנחנו זמינים תמיד.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.