לבת שלכם לא מגיע פחות ממשולם על זה כולנו מסכימים אבל איך תדעו מה יהפוך את האירוע שלה לבלתי נשכח מהנה שמח ומרגש? כדי לסייע לכם הורים יקרים ביצירת בת המצווה לבתכם הרמנו את הכפפה רשמנו הכול בצורה מסודרת על בסיס מאות הפקות של בת מצוות שקיימנו בשנים האחרונות כך שאתם תוכלו ללמוד מהניסיון שלנו להבטיח רק חוויות נפלאות לכל המשתתפים.

בוא נעבור על כל חלקי האירוע השונים כדי שכל התהליך יהיה קל מהיר ומהנה!

בבסיס של כל אירוע צריך לדבר על רשימות המוזמנים – האם מודבר באירוע לילדים או למבוגרים או שמדובר בבת מצווה שתשלב גם את החברים של בתכם וגם את המשפחה והחברים שלכם. לאחר שתגדירו מי צריך להגיע ותדעו את מספר האורחים מדויק נוכל להתקדם בשלבי ההפקה השונים.

בחירת מקום – המקום הנבחר צריך להתאים למספר המוזמנים, יחד עם זאת אם החלטתם לקיים אירוע של ילדים ומבוגרים חשוב לדואג לשטח גדול שאפשר יהיה ליצור אזור ילדים אזור למבוגרים וחלל משותף שיוכל להתאים לכולם יחד. בחירת מקום צריכה להתחשב במספר האטרקציות השונות שתשלבו בעמדות האוכל ומבני הבר וכיצד האירוע בנוי האם הכל פתוח לכולם או יש חלוקה לאזורים שונים חשוב להתעכב על השלב הזה כי הוא המפתח שאתם מחפשים להצלחה.

תפריט אוכל – כדי להרים רמה היינו ממליצים ללכת על תחנות של עמדות שוק אוכל רחוב לילדים לא עוד תפריט מסיבה פשוט. אירוע בעל ציפיות גבוהות צריך להיות מחייב גם מבחינה קולינרית. עמדות אוכל רחוב מגניבות ישדרגו את החוויה לכל המשתתפים ויאפשרו לכם לשלב את אותו התפריט גם לחברים שלכם וגם לילדים. בחרו בעמדות אוכל צבעוניות בטעמים שיתחברו לילדים ומבוגרים ותבחרו לפחות ב4 סגנונות של אוכל שיהיה מגוון למוזמנים.

מה שותים – הלב של האירוע תלוי במצב הרוח. הטרנד של עולם האירועים בשנה החולפת היה שילוב של עמדות קוקטיילים צבעוניות בהכנה אישית במקום. ניתן ליצור קוקטיילים מיוחדים לילדים ללא אלכוהול וכמובן ליצור קוקטיילים משודרגים למבוגרים. הלבוש של צוות העובדים אופן הכנת המשקה מבנה הבר הרכב או אזור העבודה של הצוות יקבעו את המחיר המבוקש. כמובן שתוכלו לקחת חלק ולבנות יחד עם צוות מיקסולוגים מוביל את סוגי המשקאות שאתם אוהבים.

מתנות לאורחים – אירועים שרוצים להשאיר חותם נותנים מזכרת מתנה משהו קטן שהאורחים יכולים לקחת אתם הביתה. בין אם מודבר על שתילים או מגבות לאורחים או אם מדובר על שוקולדים או מניפות או כובעים, עולם המתנות והמזכרות עובר תהליך של מיתוג כך שתוכלו להקדיש ברכה אישית ולהגיד תודה לאורחים שהגיעו ותוכלו לציין את יום ההולדת 12 של בתכם בצורה הכי מרגשת שתבחרו.

עיצוב המקום – מה יהיה ההשראה לעיצוב המקום? באיזה סוגים צבעים כדי להשתמש באירוע האם לשלב פרחים? צמחים? אולי לבחור בקו של נרות ועששיות מיוחדות. עולם העיצוב כל כך רחב וכדי ליצור את ההשראה הנכונה צריך לבנות מוטיב נכון לאירוע שילווה את כל האזורים השונים יחידו.

קונספט – מילת המתח למי שמחפש שלמות. ברגע שמגדירים את הקונספט של האירוע יודעים איזה מסרים תכנים ורעיונות כדי לשלב. באירועי קונספט הכל קופץ לחיים יש עוד מימד ועוד שכבה שעוטפת ומלווה את האירוע שלכם ובכך מעניקה לכם את האפשרות ליצור משהו אישי וייחודי שיהיה שלכם.

מי ינגן – לא פחות חשוב ואולי מה שבסוף יגרום לכולם לזכור את האירוע הוא י הDJ שמוקפד על רשימת הלהיטים. באירועי ילדים יש צורך להיות מחובר למוסיקה שילדים אוהבים יחד עם התייחסות לקהל המבוגר שנוכח גם באירועים. לכן בחירה בתקליטן מנוסה שמיודע ליצור את השילוב הזה תהיה גורם מרכזי בהצלחת רחבת הריקודים.

מופע שכולם מחכים – כדי להרים את הקצב כדי ליצור תחושת הפתעה כדי שתהיה לנו איזה חוויה מופלאה הורים רבים בוחרים לשלב זמרים, נגנים, להקות ומופעים שגורמים לילדים ולמבוגרים לצחוק לרקוד ולזוז הרבה. חשוב להביא את האומן ולשב אותו בשעה הנכונה שלא יגנוב את כל הפוקוס מילדת בת המצווה. לרוב הזמרים המפורסמים גם מעלים את חוגגת בת המצווה לבמה ושרים שיר אחד או שניים במקביל.

מצגות וקליפים – תשקיעו תיקחו איש מקצוע. כן זה נחמד לעשות לבד אבל שלמות לא מגיעה ביום בהיר. ישנם עורכי וידאו מעולים וצלמים וידאו מוכשרים שידאגו לתעד את כל הברכות והחומרים של ילדתכם ויעניקו למצגת מראה מקצועי יותר. טים שאנחנו ממליצים להכין מצגות ומסרים קצרים ומגניבים שלא יעברו את 5 הדקות לכל סרטון או מצגת כדי לא לאבד את הקשב של האורחים.

בוק כמו של הגדולים – זה היום שלה תנו להרגיש כמו מי שהיא בפנים. צלם סטילס איכותי חובה. תבחרו בצלם עם עובדות וניסיון בקשו לראות מספר דוגמאות ואלבומים בסגנון של מה שאתם מחפשים. תשאבו רעיונות ותנסו ליצור משהו אישי שחוגגת בת המצווה תוכל להתחבר בקלות.

מסכים – אירועי ערב נשענים על אפשרויות ההקרנה. והיות ושנת 2020 ממש מעבר לפינה כדי לכם להשקיע במסכים LED חכמים. היתרון של שילוב מסכים בחלל באזורים שונים הוא היכולות להעניק חווית צפיה אחרת באזורים שונים ולא רק בנקודה אחת כמו מסך מקרן. בנוסף רואים מעולה וניתן לאורך כל האירוע להקרין לוחות זמנים, לשדר תמונות וליצור חיבור בין זמני האירוע השונים.

נאומים וברכות של ההורים – תשקיעו תכתבו מראש תדברו מהלב. תבנו סדר ברכות סבא, סבתא, אבא, אמא, אחים אל תשכחו לתת גם לילדת הבת מצווה לדבר ולהגיד תודה. סדר וארגון של זמן של כל נאום ידאג שהאירוע יעבור בצורה חלקה ומהנה והאורחים יהיו בהקשבה מלאה. אופציה נוספת שהתחלנו לשלב באירועים האחרונים להקליט ולצלם את כל הברכות מראש כולל של בני המשפחה, היתרון שאין התרגשות הזמנים לכל נאום בדוק על הדקה ויש זרימה מעולה בין כל החלקים.

חגיגת בת מצווה בטבע בבריכה

אז מה יותר שווה ? אטרקציות לבת מצווה או אטרקציות לבר מצווה?

אחת ולתמיד אנחנו עושים סדר. אטרקציות לאירועי בת מצווה משלבות יותר תכנים משחקים ומשמיות ובאירועי בר מצוות יש יותר בלאגן ואתגר, זה מה שכולם חושבים! במציאות רשימת האטרקציות והאפשרויות תלויה בכל ילד או ילדה. אטרקציות לאירועים התפתחו והיום מלבד כל שולחנות המשחק, המתנפחים, עמדות הצילום, והמשחקים המוכרים, יש שלל אטרקציות שיכולות לעשות את ההבדל בבת המצווה או בר המצווה שלכם ילדכם.

מערב פרוע, יריד, הטריה האפלה, אליס בארץ הפלאות, המרוץ למיליון, הישרדות כל אלו הם רק חלק מהאטרקציות על קצה המזלג שבונים בהם חוויות ואתגרים. בניגוד למשחקים רגילים ניתן ליצור סיפור ולחבר אותו בתחרות נושאת פרסים, בדמויות שטח שיאתגרו את הילדים ובמשחקי אתגר ומשחבה שלא תראו גם בחדרי הבריחה הכי משוגעים. אטרקציה לבת מצווה צריכה להפתיע צריכה לרגש וצריכה להתחבר לכל החוויה שיש לאירוע להציע. אנחנו בעד שתשלבו מספר אטרקציות יחד כדי שהאירוע יקבל את החיים שהוא צריך.

האם אטרקציות שנשלב באירוע בת המצווה אכן יהפכו את היום לבלתי נשכח?

במילה אחת התשובה היא כן. תוכן הוא המלך של עולם האירועים. כדי ליצור אירוע משולם אתם צריכים לפעול לפי כל השלבים שרשמנו עבורכם ואסור לכם לוותר על התוכן. אטרקציות נכונות יעשו את ההבדל בין עוד בת מצווה לבת מצווה שזוכרים ואם אתם צריכים עזרה לא בטוחים מה יתאים לבתכם לא יודעים איך ליצור את כל החוויות האלו יחד ולהפוך אותם לסיפור שרציתם אל תדאגו

אנחנו נלווה אתכם בארגון תכנון והפקת בת המצווה המשולמת לבתכם- הרבה מזל טוב!