איך בוחרים מקום מושלם לחתונה קטנה בתל אביב?

מזל טוב!
עכשיו הגיע הרגע הכי חשוב עבורכם, בחירת מקום לחתונה שתתאים לכמות האורחים שלכם ולאווירה המבוקשת. ברחבי תל אביב תמצאו את כל סוגי האפשרויות לחתונה. גגות, אולמות, מקומות עם נוף לים, מסעדות, ברים ומועדונים.

כדי שתוכלו לבחור במקום הנכון לחתונה שלכם אנחנו ממליצים ראשית לענות על השאלות הבאות כדי לצמצם את אפשרויות הבחירה שלכם.

כמה אורחים אתם מתכננים להזמין לאירוע?

חתונה קטנה לרוב נעה בין 30-150 אורחים. אפשרויות האירוח שלכם ל30-70 אורחים שונה ממקומות אחרים, לכן חשוב לנסות להבין כמה אורחים יהיו בחתונה שלכם כדי לבחור מקום מתאים.

האם חשוב לכם כשרות באירוע?

בגלל שאתם בעיר שהכל מותר בה, גם החתונה שלכם יכולה להיות כשרה, לא כשרה או תפריט כשר ללא תעודה. ישנם מקומות רבים שניתן לבחור לחתונה במידה ותעודת כשרות היא לא הכרח תוכלו להגיע לכל מתחם בעיר.

אירוע רשמי או מסיבה מהתחלה?

אם אתם רוצים לקיים חתונה רשמית קונבנציונלית כנראה שאולם או חלל בוטיק קטן יוכל להתאים לכם. חללים אלו מושלמים לאווירה הרשמית המכובדת והמוכרת. במידה ובא לכם לצאת קצת מהשגרה ואתם רוצים אירוע יותר זורם מגניב צעיר ומשוחרר כנראה שטרנד מסעדות הברים בעיר יוכל להתאים לכם.

סוגי מקומות מומלצים לחתונה קטנה בתל אביב

גגות בת"א – תוכלו למצאו גגות מושלמים לחתונות קטנות. ישנם גגות אורבניים בלב העיר, גגות על קו הטיילת עם נוף לים וגגות לקבלות פנים על מלונות. חתונה על גג יכולה להיות מושלמת לאירועי צהרים מיוחדים או לחתונות בשקיעה. חושב להקפיד ולבדוק מה ההגבלות על המוזיקה במתחם.

(קישור לגגות)

חתונה קטנה בתל אביב

חללי בוטיק בתל אביב לחתונות – בין החללים השונים תוכלו למצוא אולמות קטנים, מקומות ישנים ועתיקים, מקומות מודרניים מיוחדים. חתונה קלאסית הכוללת קבלת פנים, טקס חופה, הושבה סביב שולחנות וריקודים תהיה קלה יותר במקומות שמתאימים לכך. ההבדל בין מקום למקום תלוי בעיצוב, בתפריט ובמחיר שתשלמו.

(קישור לחללי בוטיק)

חתונה קטנה באולם אירועים
חתונה קטנה באולם אירועים

חתונה קטנה בתל אביב במסעדה 

האפשרות לקיים חתונה קטנה במסעדה מתאימה לזוגות רבים. מחיר המנה הרבה יותר משתלמים. לא צריכים להתחייב למאות מוזמנים וכמובן קל יותר ליצור אירוע אינטימי ומשפחתי. שבוחרים מסעדה לחתונה חשוב להתאים את הסגנון שאתם מחפשים למקום. אל תבחרו בחלל שמתאים למסיבות חתונה ולא כולל הושבה רגילה אם האורחה היא הדבר המרכזי. תמיד תנסו להתאים בין אופי הקהל וסוג החתונה שאתם מתכננים למקום וליכולות של המסעדות השונות.

(קישור למסעדות)

בופה חתונה
בופה חתונה


חתונה קטנה בתל אביב על הים יוכל להתאים לכם? 

חתונות על הים כוללות לרוב 2 אפשרויות מרכזיות. האפשרות הראשונה שהאירוע שלכם על קו החוף, אירוע תחת כיפת שמיים שהמוזמנים שלכם רואים ושומעים את רעש הגלים ויכולים לדרוך על החוף. יתרונות לחתונה כזאת שאתם על הים. קשה ליצור 100% פרטיות ולכן אירועי חתונה שמתקיימים על הים לרוב הם מסיבות חתונה. ישנם מסעדות חוף שמאפשרות לכם להיכנס לחלל פנימי ושם קל יותר ליצור מסיבה לאורחים לאחר קבלת הפנים והארוחה.

האפשרות הנוספת שעומדת עבורכם היא אירוע מעל הים כלומר החוף קרוב רואים את הגלים אבל אתם ממוקמים קצת יותר גבוה. באירועי כאלו תהנו מ100% פרטיות במתחם שסגור רק לכם. כאשר כל שבלב באירוע יוכל להיות מותאם בצורה אישית לצרכים ולבקשות שלכם.

( קישור למקומות על הים )

חתונה עם חופה על הים בתל אביב

אז מה היא העלות של חתונה קטנה בתל אביב אתם וודאי שואלים?

עלויות – אירועי חתונה קטנים הם לא דבר זול. בטח שבוחרים להתחתן בתל אביב כאשר הביקוש גדול. חתונות קטנות יכולות להתחיל בסכומים צנועים של 30-35 אלף שקלים ולהגיע גם לאירועים מעל 100 ₪. בסוף הכל תלוי במקום הנבחר, כמה אורחים בפועל והאם אתם צריכים להשלים דברים כגון עיצוב וספקים נלווים.

שאתם ניגשים לתכנון חתונה חשוב להכין דוח תקציב של עלויות אישיות ועלויות לארגון האירוע. בצורה כזאת תוכלו לדעת כמה כסף תצרכו להשקיע והאם העלות שווה זאת. בנוסף אנחנו תמיד ממליצים לבנות סוג של תרשים עוגה ולנסות לחלק את העוגה לפי הדברים שחשובים לכם. בין זוג לזוג החשיבות לדברים יכולה להשתנות לכן תנסו לדרג מה הכי חשוב לכם בחתונה שלכם ובכל אירוע החתונה שלכם יתאים בצורה טובה יותר לצרכים האמיתיים שלכם.

מתלבטים עדיין באיזה סוג של חלל לבחור? מוזמנים לעבור למחלקת המקומות שלנו לחתונות ואירועים ולבחור בקטגוריה שתאפשר לכם להתמקד ולבחור בסופו של דבר במקום הנכון לכם.

חלל אירועים בת"א